Bologna - Florence danquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:46 schreef James1988 het volgende:
Moet je eens Keulen - Frankfurt doen over de HSL (SFS). Dat is ook oeirsaai.
De echte 14e naam zou toch iets met een goed doel worden?quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:09 schreef GekkeHaan het volgende:
[..]
De 14e naam van de Vechtdaltreinen is ook bekend hoor. Kregen allemaal een canvas met onze eigen naam op de trein vandaag.
[ afbeelding ]
Ja maar goed, je kunt daar ook wat leuks mee doen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:17 schreef GekkeHaan het volgende:
[..]
Veel mooier kan je het ook niet maken als eindbestemming. Maar is iig de juiste standplaats!
Wordt volgende week meer over bekend wat betreft die actie. Over de deuren heb ik niets gehoord.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:19 schreef dennistd het volgende:
[..]
De echte 14e naam zou toch iets met een goed doel worden?
En de foto klopt ook al niet meer: alle Vechtdal-stellen krijgen witte deuren, anders is het contrast niet groot genoeg en worden ze niet toegelaten door ILenT hoorde ik woensdag..
Tjezus kristus er heeft weer een ambtenaar een drol dwars zitten of zo hoorquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:19 schreef dennistd het volgende:
[..]
De echte 14e naam zou toch iets met een goed doel worden?
En de foto klopt ook al niet meer: alle Vechtdal-stellen krijgen witte deuren, anders is het contrast niet groot genoeg en worden ze niet toegelaten door ILenT hoorde ik woensdag..
Gaat moeilijk met een canvas!quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar goed, je kunt daar ook wat leuks mee doen.
"Biertje?"
"GekkeHaan groet PTA!"
weet ik veel, doe iets
Lage instap.... het idee is super, maar de meeste perrons op Emmen - Zwolle zijn nog niet op hoogte. Heb je dus niet veel aan.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:24 schreef dennistd het volgende:
Tja, het is één van de nieuwe eisen aan materieel, net als een lage instap. Blijkbaar heeft men (bij Arriva of de ontwerper van de kleurstelling iov de aanbesteder) gedacht dat lichtblauw en donkerblauw contrasterend genoeg was, maar daar wordt toch anders over gedacht door ILenT blijkbaar.
Het wordt nog zotter qua regels:quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tjezus kristus er heeft weer een ambtenaar een drol dwars zitten of zo hoor
Waar we ons in dit land allemaal druk over kunnen maken
quote:ArcticWolf schreef op donderdag 29 november 2012 @ 20:03:
[...]
Tis niet alleen ProRail hier helaas... er zitten wat suffe mensen bij IVW (ILT?) die bedenken van allerlei achterlijke regels zodat er bijna geen onderhoud gepleegd kan worden en de druk in de nachtgaten/buitendienststellingen hoger wordt dan ze eigenlijk zouden moeten zijn.
Ik ben onderhand vergeten wat de nieuwe regels alweer worden... maar tot 31 dec. 2012 mag men 14 handelingen uitvoeren in indienstzijnd spoor van maximaal 15 min met een treinopvolging van 4 min (kan er een paar minuten naast zitten)
Van de 14 handelingen de gedaan mogen worden in dat 4 minuten gat mogen er straks nog maar 6 plaatsvinden.
Schouwen mag uitsluitend nog overdag en niet 's nachts meer.
Werkzaamheden in het nevenspoor B terwijl A in dienst is, mag niet meer (ook niet met fysieke afscherming)
Werkzaamheden naast het indienstzijnde spoor tot X meter mag niet meer, dus kabel & leidingwerkzaamheden en groenvoorzieningswerkzaamheden mogen niet meer.
Perron werkzaamheden naast indienstzijnd spoor mogen niet meer.
Eiland buitendienststellingen mogen niet meer.
Sporen oversteken wordt uit den boze
Tsja. dus straks is er voor spooronderhoud geen geld EN geen tijd meer. Nou, dan niet hequote:Op vrijdag 30 november 2012 20:29 schreef James1988 het volgende:
[..]
Het wordt nog zotter qua regels: straks mag je niet eens meer over het nevengelegen pad lopen om in dienst zijnd spoor te schouwen, en werken op een perron als het spoor nog in dienst is mag ook niet meer.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:35 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Ik zeg meestal het Hoofdstation
Nou net was de trein Groningen->Delfzijl vanaf spoor 7a vertrokken IPV 1a, en er waren een stel jongens die dachten dat ze op spoor 7b waren ingestapt, die moesten naar Apeldoorn
dus die hebben genoeg gezien van Groningen voor het komende jaar
pff, dat gaat wel heel erg ver. imo waren de huidige regels zo slecht nog nietquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:29 schreef James1988 het volgende:
[..]
Het wordt nog zotter qua regels:
[..]
quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:29 schreef James1988 het volgende:
[..]
Het wordt nog zotter qua regels:
[..]
Ik denk dat er heel wat SNCF'ers het in hun broek doen van het lachen wanneer er weer eens wat nieuws over Fyra bekend wordt gemaaktquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:34 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Fucking HAFAS is nog steeds niet uit....![]()
En ook op het station net begonnen ze uit zichelf net tegen me dat het eens moest worden of de Fyra ging rijden of niet.. Kan je nagaan, zelfs het loket personeel van de TGV stations zijn op de hoogte van het NL-BEL Spoordrama
Ik vond het nogal verdacht en gedurft eigenlijk, ik ruil een kaartje om voor bestemming Duitsland, ik had verder geen oranje kleding ,Gaastra,jas of 3 kwart broek aan, ze vroeg nog geeneens of ik Hollander was, en ze begon vanzelf te vertellen dat ze nog niks wist en of ik toevallig iets wist, ik wist nou niet of ik het brutaal moest vinden, of achterover moest vallen van verbazing....quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:37 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik denk dat er heel wat SNCF'ers het in hun broek doen van het lachen wanneer er weer eens wat nieuws over Fyra bekend wordt gemaakt
Welke huidige regels, er zijn (of waren) toch helemaal geen regels voor deurkleuren?quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
pff, dat gaat wel heel erg ver. imo waren de huidige regels zo slecht nog niet
Het zal wel bij een belangenbehartiger van slechtzienden zijn bij een ROCOV.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:50 schreef ReisT het volgende:
[..]
Welke huidige regels, er zijn (of waren) toch helemaal geen regels voor deurkleuren?
Wel maf dat ze net de regel dat er een wit (of geel) vlak op de voorkant moet zitten hebben afgeschaft en meteen met een andere overdreven eis komen.
ik had het over het onderhoud wat James in zijn post aanstiptequote:Op vrijdag 30 november 2012 20:50 schreef ReisT het volgende:
[..]
Welke huidige regels, er zijn (of waren) toch helemaal geen regels voor deurkleuren?
Wel maf dat ze net de regel dat er een wit (of geel) vlak op de voorkant moet zitten hebben afgeschaft en meteen met een andere overdreven eis komen.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:31 schreef KomtTijd... het volgende:
Hebben jullie trouwens ook dat je op je mobieltje altijd de desktoppagina krijgt om in te loggen op het NS-wifi, en op je laptop alt de mobiele pagina?
kwestie van even je useragent spoofenquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:32 schreef greavy het volgende:
Nee.
Op de laptop moet ik vaak wel naar de mobiele pagina omdat de desktop-pagina geen verbinding maakt dan
Maakt het allemaal weer niet bepaald gebruiksvriendelijker.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:35 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
[..]
kwestie van even je useragent spoofen
klopt. de ene keer heb je zomaar verbinding en de andere keer is het huilen met de pet op. de laatste keer dat ik het gebruikte werkte alles naar behorenquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:32 schreef greavy het volgende:
Nee.
Op de laptop moet ik vaak wel naar de mobiele pagina omdat de desktop-pagina geen verbinding maakt dan
Nee, ja, ik heb het ook moeten doen, heb Ipodje, werkt prima, aleen die welkomstpagina van T mobile en NS voor zware gamers pc's met 3 kilo javascript, daat breekt ie zijn nek overquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:40 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Maakt het allemaal weer niet bepaald gebruiksvriendelijker.
Klopt. Officieel tot de grens, maar we hebben een Nederlands voorsein in Duitsland staan, en daar hebben we een Nederlandse én een Duitse kilometrering bij.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:09 schreef GekkeHaan het volgende:
[..]
Kilometering loopt zelfs door tot (Bad) Nieuweschans als het goed is.
Maar de staat is wel enig aandeelhouder...quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:19 schreef Peterselieman het volgende:
als het aan hem ligt wel, maar het is gewoon een legale constructie en de minister heeft dat maar te accepteren
quote:
De eerste single die ik op vinyl kocht.quote:
Lijkt me op zich niks mis mee, zo lang er dan maar in alle aanbestedingen geëist wordt dat materieel in een Nederlandse lease-maatschappij ondergebracht moet worden. Anders benadeel je NS er mee voor toekomstige aanbestedingen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:15 schreef Peterselieman het volgende:
De minister van Financiën Dijsselbloem wil dat de NS niet langer dat het materieelbedrijf NSFS in Ierland gevestigd is
http://www.rtl.nl/compone(...)jken-via-ierland.xml
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |