Dat Israël doet wat het doet is uiteraard ook te begrijpen .. na eeuwen achtervolgingen en pogroms, en om het af te toppen de holocaust willen ze een eigen land en daar in vrede leven. Het domme is alleen dat het volk dat nu de prijs betaald helemaal niets met het trieste verleden van het joodse volk te maken heeft, eerder het tegendeel, als het hier weer eens uit de klauw liep vond wie het kon betalen daar een (meestal) veilig onderdak.quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:11 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Haat...
[..]
... en nog meer haat.
Goed bezig, jongens.
En je maar afvragen waarom Israël doet wat het doet en waarom het in die regio zo onrustig blijft. Als jullie Nederlanders al zo vol haat zitten...
quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:17 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Blind en nog erg jong.
Of jong...en daardoor nog erg blind. Dat kan ook.
Iemand die in dit ingewikkelde conflict dat al tientallen jaren speelt enkel 1 kant kiest, neem ik niet serieus.quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:19 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Ga vooral door! Het gebrek aan argumenten is verfrissend!
Nonsens, dat weet ik allang.quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:21 schreef moussie het volgende:
[..]
Dat Israël doet wat het doet is uiteraard ook te begrijpen .. na eeuwen achtervolgingen en pogroms, en om het af te toppen de holocaust willen ze een eigen land en daar in vrede leven. Het domme is alleen dat het volk dat nu de prijs betaald helemaal niets met het trieste verleden van het joodse volk te maken heeft, eerder het tegendeel, als het hier weer eens uit de klauw liep vond wie het kon betalen daar een (meestal) veilig onderdak.
Wat jij vergeet is je af te vragen waarom de Palestijnen doen wat ze doen.
Whoeha, jij doet niet andersquote:Op zaterdag 1 december 2012 12:23 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Nonsens, dat weet ik allang.
Mensen fixeren zich echter zó op één aspect van het hele gebeuren dat het soms om moedeloos van te worden is.
En wat kan mij dat schelen, wie jij serieus neemt en wie niet?quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:23 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Iemand die in dit ingewikkelde conflict dat al tientallen jaren speelt enkel 1 kant kiest, neem ik niet serieus.
Die heb ik even opgeslagen in mijn bookmarks .. thnxquote:Op zaterdag 1 december 2012 12:08 schreef plesner het volgende:
[..]
http://www.globalfirepower.com/countries-comparison-detail.asp
nuff said
Prima. Maar je blaast wel erg hoog van de toren. Al dagen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:24 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
En wat kan mij dat schelen, wie jij serieus neemt en wie niet?
De meeste haat komt van Israël. De reden dat het daar onrustig is, is heel simpel: Israël. Israël wil geen vrede, Israël blijft provoceren en Israël zal altijd met een excuus komen om te doen wat ze doen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:11 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Haat...
[..]
... en nog meer haat.
Goed bezig, jongens.
En je maar afvragen waarom Israël doet wat het doet en waarom het in die regio zo onrustig blijft. Als jullie Nederlanders al zo vol haat zitten...
En wat kan mij het schelen wat jij denkt?quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:25 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Prima. Maar je blaast wel erg hoog van de toren. Al dagen.
Alsof jij iets bij te dragen hebt behalve: Israel, israel israel, en de rest kan stikken.quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:26 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
En wat kan mij het schelen wat jij denkt?
Nog één keer: heb je iets bij te dragen? Want zo niet, wat dóe je hier dan?
Waarom fixeer jij je dan zo op Israël?quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:23 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Nonsens, dat weet ik allang.
Mensen fixeren zich echter zó op één aspect van het hele gebeuren dat het soms om moedeloos van te worden is.
Dat doen knechten van het volk Israël wel vaker.quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:29 schreef moussie het volgende:
[..]
Waarom fixeer jij je dan zo op Israël?
Zo klopt het wat beter.quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:26 schreef Nielsch het volgende:
[..]
De meeste haat komt van door Israël.
Tot zover eens.quote:De reden dat het daar onrustig is, is heel simpel: Israël.
Wat een onzin, jongen.quote:Israël wil geen vrede, Israël blijft provoceren en Israël zal altijd met een excuus komen om te doen wat ze doen.
Hezbollah.quote:Israël wil blijven uitbreiden en de Westbank bezetten. Als er geen vrede is, kunnen ze dat niet doen. Derhalve heeft Israël behoefte aan oorlog met Hamas. Daarom wordt Hamas ook niet vernietigd door Israël, anders hebben ze geen vijand meer en kunnen ze hun expansiepolitiek niet meer verantwoorden.
Nou... ik zeg 't al een paar dagen... maar waarom vliegen die raketten eigenlijk niet op die illegale nederzettingen af?quote:Israël wil de status quo helemaal niet doorbreken. Die vinden het prima zo. Af en toe een paar burgerdoden door wat amateuristische raketten maar dat weegt lang niet op tegen al die illegale nederzettingen die ze er voor terugkrijgen op de W. Jordaanoever.
Daar gebeurt het toch allemaalquote:Op zaterdag 1 december 2012 12:29 schreef moussie het volgende:
[..]
Waarom fixeer jij je dan zo op Israël?
Alsof dat überhaupt ooit gaat gebeurenquote:Op zaterdag 1 december 2012 12:37 schreef gohan16 het volgende:
[..]
NAVO vs Israël. Wie gaat er winnen denk je
Alsof Turkije enige hulp nodig heeft in een oorlog met Israelquote:Op zaterdag 1 december 2012 12:37 schreef gohan16 het volgende:
[..]
NAVO vs Israël. Wie gaat er winnen denk je
quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:28 schreef Nielsch het volgende:
Boris, ben jij er zelf een of ben je een knecht?
Omdat de PLO / Fatah blijkbaar geen behoefte hebben aan het starten van agressie... Dit in tegenstelling tot Israël.quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:36 schreef BorisDeLul het volgende:
Nou... ik zeg 't al een paar dagen... maar waarom vliegen die raketten eigenlijk niet op die illegale nederzettingen af?
Als Israel zo dom is om Turkije aan te vallen en Turkjie geen steun krijgt van alle NAVO-staten, dan zal de derde Wereldoorlog starten.quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:48 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Alsof dat überhaupt ooit gaat gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |