Hier en daar even een getalletje aanpassen. Even deze variabele verplaatsen. Komt goed.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zolang de algoritmes maar goed zijn![]()
.
Er zijn natuurlijk tal van actoren die bijdragen aan dat gevoel van verlies dat Nederlanders hebben als het op Europa aankomt. Welke individuen in Nederland voelen nu dagelijks de winst van Europa? Misschien wat werkgevers, wat kleine bedrijven in de grensregio's, de agriculturele sector en andere toevallige ontvangers van Europese subsidie.quote:
Draaien aan de knoppen, holiejadiejee!quote:Op donderdag 29 november 2012 21:59 schreef waht het volgende:
[..]
Hier en daar even een getalletje aanpassen. Even deze variabele verplaatsen. Komt goed.
Ik zie wat het mijn sector kost, ik merk de gevolgen dagelijks, en het is weinig positief te noemen.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk tal van actoren die bijdragen aan dat gevoel van verlies dat Nederlanders hebben als het op Europa aankomt. Welke individuen in Nederland voelen nu dagelijks de winst van Europa? Misschien wat werkgevers, wat kleine bedrijven in de grensregio's, de agriculturele sector en andere toevallige ontvangers van Europese subsidie.
Jan met de pet leest alleen wat het kost in de Telegraaf en stemt op Wilders of is boos op Rutte.
het lijkt me vooral een gezocht argument eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dus jij vind het niet vreemd dat een treinkaartje tussen EU lidstaten duurder is dan een wegenvignet voor een heel jaar voor EU inwoners in een non-EU lidstaat?
Ik zie van kamp pro-Europa niet anders, laat mij ook even.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
het lijkt me vooral een gezocht argument eerlijk gezegd.
Hmm.. Ook de financiele sector levert het wat op.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zie wat het mijn sector kost, ik merk de gevolgen dagelijks, en het is weinig positief te noemen.
De nationale en europese garanties leveren de Nederlandse banken miljarden per jaar op momenteel.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zie wat het mijn sector kost, ik merk de gevolgen dagelijks, en het is weinig positief te noemen.
Ik heb 't meer over m'n werkcomfort.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hmm.. Ook de financiele sector levert het wat op.
Of heb je nog nooit wat met Duitse investeerders van doen gehad?
Remlof dien je te negeren in dit soort discussies. Dat weet je toch onderhand?quote:Op donderdag 29 november 2012 22:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zie van kamp pro-Europa niet anders, laat mij ook even.
Hoezo hypocrietquote:Op donderdag 29 november 2012 22:03 schreef remlof het volgende:
POL-mods, blijf eens van die TT af, er is niets mis mee en het is mijn mening.
Als je daar niet tegen kan moet je geen moderator zijn.
Ik verander nooit de eigenlijke titel, ook al ben ik het er niet mee eens.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:03 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Als iemand daar niet over mag miepen.
Ik ben het volledig eens met het feit dat er een nullijn zou moeten komen voor de Europese begroting.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb 't meer over m'n werkcomfort.
En als je ziet wat er komende jaren afgeroomd van worden, daar zou menig bankier zich zelfs voor schamen.
quote:
Gelul!quote:Op donderdag 29 november 2012 22:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik verander nooit de eigenlijke titel, ook al ben ik het er niet mee eens.
Zoek maar een voorbeeld waar ik de titel heb veranderd van deze SC. Alleen er soms weer POLCAFE van gemaakt.quote:
quote:
Je weet zelf ook best dat je hier vaak zat mee hebt lopen kuttenquote:Op donderdag 29 november 2012 22:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Zoek maar een voorbeeld waar ik de titel heb veranderd van deze SC. Alleen er soms weer POLCAFE van gemaakt.
Mwah, niet helemaal hèquote:Op donderdag 29 november 2012 22:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Zoek maar een voorbeeld waar ik de titel heb veranderd van deze SC. Alleen er soms weer POLCAFE van gemaakt.
Nou, zoek gewoon even al mijn topics op en je hebt de jackpot.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:07 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nou, zoek gewoon even al mijn topics op en je hebt de jackpot.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:49 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik wilde eerst "Neger versus Mormoon" doen, maar dit leek mij niet gepast.
Nu laat ik uw verbeeldingskracht het maar afmaken.
Iets met een verkeerd gebruikt meervoud in een meervoudige zin.quote:
Klinkt als nerdtaal, vraag B_A, Robin of Remlof.quote:
Tijd voor een telefoontje naar zienswijze.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Klinkt als nerdtaal, vraag B_A, Robin of Remlof.
Krijg je er meteen beleggingsadvies voor Indiase obligaties bij.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tijd voor een telefoontje naar zienswijze.
Zal wel. Wens Bram er dan veel plezier meequote:Op donderdag 29 november 2012 22:11 schreef Euribob het volgende:
[..]
Iets met een verkeerd gebruikt meervoud in een meervoudige zin.
quote:Op donderdag 29 november 2012 22:12 schreef Voorschrift het volgende:
Waarom loopt YouTube tegenwoordig net zo soepel als Lucille Werner.
Nee, pertinent niet. Alleen één of twee keer een TT veranderd die hetzelfde was als de vorige. Maar dat in overleg met de TS.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:06 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je weet zelf ook best dat je hier vaak zat mee hebt lopen kutten.
Bier drinken met jou om vijf uur?quote:Op donderdag 29 november 2012 22:30 schreef Voorschrift het volgende:
Zeg communistische eurofiel, wat doe je maandag over 'n week?
Deze kapitalistische conservatief wil bier.
Dan pas?quote:Op donderdag 29 november 2012 22:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Bier drinken met jou om vijf uur?
Hm ok dan laten we de tijd nog wel in 't midden dan.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:32 schreef remlof het volgende:
Moet nog wel effe de agenda checken, maar denk dat het wel kan.
Aanstaande maandag ben ik vrij, die daarna moet ik gewoon werken tot 4 uur.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan pas?
Ik heb de vergadering een paar uur eerder.
4 uur is ook prima.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Aanstaande maandag ben ik vrij, die daarna moet ik gewoon werken tot 4 uur.
Alhoewel ik nog wel wat vakantiedagen overheb nadat ik m'n kerstvakantie al heb ingepland.
Dacht een maand terug vanaf toen elke vrijdag vrij te nemen dit jaar. Lukt maar matigquote:Op donderdag 29 november 2012 22:38 schreef remlof het volgende:
Ik neem gewoon alle resterende maandagen van dit jaar vrij. Anders krijg ik m'n vrije dagen nooit op
Correct. Tegelijkertijd houden ze het volk in bedwang.quote:
Ik ben normaal om de week op vrijdag vrij, maar de komende weken een cursus op vrijdag, die moeten ook nog gecompenseerd worden en het meest logische is met een maandag, ook gezien ik aanstaande zondag en volgende week zaterdag moet werken.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dacht een maand terug vanaf toen elke vrijdag vrij te nemen dit jaar. Lukt maar matig.
Ok, 4 uur, maandag 10 december, zeg jij maar waar.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
4 uur is ook prima.
Vergadering begint om 2.
Neem wel contact op.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, 4 uur, maandag 10 december, zeg jij maar waar.
Ik heb er zo langzamerhand ook nog weer twintig ofzo.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:38 schreef remlof het volgende:
Ik neem gewoon alle resterende maandagen van dit jaar vrij. Anders krijg ik m'n vrije dagen nooit op
ik meer dan 200 uur geloof ikquote:Op donderdag 29 november 2012 23:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb er zo langzamerhand ook nog weer twintig ofzo.
Ik heb nog wel aardig wat daagjes vrij kunnen nemen de laatste tijd. Was niet echt gewend aan tijd voor tijd regelingen, maar het is op zich wel ideaal omdat ik toch standaard wel overuren draai.quote:
Hetzelfde verhaal hier.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb nog wel aardig wat daagjes vrij kunnen nemen de laatste tijd. Was niet echt gewend aan tijd voor tijd regelingen, maar het is op zich wel ideaal omdat ik toch standaard wel overuren draai.
Dat heb ik net gehadquote:Op donderdag 29 november 2012 23:26 schreef Monolith het volgende:
Dit weekend dus nog maar weer eens lang weekendje weg.
Ik werd vanavond gebeld door hotelbon.nl.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:26 schreef Monolith het volgende:
Dit weekend dus nog maar weer eens lang weekendje weg.
Dit was gewoon een gepland weekendje praag.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik werd vanavond gebeld door hotelbon.nl.
Die boden me dat eveneens aan.
Waar gaan jullie heen?quote:Op donderdag 29 november 2012 23:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dit was gewoon een gepland weekendje praag.
Niet heel verwonderlijk dat dergelijke organisaties je hun producten aanbieden toch?;)
Praag dus.quote:
Klinkt goedquote:Op donderdag 29 november 2012 23:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Praag dus.
Gewoon met een stel vrienden deze keer, dus uiteraard staat er niets op de planning.
Mis je koos nog een beetje?quote:Op donderdag 29 november 2012 23:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klinkt goed
En ik las er iid overheen![]()
Niet gek. Ik kan een goeie callcenter miep op zijn tijd wel waarderenquote:Op donderdag 29 november 2012 23:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dit was gewoon een gepland weekendje praag.
Niet heel verwonderlijk dat dergelijke organisaties je hun producten aanbieden toch?;)
quote:Op vrijdag 30 november 2012 07:52 schreef Reya het volgende:
Remlof en Voorschrift die over de EU discussiëren; als twee seniele oudjes in een verpleeghuis die ruziën over de laatste macaron.
Zullen we jouw baan eens even wegbezuinigen?quote:Op vrijdag 30 november 2012 07:52 schreef Reya het volgende:
Remlof en Voorschrift die over de EU discussiëren; als twee seniele oudjes in een verpleeghuis die ruziën over de laatste macaron.
Goed nieuws voor voetbalclubs.quote:Op vrijdag 30 november 2012 08:30 schreef Boze_Appel het volgende:
Goed nieuws voor conservatieve voetbalfans
Huilie.quote:Op vrijdag 30 november 2012 09:17 schreef Mutant01 het volgende:
Ik stem in ieder geval nooit meer op VVD of PVDA. They showed their true colors.
Nooit is erg absoluut.quote:Op vrijdag 30 november 2012 09:17 schreef Mutant01 het volgende:
Ik stem in ieder geval nooit meer op VVD of PVDA. They showed their true colors.
Voor intifada en overspel.quote:
Chacarron, macarron, aliluliron..quote:Op vrijdag 30 november 2012 07:52 schreef Reya het volgende:
En dan nog willen ze je organen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 09:26 schreef Mutant01 het volgende:
D66 is gewoon de enige redelijke optie in het Nederlandse politieke spectrum. Bizar.
Auto's exporteren is nog gecompliceerder geworden?quote:Op vrijdag 30 november 2012 09:17 schreef Mutant01 het volgende:
quote:Op vrijdag 30 november 2012 09:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Chacarron, macarron, aliluliron..
Aluealuealeuale ualuelaelaellalea, alsualsualualauusualulus ,,,alsualsualualauusualulus
Tegenwoordig importeren wij ze van daar.quote:Op vrijdag 30 november 2012 09:31 schreef Reya het volgende:
[..]
Auto's exporteren is nog gecompliceerder geworden?
Komt juist goede handel aan als straks de belastingvrijstelling voor die oude rammelbakken verdwijnt.quote:Op vrijdag 30 november 2012 09:31 schreef Reya het volgende:
[..]
Auto's exporteren is nog gecompliceerder geworden?
Ik zou het wel prima vinden. Het is hier toch al de Mickey Mouse competitie.quote:
In wat voor opzicht?quote:Op vrijdag 30 november 2012 09:41 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Komt juist goede handel aan als straks de belastingvrijstelling voor die oude rammelbakken verdwijnt.
Pas als Vitesse kampioen wordt is het officieel de Mickey Mousecompetitie.quote:Op vrijdag 30 november 2012 09:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik zou het wel prima vinden. Het is hier toch al de Mickey Mouse competitie.
dat de prijs hier voor dat soort auto's, die vaak nog prima jaren kunne nrijden, flink zal gaan dalen. Dat is best interessante handel lijkt mij.quote:
Hihi. De orgaanteams van D66 zullen door het land trekken, op zoek naar verse organen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 09:31 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
En dan nog willen ze je organen.
Die kopen ze van Demmink, voor een zacht prijsje.quote:Op vrijdag 30 november 2012 09:47 schreef waht het volgende:
[..]
Hihi. De orgaanteams van D66 zullen door het land trekken, op zoek naar verse organen.
Een tikkie flauw maar best aardig.quote:‘Dames en heren, mag ik een warm applaus voor Charlene De Carvalho-Heineken, Frits Goldschmeding, Wijnand Pon, Dik Wessels en John de Mol. Met een gezamenlijke belastingafdracht van liefst 50 miljoen euro hebben de vijf rijkste Nederlanders het afgelopen jaar zevenhonderd hartoperaties, tachtig nieuwe heupen, veertig psychiatrische opnames, vijfhonderd liter insuline en tachtig kilo antidepressiva bekostigd.’
Binnen Europa is daar geen markt voor, misschien Oost Europa..quote:Op vrijdag 30 november 2012 09:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
dat de prijs hier voor dat soort auto's, die vaak nog prima jaren kunne nrijden, flink zal gaan dalen. Dat is best interessante handel lijkt mij.
Ik dacht aan de export richting Marokkoquote:Op vrijdag 30 november 2012 09:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Binnen Europa is daar geen markt voor, misschien Oost Europa..
Auto's ouder dan 10 jaar komen dat land niet meer in.quote:Op vrijdag 30 november 2012 09:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik dacht aan de export richting Marokko
Aha, ergens best slim.quote:Op vrijdag 30 november 2012 09:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Auto's ouder dan 10 jaar komen dat land niet meer in.
Pak aan, een rood kruis!quote:
Nonsens, de Palestijnen doen het uitstekend.quote:Op vrijdag 30 november 2012 09:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
tja, leuk. Maar vooralsnog is het intern nogal een zooitje bij de Palestijnen...
De reactie van TitusPullo zal vlug en scherp zijn.quote:Op vrijdag 30 november 2012 09:52 schreef Reya het volgende:
[..]
Nicht durch Reden oder Majoritätsbeschlüsse werden die großen Fragen der Zeit entschieden.
POL / [Deel 1520]Nicht auf Reyas Liberalismus sieht Deutschlandquote:Op vrijdag 30 november 2012 09:52 schreef Reya het volgende:
[..]
Nicht durch Reden oder Majoritätsbeschlüsse werden die großen Fragen der Zeit entschieden.
Dat vraagteken?quote:
Een meter dikke laag beton om hun vehikel heen zal hen beschermen tegen radioactieve straling.quote:Op vrijdag 30 november 2012 09:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Daar zullen de rally-rijders blij mee zijn.
Naar het schijnt of naar verluidt.quote:Op vrijdag 30 november 2012 09:55 schreef Reya het volgende:
[..]
De toekomstige Palestijnse staat, naar het verluidt.
Ik wens in deze af te wijken van de gangbare spelling.quote:Op vrijdag 30 november 2012 09:57 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Naar het schijnt of naar verluidt.
Dit pleit deze man volledig vrij.quote:DHAKA - De eigenaar van de Bengalese fabriek waar afgelopen weekeinde bij een brand 112 mensen omkwamen wist niet dat er een nooduitgang in het gebouw had moeten zitten.
Je wijkt op elk vlak af.quote:Op vrijdag 30 november 2012 09:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik wens in deze af te wijken van de gangbare spelling.
Over 3 jaar mag ik met mijn supervervuilende Twingo Utrecht centrum niet meer in.quote:Op vrijdag 30 november 2012 09:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Auto's ouder dan 10 jaar komen dat land niet meer in.
In uw geval lijkt me dat terecht.quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Over 3 jaar mag ik met mijn supervervuilende Twingo Utrecht centrum niet meer in.
Ze vormt het redelijk alternatief.quote:Op vrijdag 30 november 2012 09:26 schreef Mutant01 het volgende:
D66 is gewoon de enige redelijke optie in het Nederlandse politieke spectrum. Bizar.
Ze, sollicitant?quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:07 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ze vormt het redelijk alternatief.
Alsjeblieft zegquote:Op vrijdag 30 november 2012 09:45 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Pas als Vitesse kampioen wordt is het officieel de Mickey Mousecompetitie.
Ik heb er kekke elleboogstukken op laten zetten.quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:11 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ga je versleten colbert vervangen.
Liever Bony dan Douglas.quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:14 schreef Voorschrift het volgende:
Vitesse
Alles draait om die neger, voor de rest flutteam.
Liever eigen talent dan import.quote:
Maar wat nu als je geen enkel talent hebt?quote:
Dan ligt een carriere als filosoof in het verschiet.quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:20 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Maar wat nu als je geen enkel talent hebt?
Dan ga je bij een bank werken en parasiteren.quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:20 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Misschien blijkt autorijden je verborgen talent!quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:20 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
"Holland's next Karst T.".quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:23 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Misschien blijkt autorijden je verborgen talent!
Misschien moet Ruben Nicolai proberen om dit talent tevoorschijn te halen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:23 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het ging gisteren net iets tevaak over pedofilie, google heeft dat opgemerkt.quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:24 schreef 99.999 het volgende:
Waarom krijg ik hier banners van het Amsterdamse Ouder- en Kindcentrum?
Die krijg ik ook.quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:24 schreef 99.999 het volgende:
Waarom krijg ik hier banners van het Amsterdamse Ouder- en Kindcentrum?
In Nederland heb je geen talent nodig om auto te rijden.quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:23 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Koreaanse lekkernij.quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:26 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik krijg advertenties voor Ningbo Balls.
In Nederland heb je nergens talent voor nodig.quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
In Nederland heb je geen talent nodig om auto te rijden.
Noem je mijn moeder nou een hond?quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je moeder is een Koreaanse lekkernij.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je moeder is een Koreaanse lekkernij.
Nee eerst komtquote:Op vrijdag 30 november 2012 10:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
"Holland's next Karst T.".
Audities in April.
Men âşıkam hemîşe sözüm Karsunedürquote:
wie beledig je ditmaal?quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:53 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Men âşıkam hemîşe sözüm Karsunedür
Ik dacht dat jij wel voor Ricky ten Voorde zou zijn.quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:14 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Fietstas of NEK maakt dan ook niet meer uit
De ober.quote:
Nooit van de beste man gehoordquote:Op vrijdag 30 november 2012 11:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij wel voor Ricky ten Voorde zou zijn.
Trots van de provincie Drenthe.
Dat is Azerbeidzjaans, en mooi.quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:53 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Men âşıkam hemîşe sözüm Karsunedür
quote:
quote:
Dat doet mijn 18 jarige neef altijd. Derhalve ga ik niet maar naast hem zitten bij familie-etentjes.quote:
Alles wat mooi is, is lelijk.quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:13 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat is Azerbeidzjaans, en mooi.
Dat zegt wel genoeg inderdaadquote:
Mannetje, met dit soort plaatjes wordt de Joodse zaak er echt niet beter op.quote:
Liever nog, zoek een plekje op ver buiten FOK! met al dat soort ellende. Een stukje woestijn ergens bij voorkeur.quote:
Heerenveen heeft tenminste nog een beetje een achterban en historie.quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:16 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat zegt wel genoeg inderdaad. PEC
is hier trouwens eerder om de hoek
. of het geweldig presterende Heerenveen
Western Sahara Media Watch voor jou, slet.quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:24 schreef Mutant01 het volgende:
Ik moet sowieso lachen om de laatste foto: Palestinian Media Watch.
Welke Western Sahara Media?quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:25 schreef waht het volgende:
[..]
Western Sahara Media Watch voor jou, slet.
Beerenburg zuipen om warm te blijvenquote:Op vrijdag 30 november 2012 11:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Heerenveen heeft tenminste nog een beetje een achterban en historie.
25.000+ man die daar elke wedstrijd rookworst lopen te snaaien op de tribune.
JO-jongerendag?quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:25 schreef DeParo het volgende:
Wie is er zaterdag ook in de Amsterdam ArenA?
Jouw beurt om het hek te bewaken!quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:27 schreef Reya het volgende:
[..]
Inderdaad, ik wil u dan ook verzoeken om dergelijke uitlatingen verder voor u te houden.
Run's Western Sahara Media.quote:
Laat die Amerikanen eerst maar eens die lelijke Voice of America masten weghalen.quote:
Zijn dat ook de masten die ze gebruiken voor het filmkanaal van Fox?quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Laat die Amerikanen eerst maar eens die lelijke Voice of America masten weghalen.
Voice of the Occupied Peoples of Western Sahara.quote:
Bij mij in de buurt heb je nog een paar van die dorpen met hoge amateurploegen waar hardcore hooligans bij zitten. Dan krijg je dit soort taferelen:quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:27 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Beerenburg zuipen om warm te blijven![]()
.
Als ik mensen hier uit de buurt hoor die naar voetbal gaan is het vaak Zwolle of Heerenveen, een enkeling Groningen en natuurlijk wat voor de grote clubs. Emmen hoor je echt nooit.
Dat zijn die masten die in de koude oorlog werden gebruikt om Amerikaanse propaganda te verspreiden. Dus dat zou best kunnen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:39 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Zijn dat ook de masten die ze gebruiken voor het filmkanaal van Fox?
Er mag ook niks meerquote:Op vrijdag 30 november 2012 11:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bij mij in de buurt heb je nog een paar van die dorpen met hoge amateurploegen waar hardcore hooligans bij zitten. Dan krijg je dit soort taferelen:
Wat heb jij daar meequote:
Schijndelquote:Op vrijdag 30 november 2012 11:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat heb jij daar mee?!
Hij is mijn held!
Ik vind dat wel erg eng.quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:11 schreef Boze_Appel het volgende:
Buiten?
Buiten ............. de SC?
Het lijkt akelig veel op NWS.quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:11 schreef Boze_Appel het volgende:
Buiten?
Buiten ............. de SC?
De Theodor Herzl trofee ga ik aan mezelf geven.quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:26 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik hoop wel dat speciale vermeldingen een hit gaat worden.
En nee, het is geen datingsite ofzo, maar gewoon LinkedIn.quote:Ik zag je profiel en ziet er goed uit! ;-).
Ik ben er helemaal blij mee en aangenaam verrast.quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:26 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik hoop wel dat speciale vermeldingen een hit gaat worden.
http://www.volkskrant.nl/(...)-in-de-peiling.dhtmlquote:De hele mediacampagne tegen Rutte heeft er slechts toe geleid dat de PvdA nu in de peilingen twee zetels meer heeft dan de VVD, terwijl ze bij de verkiezingen twee zetels minder had. Juul Paradijs (Telegraaf) en Dominique van der Heyde (NOS): van harte gefeliciteerd!
Wat lief van je oma.quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En nee, het is geen datingsite ofzo, maar gewoon LinkedIn.
nee, het is het internet. Waarschijnlijk doet iemand zich voor als je oma.quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Knap vooral. Ouija-technologie.
Nieuwe vorm van acquisitie.quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Knap vooral. Ouija-technologie.
Nou! Dan mag mijn oma er best wezen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
nee, het is het internet. Waarschijnlijk doet iemand zich voor als je oma.
Oh profielfoto van een leuke vrouw, dan is het vermoedelijk een 45 jarige trucker die mannen probeert te verleiden.quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nou! Dan mag mijn oma er best wezen.
Nee, het is tegenwoordig hip om begin-20-chicks in te zetten om te recruiten. Sexy foto erbij, en tada.quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Oh profielfoto van een leuke vrouw, dan is het vermoedelijk een 45 jarige trucker die mannen probeert te verleiden.
Dat is niet enkel op websites zo. In het echt gebeurt dat al jaren.quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, het is tegenwoordig hip om begin-20-chicks in te zetten om te recruiten. Sexy foto erbij, en tada.
En ik maar denken dat al die vriendelijke dames enkel vriendelijke motieven hadden.quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is niet enkel op websites zo. In het echt gebeurt dat al jaren.
Ja heb je wat aan.quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, het is tegenwoordig hip om begin-20-chicks in te zetten om te recruiten. Sexy foto erbij, en tada.
Ze zoeken capabele medewerkers, geen vrouwen of homo's.quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:49 schreef Voorschrift het volgende:
Dieshzckriminazie van de homo medemenszsch.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Heb je die zure jurist ook weer.
Ik hark meer lof binnen dan een witlofteler, dus reszpect ja?quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ze zoeken capabele medewerkers, geen vrouwen of homo's.
quote:Op 13 maart 2000 meldde de heer Stapel dat hij de benoeming ‘met enthousiasme’ zou aanvaarden en hij inaugureerde op 11 september 2001 met een rede over de hoofdrol van de sociale psychologie in de sociale wetenschappen getiteld ‘De koningin is aan zet.’
Je praat weer eens als een ware rechtse tokkie.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:43 schreef waht het volgende:
Ik snap niet wat nu zo raar is aan Stapel. Alle sociale wetenschappen zijn gebaseerd op achterlijke (linkse) aannames. Stapel is gewoon de enige met ambitie, en dat kan natuurlijk niet binnen de linkse kerk.
VVD is ook zeker een optie.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:48 schreef Friek_ het volgende:
Ik denk dat hij eerder PVV stemt, gezien zijn wetenschappelijk inzicht.
De verkiezingen komen er aan, hij moet zich blijven profileren.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:04 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je praat weer eens als een ware rechtse tokkie.
Niet zo kribbig, ook u wordt vertegenwoordigd.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:43 schreef waht het volgende:
Ik snap niet wat nu zo raar is aan Stapel. Alle sociale wetenschappen zijn gebaseerd op achterlijke (linkse) aannames. Stapel is gewoon de enige met ambitie, en dat kan natuurlijk niet binnen de linkse kerk.
http://www.volkskrant.nl/(...)-in-de-peiling.dhtmlquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:18 schreef 99.999 het volgende:
[q]De hele mediacampagne tegen Rutte heeft er slechts toe geleid dat de PvdA nu in de peilingen twee zetels meer heeft dan de VVD, terwijl ze bij de verkiezingen twee zetels minder had. Juul Paradijs (Telegraaf) en Dominique van der Heyde (NOS): van harte gefeliciteerd!
Het is natuurlijk wel waar dat in de sociale wetenschappen malloten dertien in een dozijn gaan.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:04 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je praat weer eens als een ware rechtse tokkie.
Onder de bèta's die zich hier vertonen gaat dat ook aardig op.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:06 schreef Reya het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel waar dat in de sociale wetenschappen malloten dertien in een dozijn gaan.
Dat kan, wat dat met links of rechts te maken heeft ontgaat mij.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:06 schreef Reya het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel waar dat in de sociale wetenschappen malloten dertien in een dozijn gaan.
Dat zijn bijna allemaal linksige types, vooral de mallotenquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:07 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat kan, wat dat met links of rechts te maken heeft ontgaat mij.
Garantie op reactie van jou.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:07 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat kan, wat dat met links of rechts te maken heeft ontgaat mij.
Te beginnen met klimatologie.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:10 schreef De_Guidance het volgende:
Overigens mag er naar wel wat meer wetenschappelijke gebieden kritisch gekeken worden, als we toch bezig zijn.
Ik heb een minor gedaan met een paar sociaal wetenschappelijke vakken en er waren genoeg malloten met een rechtse visie.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:09 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat zijn bijna allemaal linksige types, vooral de malloten. In Nederland is dat overigens wel iets minder erg dan in veel andere landen.
EHS?quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:14 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat mag, ik ben niet van plan bij het IPCC te werken.
Zolang je maar van de EHS afblijft.
En ik.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:15 schreef De_Guidance het volgende:
Mutant en ik zijn zojuist opgepakt.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)gepakt-in-rotterdam/
dat is juist zo'n vakgebied waar een constante sceptische blik tot weinig nieuwe inzichten lijkt te leiden.quote:
http://www.volkskrant.nl/(...)-in-de-peiling.dhtmlquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:18 schreef 99.999 het volgende:
[q]De hele mediacampagne tegen Rutte heeft er slechts toe geleid dat de PvdA nu in de peilingen twee zetels meer heeft dan de VVD, terwijl ze bij de verkiezingen twee zetels minder had. Juul Paradijs (Telegraaf) en Dominique van der Heyde (NOS): van harte gefeliciteerd!
Managers zijn links?quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:20 schreef Reya het volgende:
[..]
Klopt. Sowieso is het woord 'probleem' een linkse uitvinding.
Dat klopt. Ze zijn ineffectief, ze irriteren mensen die wel daadwerkelijk iets presteren, en ze ontvangen geld zonder dat ze het nou echt verdienen.quote:
Oplossing of niet.... zit hier te booken, weg van de kou.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Europa is niet het probleem, Europa is de oplossing.
Die had ik om 08:00 al op.... net afgewerkt.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:20 schreef remlof het volgende:
Maar ik wil helemaal niet over Europa discusiëren, mijn weekend is net begonnen
* remlof met een blik bier in de trein zit
quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:48 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat klopt. Ze zijn ineffectief, ze irriteren mensen die wel daadwerkelijk iets presteren, en ze ontvangen geld zonder dat ze het nou echt verdienen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |