abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118896519
Poll: OBAMA vs ROMNEY
OBAMA
ROMNEY
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_118896547
Dubbel, ze houden momenteel al een poll in Amerika zelf.
pi_118896803
quote:
12s.gif Op dinsdag 6 november 2012 17:34 schreef Kowloon het volgende:
Dubbel, ze houden momenteel al een poll in Amerika zelf.
Niet bij FOK!1!!1!! kers.

-SH
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  dinsdag 6 november 2012 @ 17:44:36 #4
263757 smoking-snares
waar rook is, is ....
pi_118896938
Ik stem niet...
Zet heel Fok! blauw.
pi_118896969
10 - 0

_O-

-SH
-Don Draper
pi_118897958
Welke idioot heeft op Romney gestemd? :P
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_118898103
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 18:12 schreef bas-beest het volgende:
Welke 2 idioten hebben op Romney gestemd? :P
Fix'ed.

-SH
-Don Draper
pi_118898472
3 inmiddels :X
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_118899723
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 18:26 schreef bas-beest het volgende:
3 inmiddels :X
Zal wel een van deze eikels zijn :')

-SH
-Don Draper
pi_118899819
graag op anoniem
pi_118899933
quote:
:Y

-SH
-Don Draper
pi_118900257
Mensen die nauwelijks weten waar Romney voor staat en toch gelijk de republikeinen per definitie afdoen als dom :')

Projectie.

Neemt niet weg dat het kiezen is tussen twee kwaden hoor.
pi_118900449
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 19:08 schreef robin007bond het volgende:
Mensen die nauwelijks weten waar Romney voor staat en toch gelijk de republikeinen per definitie afdoen als dom :')

Per definitie is wat overdreven maar het is wel een partij waar mensen die beweren dat je van verkrachting niet zwanger kan worden uiteindelijk gewoon prima op hun plaats zijn. En ik weet niet of je de voorverkiezingen hebt gevolgd maar daar kwam veel vreemd volk voorbij :P. Romney was zo'n beetje de minst beroerde.
pi_118900710
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 november 2012 19:11 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Per definitie is wat overdreven maar het is wel een partij waar mensen die beweren dat je van verkrachting niet zwanger kan worden uiteindelijk gewoon prima op hun plaats zijn. En ik weet niet of je de voorverkiezingen hebt gevolgd maar daar kwam veel vreemd volk voorbij :P. Romney was zo'n beetje de minst beroerde.
Veel mensen weten hier waarschijnlijk niet dat Romney ook gewoon niet per definitie tegen abortus is, maar toch doen ze alsof het heel dom en extreem is om voor hem te stemmen.

Ach ja, de democraten kennen ook wel wat gekkies. Ik meen me nog een comedian met een laars op z'n hoofd te herinneren.

Ik moet zeggen dat ik denk ik ook Obama zou stemmen. Al is het alleen al omdat Romney veel te veel aan defensie spendeert en daardoor zijn belastingverlagingen (die een groep buitenproportioneel veel meer voordeel biedt) niet gedekt zijn in de begroting.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-11-2012 19:21:43 ]
pi_118900947
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 19:17 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Veel mensen weten hier waarschijnlijk niet dat Romney ook gewoon niet per definitie tegen abortus is, maar toch doen ze alsof het heel dom en extreem is om voor hem te stemmen.

Ach ja, de democraten kennen ook wel wat gekkies. Ik meen me nog een comedian met een laars op z'n hoofd te herinneren.

Ik moet zeggen dat ik denk ik ook Obama zou stemmen. Al is het alleen al omdat Romney veel te veel aan defensie spendeert en daardoor zijn belastingverlagingen (die een groep proportioneel veel meer voordeel biedt) niet gedekt zijn in de begroting.
Voor een prominente republikein is Romney vrij gematigd inderdaad maar de partij radicaliseert vrij stevig.
pi_118902391
Ik zou waarschijnlijk een derde kandidaat kiezen oid :')
  dinsdag 6 november 2012 @ 19:47:52 #17
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_118902502
Obama wint (met hakken over de sloot)
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: