Niet bij FOK!1!!1!! kers.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:34 schreef Kowloon het volgende:
Dubbel, ze houden momenteel al een poll in Amerika zelf.
Fix'ed.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:12 schreef bas-beest het volgende:
Welke 2 idioten hebben op Romney gestemd?
Per definitie is wat overdreven maar het is wel een partij waar mensen die beweren dat je van verkrachting niet zwanger kan worden uiteindelijk gewoon prima op hun plaats zijn. En ik weet niet of je de voorverkiezingen hebt gevolgd maar daar kwam veel vreemd volk voorbijquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:08 schreef robin007bond het volgende:
Mensen die nauwelijks weten waar Romney voor staat en toch gelijk de republikeinen per definitie afdoen als dom
Veel mensen weten hier waarschijnlijk niet dat Romney ook gewoon niet per definitie tegen abortus is, maar toch doen ze alsof het heel dom en extreem is om voor hem te stemmen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:11 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Per definitie is wat overdreven maar het is wel een partij waar mensen die beweren dat je van verkrachting niet zwanger kan worden uiteindelijk gewoon prima op hun plaats zijn. En ik weet niet of je de voorverkiezingen hebt gevolgd maar daar kwam veel vreemd volk voorbij. Romney was zo'n beetje de minst beroerde.
Voor een prominente republikein is Romney vrij gematigd inderdaad maar de partij radicaliseert vrij stevig.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Veel mensen weten hier waarschijnlijk niet dat Romney ook gewoon niet per definitie tegen abortus is, maar toch doen ze alsof het heel dom en extreem is om voor hem te stemmen.
Ach ja, de democraten kennen ook wel wat gekkies. Ik meen me nog een comedian met een laars op z'n hoofd te herinneren.
Ik moet zeggen dat ik denk ik ook Obama zou stemmen. Al is het alleen al omdat Romney veel te veel aan defensie spendeert en daardoor zijn belastingverlagingen (die een groep proportioneel veel meer voordeel biedt) niet gedekt zijn in de begroting.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |