het land is veroverdquote:Op zaterdag 1 december 2012 02:26 schreef Kees22 het volgende:
Citaat van de vorige serie:
Vraag: Waarom blijft Israel nog steeds land stelen?
Antwoord: Zucht! Wat ga je bereiken met dit soort domme vragen, laat me jou eens wat constructiever vragen, wat gaan de Palestijnen opgeven in ruil voor de teruggave van land?
Grappig dat in het antwoord de erkenning van de vraag zit: teruggave van land impliceert dat het eerst gestolen is.
Waarom zou je een dief tegemoetkomen met concessies om je gestolen goed terug te krijgen?
En waarom is dat constructiever?
Zelfs zonder cartoon begrijp ik je wel.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:49 schreef bojan het volgende:
Ik zoek die cartoon van
You took:
- my house
- my job
- my house
- etc
But it's my fault
I shot a rocket back
Zoiets was het. Waar kan ik die vinden?
Wat is het verschil dan?quote:Op zaterdag 1 december 2012 02:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
het land is veroverd
das niet helemaal hetzelfde als gestolen
Zo he!quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:45 schreef Nielsch het volgende:
[..]
http://www.jpost.com/Jewi(...)ticle.aspx?id=191782
[..]
als jij en je vrienden na 50 jaar oorlog maken tegen iemand de handdoek in de ring gooit dan kun je niet verwachten dat je op gelijke voet verder kuntquote:Op zaterdag 1 december 2012 02:42 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Wat is het verschil dan?
Edit: OK, ik weet het al: dan heet het geroofd.
Edit2: En in feite doet dat aan de vraag niks af: waarom zou je voor de teruggave van iets wat van jou was, een vergoeding geven?
afpersing eerderquote:Op zaterdag 1 december 2012 03:51 schreef Lemans24 het volgende:
Dat Israël nu nog extra nederzettingen gaat bouwen op de Westoever, zegt voor mij meer dan genoeg. Dit is gewoon uitlokking.
specifiek welke misdaad bedoel je?quote:Netanyahu zal ooit terecht staan voor oorlogsmisdaden.
Bouwen op bezette grond zou al genoeg moeten zijn.quote:Op zaterdag 1 december 2012 04:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
afpersing eerder
[..]
specifiek welke misdaad bedoel je?
civielrechtelijke dingen als uitlokking bestaan niet als het om staten en/of oorlog gaat
niet een beleid dat Netanyahu in gang heeft gezet, gaat hij nog geen minuut voor zittenquote:Op zaterdag 1 december 2012 04:07 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Bouwen op bezette grond zou al genoeg moeten zijn.
Met de kunstpiemels gesponsord door de VS jaquote:Op zaterdag 1 december 2012 04:20 schreef sp3c het volgende:
een pikkie waar ze de tegenstanders constant tot bloedens toe om de oren weten te slaan
ook toen de VS het nog niet sponsorde sloegen ze er iedereen mee om de orenquote:Op zaterdag 1 december 2012 04:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Met de kunstpiemels gesponsord door de VS ja
Echt, wat een sneu nepland is het.
Wanneer was dat?quote:Op zaterdag 1 december 2012 04:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
ook toen de VS het nog niet sponsorde sloegen ze er iedereen mee om de oren
alles tot 1974quote:
Onzin, de VS heeft de kunstmatige staat Israël al vanaf de creatie onvoorwaardelijk gesteund.quote:
Wat een onzinquote:Op zaterdag 1 december 2012 04:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Onzin, de VS heeft de kunstmatige staat Israël al vanaf de creatie onvoorwaardelijk gesteund.
Dat is het hele probleem.
Dat jij dat zo leest betekent niet dat het zo is. Wel erken ik dat veel land uiteindelijk aan de Palestijnen teruggegeven dient te worden.quote:Op zaterdag 1 december 2012 02:26 schreef Kees22 het volgende:
Citaat van de vorige serie:
Vraag: Waarom blijft Israel nog steeds land stelen?
Antwoord: Zucht! Wat ga je bereiken met dit soort domme vragen, laat me jou eens wat constructiever vragen, wat gaan de Palestijnen opgeven in ruil voor de teruggave van land?
Grappig dat in het antwoord de erkenning van de vraag zit: teruggave van land impliceert dat het eerst gestolen is.
Waarom zou je een dief tegemoetkomen met concessies om je gestolen goed terug te krijgen?
En waarom is dat constructiever?
Tuurlijk niet, stel je voor dat Israël hen niet als Untermenschen zou zien...quote:Op zaterdag 1 december 2012 09:54 schreef Peunage het volgende:
Betekent dit nu dat Palestijnen in ballingschap een Palestijns paspoort kunnen aanvragen en terug kunnen gaan naar de West-Bank en Gaza?
quote:Op zaterdag 1 december 2012 04:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Onzin, de VS heeft de kunstmatige staat Israël al vanaf de creatie onvoorwaardelijk gesteund.
Dat is het hele probleem.
Overdrijven is ook een kunst.quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:14 schreef plesner het volgende:
Eens komt de eindafrekening voor Israel, kan niet wachten op de A bom van Iran
Vrijwel alles was import, waar denk je dat die mensen vandaan kwamen? Alle kennis m.b.t. oorlogsvoering is dan ook in het Westen opgedaan. Pure braindrain naar het staatje.quote:
De stukken waar ze de muur 'per ongeluk' verkeerd hebben geplaatst is wel degelijk gestolen en niet veroverd.quote:Op zaterdag 1 december 2012 02:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
het land is veroverd
das niet helemaal hetzelfde als gestolen
En we hebben gezien waartoe dat kan leiden. Denk aan Nazi-Duitsland.quote:Op zaterdag 1 december 2012 03:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
als jij en je vrienden na 50 jaar oorlog maken tegen iemand de handdoek in de ring gooit dan kun je niet verwachten dat je op gelijke voet verder kunt
quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:14 schreef plesner het volgende:
Eens komt de eindafrekening voor Israel, kan niet wachten op de A bom van Iran
Boeie, dan is het MAD. Dus dan zijn er twee kutlanden van de kaart verdwenen, mooi toch.quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:41 schreef PizzaMizza het volgende:
[..].
Gozer, Iran's bom komt niet eens aan tot Israel, laat staan daar een totale vernieling brengen.
Maar toch hoop ik dat Iran een poging waagt, zodat 't land helemaal weggevaagd wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |