Ik wilde eerst "Neger versus Mormoon" doen, maar dit leek mij niet gepast.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:47 schreef remlof het volgende:
Je moet wel de TT afmaken als je 'm intikt Bobje.
Ja stomme vraag want ik heb nog nooit iets met Ruby op de rails gedaan.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:51 schreef robin007bond het volgende:
He, Remlof.
Waarom heb je in Ruby eigenlijk unless terwijl je dat ook gewoon in je if met een uitroepteken voor de conditie kunt doen.
Stomme vraag?
gr gr
Oh, jij was een Perl-fan. Dat was waar.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja stomme vraag want ik heb nog nooit iets met Ruby op de rails gedaan.
Gr gr
DE GRIEKEN.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:53 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nou ja, iemand heeft de VVD toch in brand gezet,
Zo goed?quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:49 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik wilde eerst "Neger versus Mormoon" doen, maar dit leek mij niet gepast.
Nu laat ik uw verbeeldingskracht het maar afmaken.
Ik kom zo narcistischer over dan ik daadwerkelijk ben, maar ach.quote:
Vorige keer heb ik het de hele nacht gevolgd. Ga ik nu niet trekkenquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:54 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
En WEER MEER Amerikaanse verkiezingen.
Lekker vannacht met de radio naast je hoofdkussen. WNL is best goed in nachtelijk nieuws en dan voornamelijk over de VS.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:48 schreef EchtGaaf het volgende:
Nou die VS-verkiezingen boeien me niet echt.
Nah, zo dan?quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:56 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik kom zo narcistischer over dan ik daadwerkelijk ben, maar ach.
Is "We believe in Bob." geen betere?
Ik hoor het morgen wel.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Vorige keer heb ik het de hele nacht gevolgd. Ga ik nu niet trekken
Jij ook bekend met het boek "In het begin was er... Bob." van Meg Rosoff (vast niet.)?quote:
En welke drol stemrecht heeft en welke niet, natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:00 schreef waht het volgende:
De uitslag hangt natuurlijk af van de mate waarin Republikeinen de Afro-Amerikaanse onderklasse weten te hinderen.
Die miljoenen criminelen niet in ieder geval. Plus één voor de Republikeinen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:01 schreef Euribob het volgende:
[..]
En welke drol stemrecht heeft en welke niet, natuurlijk.
Ben je nog wel van mening dat het Romney moet worden?quote:
In New York en andere Sandy-gebieden alleen zij die het stemlokaal met de helicopter kunnen bereiken. 2-0.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:02 schreef waht het volgende:
[..]
Die miljoenen criminelen niet in ieder geval. Plus één voor de Republikeinen.
Hij stond in de NRC laatst.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:04 schreef waht het volgende:
Geert Mak in de VS, dat moet wel interessant zijn.
Moeder Natuur wil dat Romney wint.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:03 schreef Euribob het volgende:
[..]
In New York en andere Sandy-gebieden alleen zij die het stemlokaal met de helicopter kunnen bereiken. 2-0.
Amerika is geschapen door God om de wereld te leiden.quote:
Dit valt nog mee.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:05 schreef Euribob het volgende:
Wat een heidense uitspraak van jou, Waht.
Ze zijn al bezig:quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:00 schreef waht het volgende:
De uitslag hangt natuurlijk af van de mate waarin Republikeinen de Afro-Amerikaanse onderklasse weten te hinderen.
Die gozer in Boston die ze vroegen op wie ie ging stemmen: "Obama of course coz Romney is plain crazy"quote:
Romney is met zijn Romneycare gewoon net zo als Obama, maar dan (nóg) onbetrouwbaarder.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:12 schreef waht het volgende:
Romney is veel gematigder dan hij zich voordoet, de schurk.
Mweh.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:03 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ben je nog wel van mening dat het Romney moet worden?
Joden staan voor tegen de moslims, like the real world.quote:
Ja.. eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:03 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ergens zou dat wel een beetje saai zijn, niet?
Ja, daarin zeg je dat je voor Romney gaat.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mweh.
Ik weet het niet. Zie daarvoor het Romney vs Obama-topic gr gr.
Dat is niet 11 tegen 11. Maar 16 tegen 1300.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:14 schreef Euribob het volgende:
[..]
Joden staan voor tegen de moslims, like the real world.
Lees eens een keer goed.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:14 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ja, daarin zeg je dat je voor Romney gaat.
Goeie. 7,2 / 10,0.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:14 schreef Euribob het volgende:
[..]
Joden staan voor tegen de moslims, like the real world.
Die gozer met een laars op zijn hoofd is geen democraat hé, dat we dat even duidelijk hebben.quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:18 schreef eriksd het volgende:
Romney was goed voor Nederland hé. Doen we die maar. De schoorsteen moet immers roken.
Mooie afsluiter. Ik gebruikte hem laatst ook. Iedereen keek me aan alsof ik een hardcore tea-party aanhanger was.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:18 schreef eriksd het volgende:
Romney was goed voor Nederland hé. Doen we die maar. De schoorsteen moet immers roken.
GroenLinksers vinden het ongetwijfeld nog erger. Een rokende schoorsteenquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:29 schreef eriksd het volgende:
Ik heb dat bij het campaignen tegen PvdD figuren gezegd. Nog nooit zoveel walging gezien.
Door meer jager te halen?quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:33 schreef eriksd het volgende:
Heb geen jagermeister meer. Hoe kom ik deze scriptienacht door.
Drank halen. De Ap is open, daar zijn nog baco'tjes in blik voor je.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:33 schreef eriksd het volgende:
Heb geen jagermeister meer. Hoe kom ik deze scriptienacht door.
Damsko heeft toch wel nachtwinkels met ongure Marokkanen achter de toonbank?quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Drank halen. De Ap is open, daar zijn nog baco'tjes in blik voor je.
Moet ik naar buiten, geen zin in. Maar binnen 10 minuten lopen zitten er twee inderdaad.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:37 schreef waht het volgende:
[..]
Damsko heeft toch wel nachtwinkels met ongure Marokkanen achter de toonbank?
Turken toch?quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:37 schreef waht het volgende:
[..]
Damsko heeft toch wel nachtwinkels met ongure Marokkanen achter de toonbank?
Excuseer. Marokkanen werken inderdaad niet.quote:
Klinkt obscuur.quote:
Dat zei deze man ook:quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:18 schreef eriksd het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |