Nee nee, hij is en blijft voor jou.quote:
Nee ook niet mijn dingquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
maar tis wel een lekker ding !
Met 7 lullen...quote:
apetrotsquote:
Dat accent heeft ie toch alleen in die seriequote:Op vrijdag 30 november 2012 20:13 schreef hexje het volgende:
[..]
Nee nee, hij is en blijft voor jou.
Hij heeft wel wat weg van een turk.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:14 schreef alors het volgende:
[..]
Dat accent heeft ie toch alleen in die serie
Te soft of zo denk ik dat het is.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Had ik kunnen weten !
Toen Was Geluk Heel Gewoon is wel leuk.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:14 schreef marcodej het volgende:
Dit succes is net zo onbegrijpelijk als het succes van Toen Was Geluk Heel Gewoon.
Vergrijzing. Al die mensen hebben heimwee naar vroegah.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:14 schreef marcodej het volgende:
Dit succes is net zo onbegrijpelijk als het succes van Toen Was Geluk Heel Gewoon.
Ik vind het succes van Ik Hou Van Holland onbegrijpelijker.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:14 schreef marcodej het volgende:
Dat vond ik ook niet leuk.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toen Was Geluk Heel Gewoon is wel leuk.
Zaterdagavondvermaak zonder nadenken. Het is best te snappen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het succes van Ik Hou Van Holland onbegrijpelijker.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat was gewoon een goede serie, zeker voor Nederlandse begrippen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:14 schreef marcodej het volgende:
vreselijkquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik steek m'n kop liever zonder nadenken in een emmer vol pirañas.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zaterdagavondvermaak zonder nadenken. Het is best te snappen.
Thom Hoffman, ook zo'n figuur.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Serie op SBS met Thom Hoffman, blijkbaar een groot succes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |