quote:Op zaterdag 1 december 2012 10:03 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Oh ja: wie nog snelheidsborden tussen Rotterdam en Schiedam wil zien:
Ik nietquote:Op zaterdag 1 december 2012 09:57 schreef b2py het volgende:
Testrit Fyra naar België niet door
Wist iemand hier dat die rit ging rijden?
quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:44 schreef dennistd het volgende:
Er is trouwens al wel een plukstel: daar zit zelfs geen stuurtafel meer in schijnt het
quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Pluk van de wegsleepdienstpetteflet?Geen overbodige luxe idd
Nou, lekker voor elkaar jongens: Verdeeldheid in de sector, je wordt niet meer serieus genomen, deur wagenwijd open voor nog meer beknibbeling. Chapeauquote:Op zaterdag 1 december 2012 13:27 schreef b2py het volgende:
Spoorbouwers nemen afstand van verklaring Strukton
Ik doelde op een V250quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Pluk van de wegsleepdienst?Geen overbodige luxe idd
Eemland.. Dat waar de eerste bieding van Strukton geweigerd werd omdat die te laag was en niet realistisch. En Asset rail de gunning kreeg met een nog lager bedrag?quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:27 schreef b2py het volgende:
Spoorbouwers nemen afstand van verklaring Strukton
Bron
Onafhankelijk onderzoek naar omstreden spooraanbesteding
Bron
Dan is dat nu dus geen ongebruikt kopspoortje meer.quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:18 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ja zojuist reed er een andere stoomtrein met rijtuigen naar Duitsland. Die nu hier achter staat te tanken heeft volgens mij een 6400 bij zich, maar niet zichtbaar achter een gebouw. Staat op het ongebruikte kopspoortje direct voorbij de overweg Vierpaardjes.
Nopequote:Op zaterdag 1 december 2012 15:30 schreef Zug-Chef het volgende:
Hmmm, Fles: langste substationsnaamsbordje in Duitsland? http://www.abload.de/image.php?img=lo7843rnx.jpg dat uit slechts twee woorden bestaat?
Wtf is hier het verhaal achterquote:
Ik had mijn baardje geschoren, dat verklaart een hoop.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:53 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ze hoorde dat jij reed misschien?
Grmbl. Ik heb het verkeerde vak gekozen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:03 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Het fabuleuze leven van een machinist.
gna gna welkom bij Fyra!quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:51 schreef Aether het volgende:
Vraag over boeken naar België: als ik via nshispeed.nl Schiphol-Antwerpen wil boeken met Dal Voordeel wordt er geen korting berekend. Zou dit via de kaartautomaat wel moeten kunnen?
Het gaat om volgende weekquote:
Ik krijg ze er wel uit met korting.. Maar je kan ze inderdaad ook met korting uit de automaat trekken.quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 1 december 2012 18:31 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik krijg ze er wel uit met korting..
Plus gratis meegeleverde gezeikgarantie over "grensstation vs. grenspunt" want die bijdehandjes kennen zelf de regels niet.quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:32 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik ook
"Dal Voordeel" geldt als "NS-traject met korting".
Ik krijg de korting nu ook, maar niet voor een dagretour -- waarschijnlijk omdat dat al een speciale korting is?quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:31 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik krijg ze er wel uit met korting.. Maar je kan ze inderdaad ook met korting uit de automaat trekken.
Het Superdagretour kent inderdaad afwijkende tariefvoorwaarden, het is ook goedkoper dan een normaal retourtje.quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:17 schreef Aether het volgende:
[..]
Ik krijg de korting nu ook, maar niet voor een dagretour -- waarschijnlijk omdat dat al een speciale korting is?
De Standaardquote:NMBS keurt investeringsplan van bijna 26 miljard euro goed
De NMBS-Holding heeft gisteren het investeringsplan voor de periode 2013-2025 goedgekeurd. Het plan bevat voor bijna 26 miljard euro aan investeringen, meldt de krant L'Echo.
Het leeuwendeel van het investeringsplan voor de komende dertien jaar moet van de dotatie van de federale overheid komen, goed voor 24,225 miljard euro. De rest komt uit het fonds voor het GEN, het gewestelijk expresnet (770 miljoen euro), alternatieve financiering (344 miljoen euro) en eigen middelen (236 miljoen euro).
Het investeingsplan voorziet 5,228 miljard voor investeringen in de veiligheid van het spoor en 16,1 miljard euro voor de verbetering van de mobiliteit. Het investeringsplan zal nu naar minister van Overheidsbedrijven Paul Magnette (PS) gestuurd worden, die het op zijn beurt ook doorspeelt aan de gewesten.
Overigens heeft de NMBS-Groep in de eerste negen maanden van dit jaar een nettowinst van 2,1 miljoen euro behaald, tegenover 110 miljoen euro verlies in dezelfde periode een jaar eerder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |