ik had het over het onderhoud wat James in zijn post aanstiptequote:Op vrijdag 30 november 2012 20:50 schreef ReisT het volgende:
[..]
Welke huidige regels, er zijn (of waren) toch helemaal geen regels voor deurkleuren?
Wel maf dat ze net de regel dat er een wit (of geel) vlak op de voorkant moet zitten hebben afgeschaft en meteen met een andere overdreven eis komen.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:31 schreef KomtTijd... het volgende:
Hebben jullie trouwens ook dat je op je mobieltje altijd de desktoppagina krijgt om in te loggen op het NS-wifi, en op je laptop alt de mobiele pagina?
kwestie van even je useragent spoofenquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:32 schreef greavy het volgende:
Nee.
Op de laptop moet ik vaak wel naar de mobiele pagina omdat de desktop-pagina geen verbinding maakt dan
Maakt het allemaal weer niet bepaald gebruiksvriendelijker.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:35 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
[..]
kwestie van even je useragent spoofen
klopt. de ene keer heb je zomaar verbinding en de andere keer is het huilen met de pet op. de laatste keer dat ik het gebruikte werkte alles naar behorenquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:32 schreef greavy het volgende:
Nee.
Op de laptop moet ik vaak wel naar de mobiele pagina omdat de desktop-pagina geen verbinding maakt dan
Nee, ja, ik heb het ook moeten doen, heb Ipodje, werkt prima, aleen die welkomstpagina van T mobile en NS voor zware gamers pc's met 3 kilo javascript, daat breekt ie zijn nek overquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:40 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Maakt het allemaal weer niet bepaald gebruiksvriendelijker.
Klopt. Officieel tot de grens, maar we hebben een Nederlands voorsein in Duitsland staan, en daar hebben we een Nederlandse én een Duitse kilometrering bij.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:09 schreef GekkeHaan het volgende:
[..]
Kilometering loopt zelfs door tot (Bad) Nieuweschans als het goed is.
Maar de staat is wel enig aandeelhouder...quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:19 schreef Peterselieman het volgende:
als het aan hem ligt wel, maar het is gewoon een legale constructie en de minister heeft dat maar te accepteren
quote:
De eerste single die ik op vinyl kocht.quote:
Lijkt me op zich niks mis mee, zo lang er dan maar in alle aanbestedingen geëist wordt dat materieel in een Nederlandse lease-maatschappij ondergebracht moet worden. Anders benadeel je NS er mee voor toekomstige aanbestedingen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:15 schreef Peterselieman het volgende:
De minister van Financiën Dijsselbloem wil dat de NS niet langer dat het materieelbedrijf NSFS in Ierland gevestigd is
http://www.rtl.nl/compone(...)jken-via-ierland.xml
quote:Op zaterdag 1 december 2012 10:03 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Oh ja: wie nog snelheidsborden tussen Rotterdam en Schiedam wil zien:
Ik nietquote:Op zaterdag 1 december 2012 09:57 schreef b2py het volgende:
Testrit Fyra naar België niet door
Wist iemand hier dat die rit ging rijden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |