http://www.rtvutrecht.nl/content/uitzendinggemistquote:Op zaterdag 29 november 2008 18:46 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Hoeveel miljoen kost het? Trouwens, kunnen we de oorspronkelijke benaming gewoon weer aanhouden.
Ik vraag me af hier een praktische invulling aan wordt gegevenquote:Iraanse veroordeeld tot steniging voor overspel
(Novum/AP) - Het Iraanse hooggerechtshof heeft het vonnis bevestigd van een vrouw die is veroordeeld tot dood door steniging. Dat heeft een Iraanse krant zaterdag gemeld.
De vrouw krijgt de straf omdat zij schuldig is bevonden aan overspel. Omdat zij bovendien haar echtgenoot heeft vermoord, moet ze niet alleen worden gestenigd, maar ook worden opgehangen, oordeelde het hof.
De man met wie de vrouw haar echtgenoot bedroog en die schuldig is bevonden aan medeplichtigheid aan de moord, kreeg een straf opgelegd van vijftien jaar cel. Ook krijgt hij honderd zweepslagen. De doodstraf kon in zijn geval niet worden opgelegd, omdat de man getrouwd is en de Iraanse islamitische wetgeving in zulke gevallen niet voorziet in de doodstraf.
Er was geen Iraanse aanklager of voorlichter van de rechtbank bereikbaar voor commentaar.
Als ik Obama was, wist ik het wel.quote:De doodstraf kon in zijn geval niet worden opgelegd, omdat de man getrouwd is en de Iraanse islamitische wetgeving in zulke gevallen niet voorziet in de doodstraf.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:38 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Mijn geneesmiddel, als ik thuis ben tenminste; naar de badkamer kruipen, 3 ibu en een vitaminepil, en dan een paar uur in bad liggen met alles donker en een natte handdoek over mijn hoofd.
Zo heb ik menig zondag doorgebracht
Hij heeft een pocketprotector nodig!quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:24 schreef Autodidact het volgende:
[ [url=http://www.refdag.nl/media/foto/2008/67277-a.jpg]afbeelding ]
"Ik ken anders genoeg Brabanders die zeggen dat het bij hen geen gebruik is. "[/url]
Klopt. Als ik bij de tandarts ben grijp ik hem bij zijn kloten, en dan zeg ik 'we gaan elkaar toch geen pijn doen hè?'
quote:Deken Claassen is een verlichtingsfundamentalist.
quote:Waarom is het schudden van de hand van een vrouw zo gevaarlijk?
„Ik ben iemand die zijn huwelijksbelofte heel erg hoog houdt. Ik geloof niet dat een man fysiek contact moet hebben met een andere vrouw, op welke manier dan ook.”
Wat kan het geven van een hand doen met een man?
„Het gevaar is dat het daar niet stopt. Eerst geef je een hand, vervolgens ga je schouderklopjes uitdelen en zo gaat het steeds verder. Zeventig procent van de mensen heeft een verhouding met een collega. Zoiets moet toch ergens beginnen?”
Dit interview zit echt vol met pareltjes.quote:U poetst, vrij vertaald, dus niet uw tanden met een boomwortel omdat de profeet dat ook deed?
„Ja, dat doe ik wel. Het is trouwens geen boomwortel, maar een boomtak. De soenna, de overlevering van de profeet, is voor mij ontzettend belangrijk. In de soenna neemt tandenpoetsen een belangrijke plaats in. De profeet deed het altijd met een boomtak voordat hij ging bidden. En van de vrouw van de profeet wordt gezegd dat ze bezig was met bidden óf met tandenpoetsen.”
Daarom had ze ook geen enkel besef van wat haar kinderen allemaal uitspookten.quote:. En van de vrouw van de profeet wordt gezegd dat ze bezig was met bidden óf met tandenpoetsen.”
Lekker met een stuk boom in je mond porren. Beetje raar zo midden in de woestijn.quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:19 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Daarom had ze ook geen enkel besef van wat haar kinderen allemaal uitspookten.
quote:Homopaar pinguïns bestraft voor stelen ei
PEKING - Een paar van twee mannetjespinguïns uit de dierentuin van Harbin in het noordoosten van China is gescheiden van de andere pinguïns.
De dierentuin nam de maatregel omdat de twee mannetjes het ei van een heteropaar probeerden te stelen.
Dat heeft een medewerker van de dierentuin in Harbin zaterdag laten weten.
Het homopaar maakte deel uit van een groep van zeventien pinguïns. De vogels zijn in 2005 van de Zuidpool naar Harbin overgebracht.
quote:Door het bezwaarformulier te ondertekenen geeft u ook toestemming om uw
persoonsgegevens te verwerken in het kader van de wet bescherming persoonsgegevens.
De cactussen wel, hoor.quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:43 schreef Mutant01 het volgende:
Niet, want het was toen nog niet af.
Aan welke universiteit?quote:Op zondag 30 november 2008 00:28 schreef Wheelgunner het volgende:
Ik vind het triest dat ik meer weet van Amerikaanse politiek dan Nederlandse politiek, volgende periode ga ik een minor Politieke Geschiedenis volgen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |