Hier een medestander. Kan er ook altijd wel om lachen,quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nee, de helft ervan
Jaap![]()
Meneer Harmsen
Je weet dat dan iedereen erover praat bij de koffie-automaat straks?quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Sssst zometeen leest Matthijs het, krijgen we het elke week.
Weet je wat zo grappig is? Hij zegt het haast nooit meerquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Je weet dat dan iedereen erover praat bij de koffie-automaat straks?
Wel gebaseerd op een al bestaande engelse serie, maar goed. Dat zien we door de vingers.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeker, lekker donker en somber. Mooie serie.
Dat wel, maar wel een van de betere remakes. Die mogen ze wel eens herhalen trouwens, in plaats van Toen was Geluk..quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:24 schreef Tem het volgende:
[..]
Wel gebaseerd op een al bestaande engelse serie, maar goed. Dat zien we door de vingers.
zou best kunnen...was met Tuinman en vd Vlucht. Had echt een goede verhaallijn.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Was dat die beetje "donkere" politieserie? Die vond ik inderdaad ook goed.
Dat is nog niet op tv gekomen toch? Je oordeelt tesnel!quote:
Oh ja die, volgens mij bedoel ik nog een andere. Unit13 speelde volgens mij in Amsterdam Noord, in dag gebouw zat vroeger mijn tandartsquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
zou best kunnen...was met Tuinman en vd Vlucht. Had echt een goede verhaallijn.
Denk wel dat ik die gezien heb, vroeger keek ik nog weleens naar Nederlandse detectives.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Deze bedoelde ik dus:
[ afbeelding ]
Russen heb ik nooit gezien.
tegenvallerquote:Op maandag 3 december 2012 10:15 schreef Tem het volgende:
Maarten en z'n trucje. Die laatste serie over Amerika was ook een tegenvaller. Gelukkig komt Jan weer schreeuwen...
Tegenvaller ja, ik had er meer van verwacht. Ik ben niet zo voor blinde adoratie van mensen, daar zijn prima godwins over te maken. Maar dat ga ik niet doen natuurlijk.quote:
quote:Op maandag 3 december 2012 18:12 schreef Specularium het volgende:
Zul je zien dat Churandy gedaan wordt door Sanne Wallis de Vries.
Dat jaquote:Op maandag 3 december 2012 18:11 schreef marcodej het volgende:
Dat wordt weer een poging van Mathijs om Churandy zoveel mogelijk "Ik ben blij man!" te laten zeggen, waardoor het een enorm geforceerd gesprek wordt.
Het is niet te geloven inderdaad. Comic Sansquote:Op maandag 3 december 2012 10:25 schreef remcoP het volgende:
Muziek: BL3NDER
Maandag bij ons in de studio: BL3NDER. Een samenwerking tussen een jazztrio`(Bas van Lier, Cyril Directie en Harry Emmery) en een rapper (Def P.). Ze spelen het nummer 'Hier van Boven'.
quote:Op maandag 3 december 2012 16:19 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik ben zo blij, Churandy Martina komt
Yeah right.quote:
Schande.quote:Op maandag 3 december 2012 19:30 schreef Karina het volgende:
Arme man, maar is het erg als ik hem niet ken
Ik was vrolijk dat ik weer naar DWDD kon kijken.quote:
Real life soap.quote:Op maandag 3 december 2012 19:32 schreef Injetta het volgende:
Iets over Spakenburg en leuk??
Dat ga ik dan maar eerst een keer kijken via uitzending gemist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |