Nee nee, hij is en blijft voor jou.quote:
Nee ook niet mijn dingquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
maar tis wel een lekker ding !
Met 7 lullen...quote:
apetrotsquote:
Dat accent heeft ie toch alleen in die seriequote:Op vrijdag 30 november 2012 20:13 schreef hexje het volgende:
[..]
Nee nee, hij is en blijft voor jou.
Hij heeft wel wat weg van een turk.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:14 schreef alors het volgende:
[..]
Dat accent heeft ie toch alleen in die serie
Te soft of zo denk ik dat het is.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Had ik kunnen weten !
Toen Was Geluk Heel Gewoon is wel leuk.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:14 schreef marcodej het volgende:
Dit succes is net zo onbegrijpelijk als het succes van Toen Was Geluk Heel Gewoon.
Vergrijzing. Al die mensen hebben heimwee naar vroegah.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:14 schreef marcodej het volgende:
Dit succes is net zo onbegrijpelijk als het succes van Toen Was Geluk Heel Gewoon.
Ik vind het succes van Ik Hou Van Holland onbegrijpelijker.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:14 schreef marcodej het volgende:
Dat vond ik ook niet leuk.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toen Was Geluk Heel Gewoon is wel leuk.
Zaterdagavondvermaak zonder nadenken. Het is best te snappen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het succes van Ik Hou Van Holland onbegrijpelijker.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat was gewoon een goede serie, zeker voor Nederlandse begrippen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:14 schreef marcodej het volgende:
vreselijkquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik steek m'n kop liever zonder nadenken in een emmer vol pirañas.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zaterdagavondvermaak zonder nadenken. Het is best te snappen.
Thom Hoffman, ook zo'n figuur.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Serie op SBS met Thom Hoffman, blijkbaar een groot succes.
Het wordt tegenwoordig iedere dag om half 7 uitgezonden. Kijkt prima weg...quote:
Klopt, ga je schamen in een hoekje.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het wordt tegenwoordig iedere dag om half 7 uitgezonden. Kijkt prima weg...
Blijkbaar ben ik de enige die het leuk vindt
Ben je 60+?quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
en mijn oudste zus !quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Volgens mij omdat hij iemand met zachte g speelt die een harde g wil aannemen.quote:
Hij zegt het een beetje op, het is niet echt zingen. Niet dat ik het nadoequote:Op vrijdag 30 november 2012 20:19 schreef OProg het volgende:
Vergeleken met het origineel is dit niet echt heel goed overigens.
Gerard Coxquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:19 schreef Specularium het volgende:
Van Poppeltje is Gerard Cox fan.
[keith.jpg x 1000]
Ik gok dat dit het gevolg van zanglessen was.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:20 schreef Tourniquet het volgende:
Niet de beste zanger idd, maar met wat zanglessen valt er een hoop te verbeteren heb ik het idee.
Hier een medestander. Kan er ook altijd wel om lachen,quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nee, de helft ervan
Jaap![]()
Meneer Harmsen
Je weet dat dan iedereen erover praat bij de koffie-automaat straks?quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Sssst zometeen leest Matthijs het, krijgen we het elke week.
Weet je wat zo grappig is? Hij zegt het haast nooit meerquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Je weet dat dan iedereen erover praat bij de koffie-automaat straks?
Wel gebaseerd op een al bestaande engelse serie, maar goed. Dat zien we door de vingers.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeker, lekker donker en somber. Mooie serie.
Dat wel, maar wel een van de betere remakes. Die mogen ze wel eens herhalen trouwens, in plaats van Toen was Geluk..quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:24 schreef Tem het volgende:
[..]
Wel gebaseerd op een al bestaande engelse serie, maar goed. Dat zien we door de vingers.
zou best kunnen...was met Tuinman en vd Vlucht. Had echt een goede verhaallijn.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Was dat die beetje "donkere" politieserie? Die vond ik inderdaad ook goed.
Dat is nog niet op tv gekomen toch? Je oordeelt tesnel!quote:
Oh ja die, volgens mij bedoel ik nog een andere. Unit13 speelde volgens mij in Amsterdam Noord, in dag gebouw zat vroeger mijn tandartsquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
zou best kunnen...was met Tuinman en vd Vlucht. Had echt een goede verhaallijn.
Denk wel dat ik die gezien heb, vroeger keek ik nog weleens naar Nederlandse detectives.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Deze bedoelde ik dus:
[ afbeelding ]
Russen heb ik nooit gezien.
tegenvallerquote:Op maandag 3 december 2012 10:15 schreef Tem het volgende:
Maarten en z'n trucje. Die laatste serie over Amerika was ook een tegenvaller. Gelukkig komt Jan weer schreeuwen...
Tegenvaller ja, ik had er meer van verwacht. Ik ben niet zo voor blinde adoratie van mensen, daar zijn prima godwins over te maken. Maar dat ga ik niet doen natuurlijk.quote:
quote:Op maandag 3 december 2012 18:12 schreef Specularium het volgende:
Zul je zien dat Churandy gedaan wordt door Sanne Wallis de Vries.
Dat jaquote:Op maandag 3 december 2012 18:11 schreef marcodej het volgende:
Dat wordt weer een poging van Mathijs om Churandy zoveel mogelijk "Ik ben blij man!" te laten zeggen, waardoor het een enorm geforceerd gesprek wordt.
Het is niet te geloven inderdaad. Comic Sansquote:Op maandag 3 december 2012 10:25 schreef remcoP het volgende:
Muziek: BL3NDER
Maandag bij ons in de studio: BL3NDER. Een samenwerking tussen een jazztrio`(Bas van Lier, Cyril Directie en Harry Emmery) en een rapper (Def P.). Ze spelen het nummer 'Hier van Boven'.
quote:Op maandag 3 december 2012 16:19 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik ben zo blij, Churandy Martina komt
Yeah right.quote:
Schande.quote:Op maandag 3 december 2012 19:30 schreef Karina het volgende:
Arme man, maar is het erg als ik hem niet ken
Ik was vrolijk dat ik weer naar DWDD kon kijken.quote:
Real life soap.quote:Op maandag 3 december 2012 19:32 schreef Injetta het volgende:
Iets over Spakenburg en leuk??
Dat ga ik dan maar eerst een keer kijken via uitzending gemist.
Hij wil het niet uitleggen. Terecht trouwens.quote:Op maandag 3 december 2012 19:34 schreef Karina het volgende:
Matthijs vlaggen? Weet hij wel wat buitenspel is?
ja echt hequote:Op maandag 3 december 2012 19:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Het is de schuld van de buitenspelregel
Volgens de telegraaf de schuld van links en Rutte.quote:Op maandag 3 december 2012 19:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Het is de schuld van de buitenspelregel
Geloof jij dat Matthijs zo onnozel is als dat hij zich voordoet?quote:Op maandag 3 december 2012 19:34 schreef Karina het volgende:
Gezellig daggie naar het voetballen.
Matthijs vlaggen? Weet hij wel wat buitenspel is?
Ik hoop hetquote:Op maandag 3 december 2012 19:35 schreef hexje het volgende:
[..]
Geloof jij dat Matthijs zo onnozel is als dat hij zich voordoet?
Telegraafquote:Op maandag 3 december 2012 19:35 schreef OProg het volgende:
[..]
Volgens de telegraaf de schuld van links en Rutte.
Wettelijk wel.quote:Op maandag 3 december 2012 19:36 schreef Specularium het volgende:
15/16 zijn niet echt kinderen meer.
Ze mogen al volwassen nekschotjes hebben.quote:Op maandag 3 december 2012 19:36 schreef Specularium het volgende:
15/16 zijn niet echt kinderen meer.
Matthijs?quote:Op maandag 3 december 2012 19:37 schreef Dirkos1987 het volgende:
Wat een misselijke man die net aan het woord was.
Daar.quote:
Ja, die trekken nog niet aan zijn haar.quote:
quote:
Jan moeten ze inderdaad niet meer uitnodigen.quote:Op maandag 3 december 2012 19:43 schreef Dirkos1987 het volgende:
Zoals ik al zei, wat een clown, wat zullen ze bij DWDD spijt hebben dat ze hem aan tafel hebben gevraagd.
Voetbal afschaffen.quote:Op maandag 3 december 2012 19:44 schreef Karina het volgende:
OK conclusie: buitenspelregel afschaffen en dan gebeurt dit niet meer
niet!Humberto zei goede dingen jonguh!quote:Op maandag 3 december 2012 19:45 schreef Adelante het volgende:
Wat een non inhoudelijk item was dit zeg
Serieus, ik miste Albert Verlinde al aan zijn zijde.quote:Op maandag 3 december 2012 19:46 schreef hexje het volgende:
[..]
niet!Humberto zei goede dingen jonguh!
Buiten afschaffen!quote:Op maandag 3 december 2012 19:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Zijn er nog andere sporten met buitenspel? Die ook afschaffen
quote:Op maandag 3 december 2012 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoorde the velvet underground
Tennis, heb je ook lijnrechtersquote:Op maandag 3 december 2012 19:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Zijn er nog andere sporten met buitenspel? Die ook afschaffen
Hij gaat ook harder pratenquote:Op maandag 3 december 2012 19:48 schreef Specularium het volgende:
Matthijs behandelt hem weer als een klein kind.
Irritant inderdaad.quote:Op maandag 3 december 2012 19:48 schreef Specularium het volgende:
Matthijs behandelt hem weer als een klein kind.
En grotere tegenpolen zijn er bijna nietquote:Op maandag 3 december 2012 19:49 schreef KingRoland het volgende:
2 eindbazen in DWDD. van rossum en churandy
eerste item was geen sportitem.quote:Op maandag 3 december 2012 19:49 schreef Pietepietje het volgende:
Churandy is leuk, maar jammer dat ze twee sportitems achter elkaar hebben
zacht uitgedruktquote:Op maandag 3 december 2012 19:49 schreef Pietepietje het volgende:
Churandy is leuk, maar jammer dat ze twee sportitems achter elkaar hebben
quote:Op maandag 3 december 2012 19:50 schreef Karina het volgende:
[..]
En grotere tegenpolen zijn er bijna niet
Ik dacht eerlijk gezegd dat Churandy daarom nu aan tafel zat.quote:Op maandag 3 december 2012 19:51 schreef alors het volgende:
Mariano ja, die is nu druk met andere dingen...
Ach nee, voetbal is ook geen sportquote:Op maandag 3 december 2012 19:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
eerste item was geen sportitem.
Jij zou dit beter doen idd.quote:Op maandag 3 december 2012 19:51 schreef Karina het volgende:
Matthijs wist niet eens welk filmpje er kwam
Al is het in Amsterdam, het is niet om de hoekquote:Op maandag 3 december 2012 19:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom niet in het publiek? Je woont in Amsterdam en je mist geen aflevering.
Voor die andere ook niet.quote:Op maandag 3 december 2012 19:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Al is het in Amsterdam, het is niet om de hoek
Ja en dan proberen samen met Matthijs Doorr!! te roepen.quote:Op maandag 3 december 2012 19:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom niet in het publiek? Je woont in Amsterdam en je mist geen aflevering.
quote:Op maandag 3 december 2012 19:54 schreef hexje het volgende:
[..]
Ja en dan proberen samen met Matthijs Doorr!! te roepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |