Hier en daar even een getalletje aanpassen. Even deze variabele verplaatsen. Komt goed.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zolang de algoritmes maar goed zijn![]()
.
Er zijn natuurlijk tal van actoren die bijdragen aan dat gevoel van verlies dat Nederlanders hebben als het op Europa aankomt. Welke individuen in Nederland voelen nu dagelijks de winst van Europa? Misschien wat werkgevers, wat kleine bedrijven in de grensregio's, de agriculturele sector en andere toevallige ontvangers van Europese subsidie.quote:
Draaien aan de knoppen, holiejadiejee!quote:Op donderdag 29 november 2012 21:59 schreef waht het volgende:
[..]
Hier en daar even een getalletje aanpassen. Even deze variabele verplaatsen. Komt goed.
Ik zie wat het mijn sector kost, ik merk de gevolgen dagelijks, en het is weinig positief te noemen.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk tal van actoren die bijdragen aan dat gevoel van verlies dat Nederlanders hebben als het op Europa aankomt. Welke individuen in Nederland voelen nu dagelijks de winst van Europa? Misschien wat werkgevers, wat kleine bedrijven in de grensregio's, de agriculturele sector en andere toevallige ontvangers van Europese subsidie.
Jan met de pet leest alleen wat het kost in de Telegraaf en stemt op Wilders of is boos op Rutte.
het lijkt me vooral een gezocht argument eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dus jij vind het niet vreemd dat een treinkaartje tussen EU lidstaten duurder is dan een wegenvignet voor een heel jaar voor EU inwoners in een non-EU lidstaat?
Ik zie van kamp pro-Europa niet anders, laat mij ook even.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
het lijkt me vooral een gezocht argument eerlijk gezegd.
Hmm.. Ook de financiele sector levert het wat op.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zie wat het mijn sector kost, ik merk de gevolgen dagelijks, en het is weinig positief te noemen.
De nationale en europese garanties leveren de Nederlandse banken miljarden per jaar op momenteel.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zie wat het mijn sector kost, ik merk de gevolgen dagelijks, en het is weinig positief te noemen.
Ik heb 't meer over m'n werkcomfort.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hmm.. Ook de financiele sector levert het wat op.
Of heb je nog nooit wat met Duitse investeerders van doen gehad?
Remlof dien je te negeren in dit soort discussies. Dat weet je toch onderhand?quote:Op donderdag 29 november 2012 22:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zie van kamp pro-Europa niet anders, laat mij ook even.
Hoezo hypocrietquote:Op donderdag 29 november 2012 22:03 schreef remlof het volgende:
POL-mods, blijf eens van die TT af, er is niets mis mee en het is mijn mening.
Als je daar niet tegen kan moet je geen moderator zijn.
Ik verander nooit de eigenlijke titel, ook al ben ik het er niet mee eens.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:03 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Als iemand daar niet over mag miepen.
Ik ben het volledig eens met het feit dat er een nullijn zou moeten komen voor de Europese begroting.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb 't meer over m'n werkcomfort.
En als je ziet wat er komende jaren afgeroomd van worden, daar zou menig bankier zich zelfs voor schamen.
quote:
Gelul!quote:Op donderdag 29 november 2012 22:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik verander nooit de eigenlijke titel, ook al ben ik het er niet mee eens.
Zoek maar een voorbeeld waar ik de titel heb veranderd van deze SC. Alleen er soms weer POLCAFE van gemaakt.quote:
quote:
Je weet zelf ook best dat je hier vaak zat mee hebt lopen kuttenquote:Op donderdag 29 november 2012 22:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Zoek maar een voorbeeld waar ik de titel heb veranderd van deze SC. Alleen er soms weer POLCAFE van gemaakt.
Mwah, niet helemaal hèquote:Op donderdag 29 november 2012 22:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Zoek maar een voorbeeld waar ik de titel heb veranderd van deze SC. Alleen er soms weer POLCAFE van gemaakt.
Nou, zoek gewoon even al mijn topics op en je hebt de jackpot.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:07 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nou, zoek gewoon even al mijn topics op en je hebt de jackpot.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:49 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik wilde eerst "Neger versus Mormoon" doen, maar dit leek mij niet gepast.
Nu laat ik uw verbeeldingskracht het maar afmaken.
Iets met een verkeerd gebruikt meervoud in een meervoudige zin.quote:
Klinkt als nerdtaal, vraag B_A, Robin of Remlof.quote:
Tijd voor een telefoontje naar zienswijze.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Klinkt als nerdtaal, vraag B_A, Robin of Remlof.
Krijg je er meteen beleggingsadvies voor Indiase obligaties bij.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tijd voor een telefoontje naar zienswijze.
Zal wel. Wens Bram er dan veel plezier meequote:Op donderdag 29 november 2012 22:11 schreef Euribob het volgende:
[..]
Iets met een verkeerd gebruikt meervoud in een meervoudige zin.
quote:Op donderdag 29 november 2012 22:12 schreef Voorschrift het volgende:
Waarom loopt YouTube tegenwoordig net zo soepel als Lucille Werner.
Nee, pertinent niet. Alleen één of twee keer een TT veranderd die hetzelfde was als de vorige. Maar dat in overleg met de TS.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:06 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je weet zelf ook best dat je hier vaak zat mee hebt lopen kutten.
Bier drinken met jou om vijf uur?quote:Op donderdag 29 november 2012 22:30 schreef Voorschrift het volgende:
Zeg communistische eurofiel, wat doe je maandag over 'n week?
Deze kapitalistische conservatief wil bier.
Dan pas?quote:Op donderdag 29 november 2012 22:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Bier drinken met jou om vijf uur?
Hm ok dan laten we de tijd nog wel in 't midden dan.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:32 schreef remlof het volgende:
Moet nog wel effe de agenda checken, maar denk dat het wel kan.
Aanstaande maandag ben ik vrij, die daarna moet ik gewoon werken tot 4 uur.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan pas?
Ik heb de vergadering een paar uur eerder.
4 uur is ook prima.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Aanstaande maandag ben ik vrij, die daarna moet ik gewoon werken tot 4 uur.
Alhoewel ik nog wel wat vakantiedagen overheb nadat ik m'n kerstvakantie al heb ingepland.
Dacht een maand terug vanaf toen elke vrijdag vrij te nemen dit jaar. Lukt maar matigquote:Op donderdag 29 november 2012 22:38 schreef remlof het volgende:
Ik neem gewoon alle resterende maandagen van dit jaar vrij. Anders krijg ik m'n vrije dagen nooit op
Correct. Tegelijkertijd houden ze het volk in bedwang.quote:
Ik ben normaal om de week op vrijdag vrij, maar de komende weken een cursus op vrijdag, die moeten ook nog gecompenseerd worden en het meest logische is met een maandag, ook gezien ik aanstaande zondag en volgende week zaterdag moet werken.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dacht een maand terug vanaf toen elke vrijdag vrij te nemen dit jaar. Lukt maar matig.
Ok, 4 uur, maandag 10 december, zeg jij maar waar.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
4 uur is ook prima.
Vergadering begint om 2.
Neem wel contact op.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, 4 uur, maandag 10 december, zeg jij maar waar.
Ik heb er zo langzamerhand ook nog weer twintig ofzo.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:38 schreef remlof het volgende:
Ik neem gewoon alle resterende maandagen van dit jaar vrij. Anders krijg ik m'n vrije dagen nooit op
ik meer dan 200 uur geloof ikquote:Op donderdag 29 november 2012 23:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb er zo langzamerhand ook nog weer twintig ofzo.
Ik heb nog wel aardig wat daagjes vrij kunnen nemen de laatste tijd. Was niet echt gewend aan tijd voor tijd regelingen, maar het is op zich wel ideaal omdat ik toch standaard wel overuren draai.quote:
Hetzelfde verhaal hier.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb nog wel aardig wat daagjes vrij kunnen nemen de laatste tijd. Was niet echt gewend aan tijd voor tijd regelingen, maar het is op zich wel ideaal omdat ik toch standaard wel overuren draai.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |