Hier en daar even een getalletje aanpassen. Even deze variabele verplaatsen. Komt goed.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zolang de algoritmes maar goed zijn![]()
.
Er zijn natuurlijk tal van actoren die bijdragen aan dat gevoel van verlies dat Nederlanders hebben als het op Europa aankomt. Welke individuen in Nederland voelen nu dagelijks de winst van Europa? Misschien wat werkgevers, wat kleine bedrijven in de grensregio's, de agriculturele sector en andere toevallige ontvangers van Europese subsidie.quote:
Draaien aan de knoppen, holiejadiejee!quote:Op donderdag 29 november 2012 21:59 schreef waht het volgende:
[..]
Hier en daar even een getalletje aanpassen. Even deze variabele verplaatsen. Komt goed.
Ik zie wat het mijn sector kost, ik merk de gevolgen dagelijks, en het is weinig positief te noemen.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk tal van actoren die bijdragen aan dat gevoel van verlies dat Nederlanders hebben als het op Europa aankomt. Welke individuen in Nederland voelen nu dagelijks de winst van Europa? Misschien wat werkgevers, wat kleine bedrijven in de grensregio's, de agriculturele sector en andere toevallige ontvangers van Europese subsidie.
Jan met de pet leest alleen wat het kost in de Telegraaf en stemt op Wilders of is boos op Rutte.
het lijkt me vooral een gezocht argument eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dus jij vind het niet vreemd dat een treinkaartje tussen EU lidstaten duurder is dan een wegenvignet voor een heel jaar voor EU inwoners in een non-EU lidstaat?
Ik zie van kamp pro-Europa niet anders, laat mij ook even.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
het lijkt me vooral een gezocht argument eerlijk gezegd.
Hmm.. Ook de financiele sector levert het wat op.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zie wat het mijn sector kost, ik merk de gevolgen dagelijks, en het is weinig positief te noemen.
De nationale en europese garanties leveren de Nederlandse banken miljarden per jaar op momenteel.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zie wat het mijn sector kost, ik merk de gevolgen dagelijks, en het is weinig positief te noemen.
Ik heb 't meer over m'n werkcomfort.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hmm.. Ook de financiele sector levert het wat op.
Of heb je nog nooit wat met Duitse investeerders van doen gehad?
Remlof dien je te negeren in dit soort discussies. Dat weet je toch onderhand?quote:Op donderdag 29 november 2012 22:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zie van kamp pro-Europa niet anders, laat mij ook even.
Hoezo hypocrietquote:Op donderdag 29 november 2012 22:03 schreef remlof het volgende:
POL-mods, blijf eens van die TT af, er is niets mis mee en het is mijn mening.
Als je daar niet tegen kan moet je geen moderator zijn.
Ik verander nooit de eigenlijke titel, ook al ben ik het er niet mee eens.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:03 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Als iemand daar niet over mag miepen.
Ik ben het volledig eens met het feit dat er een nullijn zou moeten komen voor de Europese begroting.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb 't meer over m'n werkcomfort.
En als je ziet wat er komende jaren afgeroomd van worden, daar zou menig bankier zich zelfs voor schamen.
quote:
Gelul!quote:Op donderdag 29 november 2012 22:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik verander nooit de eigenlijke titel, ook al ben ik het er niet mee eens.
Zoek maar een voorbeeld waar ik de titel heb veranderd van deze SC. Alleen er soms weer POLCAFE van gemaakt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |