Kunstzinnig paardengebit erbij.quote:Op donderdag 29 november 2012 20:10 schreef alors het volgende:
Lekker kunstzinnige zwarte coltrui heur.
quote:
Dat had je vroeger nog niet.quote:Op donderdag 29 november 2012 20:13 schreef Roolio het volgende:
Matthijs kent glow in the dark niet.
Chriet was zijn tijd ver vooruit!quote:Op donderdag 29 november 2012 20:14 schreef Quyxz_ het volgende:
Geheugenmetaal, nou nou wat bijzonder. Daar had Chriet het al over man.
Jij stemt ook PvdA, dus dat zegt genoeg.quote:Op donderdag 29 november 2012 20:15 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ik zie liever BZV of Pieter Derks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
Hij chickened out.quote:Op donderdag 29 november 2012 20:17 schreef Karina het volgende:
Matthijs moet nu dat meisje opwarmen
quote:Op donderdag 29 november 2012 20:18 schreef iFok. het volgende:
Waarom een dame zonder tieten uitzoeken?
Ik moest denken aan Passie in de polder.quote:
Je denkt te klein.quote:Op donderdag 29 november 2012 20:19 schreef Quyxz_ het volgende:
Kunstenaartje mag wel iets beter nadenken over zijn ideeën hoor. Is wel te merken dat ie geen echte kenner is.
Want?quote:Op donderdag 29 november 2012 20:19 schreef Quyxz_ het volgende:
Kunstenaartje mag wel iets beter nadenken over zijn ideeën hoor. Is wel te merken dat ie geen echte kenner is.
Diagonaaltje of twee.quote:Op donderdag 29 november 2012 20:19 schreef tralalala het volgende:
[..]
Bezoekje aan de Febo zou geen kwaad kunnen.
Bijvoorbeeld met die lijnen die licht geven. Die dingen reflecteren nu al voldoende om te zien. Echt licht geven is toch niet handig van onderen. De huidige lichten zitten niet voor niets boven de weg.quote:
Gaat er toch ook niet om dat het handig is....quote:Op donderdag 29 november 2012 20:22 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld met die lijnen die licht geven. Die dingen reflecteren nu al voldoende om te zien. Echt licht geven is toch niet handig van onderen. De huidige lichten zitten niet voor niets boven de weg.
Lucky is trouwens leuker dan origineel.
Hij heeft het toch erover dat ie geld wilt besparen door de huidige verlichting te vervangen.quote:Op donderdag 29 november 2012 20:24 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Gaat er toch ook niet om dat het handig is....
Het ging voorlopig vooral om plekken waar nog geen verlichting is.quote:Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Hij heeft het toch erover dat ie geld wilt besparen door de huidige verlichting te vervangen.
Geen poep, Shirley.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:36 schreef Craptacular het volgende:
Wat is die Klopping trouwens irritant met zn wikipedia kennis.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar tussen?quote:Op vrijdag 30 november 2012 00:32 schreef Specularium het volgende:
Eddie Izzard moet maar eens een keer kiezen.
Dat was al bejubeldquote:Op vrijdag 30 november 2012 07:55 schreef Specularium het volgende:
Over onuitstaanbare jeuk aan je anus gesproken, Marc-Marie zit er vanavond.
Het verschil is dat lijnen nu reflecteren, ofwel licht terugkaatsen, terwijl deze dingen licht geven, dus uitzenden. Als je nu op een onverlichte weg rijdt kan je alleen het verloop van de weg zien op de plek waar je lampen schijnen, bij de lichtgevende strepen zal je veeel verder vooruit kunnen kijken wat het een stuk veiliger maaktquote:Op donderdag 29 november 2012 20:22 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld met die lijnen die licht geven. Die dingen reflecteren nu al voldoende om te zien. Echt licht geven is toch niet handig van onderen. De huidige lichten zitten niet voor niets boven de weg.
Lucky is trouwens leuker dan origineel.
Zal wel weer op antisemitisme uitdraaien.quote:Op vrijdag 30 november 2012 09:15 schreef Haaibaaike het volgende:
Leon de Winter komt ook over Badr Hadr bespreken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind Badr Hadr maar een kutturk achteraf.quote:Op vrijdag 30 november 2012 09:15 schreef Haaibaaike het volgende:
Leon de Winter komt ook over Badr Hadr bespreken
Niets van gezien en ook niets over gehoord, maar dat blijkt dus ook voor de rest van Nederland te gelden.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:36 schreef Karina het volgende:
De hypnoseshow met Rick en Ron Brandsteder werd van de buis gehaald, Bridget Maaslands Menu van Oranje degradeerde...
Ook nooit gekeken, ik heb wel gelezen dat Alex en Maxima een keer te gast waren bij Menu van Oranje, de finale denk ik.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:50 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Niets van gezien en ook niets over gehoord, maar dat blijkt dus ook voor de rest van Nederland te gelden.
Poeh iets met plassen en koffie? Bedoelde je die?quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:32 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Jammer, ik viel middenin de Alexander Pechtold-grap. Iemand een linkje naar Youtube (of een tekst waar ik op kan zoeken)?
Ja ik denk het! Ik miste de cluequote:Op vrijdag 30 november 2012 19:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Poeh iets met plassen en koffie? Bedoelde je die?
Ik zat al even te zoeken, maar kan het niet zo snel vinden helaas.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:33 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ja ik denk het! Ik miste de clue
Dank je! Ik kom ook niet echt verder...!quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat al even te zoeken, maar kan het niet zo snel vinden helaas.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:36 schreef Bastiefcg het volgende:
Politici zouden vaker moeten zeggen waar het op staat.
No problemo. Ik wil Benji en Jan.quote:
Ik weet niet welke kapper maar veel beter zit het nietquote:Op vrijdag 30 november 2012 19:35 schreef Karina het volgende:
Matthijs is volgens mij naar de kapper geweest, zat zeker niet goed meer na al dat gesla van de professor
Zelfde kapper waarschijnlijkquote:Op vrijdag 30 november 2012 19:39 schreef Karina het volgende:
Erica heeft trouwens bijna hetzelfde kapsel als Matthijs...
Van de week gedaan. Is inderdaad leuk.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:41 schreef Karina het volgende:
MM is leuk en dit moet ik ook nog steeds kijken, ik hoorde van mijn zus dat het best leuk was.
Best indrukwekkende docu, al was het maar vanwege de shift of focus halverwege de docuquote:Op vrijdag 30 november 2012 19:41 schreef Karina het volgende:
MM is leuk en dit moet ik ook nog steeds kijken, ik hoorde van mijn zus dat het best leuk was.
Wat is de titel eigenlijkquote:Op vrijdag 30 november 2012 19:42 schreef hexje het volgende:
[..]
Van de week gedaan. Is inderdaad leuk.
Queen of versaille geloof ik. Je kan het tot 2 december terugkijkenquote:
Oh goed dat je dat er even bij zegt, dit weekend dan sowieso maar even.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:44 schreef hexje het volgende:
[..]
Queen of versaille geloof ik. Je kan het tot 2 december terugkijken
plofkipquote:Op vrijdag 30 november 2012 19:48 schreef Karina het volgende:
Ik zit al te denken: wat voor vogel zou zij zijn
In de ruimte wel.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:49 schreef Roolio het volgende:
Vanaf vogelhoogte zie je de bolling van de aarde niet hoor.
Dat komp door die vogel z'n ogen, jonguh.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:49 schreef Roolio het volgende:
Vanaf vogelhoogte zie je de bolling van de aarde niet hoor.
Ik wilde net zeggen, ze ziet er gemeen uit. Ze kijkt geniepig.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:52 schreef Tem het volgende:
Volgens mij heeft zij kloten tussen de benen.
gert en Hermien zijn van Duiven op de Damquote:Op vrijdag 30 november 2012 19:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hebben zij toch gemaakt?
of ben ik in de war met een ander nummer
Duiven op de dam, sjalalalisjlalalalquote:Op vrijdag 30 november 2012 19:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hebben zij toch gemaakt?
Zij zijn van de duiven op de dam.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hebben zij toch gemaakt?
Ja, met deze:quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hebben zij toch gemaakt?
Managers prietpraat.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:53 schreef Cee het volgende:
"Ik vind dit een goede vraag en ben blij dat je hem stelt." Dat is ook zo'n uitspraak van niks.
Op de zondagavond zeker ja.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:55 schreef marcodej het volgende:
Rob Geus, Peter R. en Albertoooo houden SBS overeind.
en Koosquote:Op vrijdag 30 november 2012 19:55 schreef marcodej het volgende:
Rob Geus, Peter R. en Albertoooo houden SBS overeind.
En zoals gewoonlijk doet hij het luisteren maar weer voor de helft.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:55 schreef Stofje het volgende:
Mathijs reageert weer uitermate arrogant.
Ja topchef topic is bijna dood.quote:
Dat bedoel ik, de juiste mensen, in dit geval koks, die het presenteren.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Koken is uit? 24 Kitchen is de populairste digitale zender op dit moment, volgens mij.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:57 schreef StephanL het volgende:
De presentator(man/vrouw) moet ook bij het programma horen. Bridget en een kookprogramma gaan gewoon niet samen.
Ok. Wat er er nu in dan. Afhalen.quote:
Daardoor kijkt ook niemand meer naar de andere kookprogramma'squote:Op vrijdag 30 november 2012 19:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Koken is uit? 24 Kitchen is de populairste digitale zender op dit moment, volgens mij.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:58 schreef BoerBert het volgende:
[..]
12 Provincien was ook veel leuker
Wat kijk jij niet?quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:59 schreef Karina het volgende:
Wie is de chef keek ik soms, dat vond ik wel aardig.
Ik hoor hier zat dingen die ik nog nooit gezien heb hoorquote:
Ze kijkt niet naar de Golden girls en moeder ik wil naar de reveu.quote:
Echt hequote:Op vrijdag 30 november 2012 20:01 schreef Cheiron het volgende:
Sterren springen grensverleggend noemen..wow
Die ook niet en geen IHVH, volgens mij kijk ik meer niet dan wel hoorquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:01 schreef hexje het volgende:
[..]
Ze kijkt niet naar de Golden girls en moeder ik wil naar de reveu.
Viel wel mee hoor. Ze begonnen echt niet zomaar opeens te zingen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:02 schreef Karina het volgende:
Ik weet wel waarom ik Moeder ik wil bij de Revue niet keek: ik houd niet van series waarin ze opeens gaan zingen.
OK, nou ja, eigenlijk sowieso series waarin ze zingenquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:03 schreef OProg het volgende:
[..]
Viel wel mee hoor. Ze begonnen echt niet zomaar opeens te zingen.
Ja.quote:
Ik ook niet maar dit was nog wel aardig.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:04 schreef Karina het volgende:
[..]
OK, nou ja, eigenlijk sowieso series waarin ze zingenOf films trouwens, ik houd ook niet van musicals.
Vele hier. Maar die lachen ook om Gijpquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:05 schreef Travel. het volgende:
En vindt iemand die kale echt nog grappig?
Mathijs was juist niet spontaan.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:06 schreef waaromniet1988 het volgende:
Philippe is al vorige keer door de mand gevallen. Totaal niet spontaan
Kwam vooral door Matthijsquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:06 schreef waaromniet1988 het volgende:
Philippe is al vorige keer door de mand gevallen. Totaal niet spontaan
Ga haten, trut.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:06 schreef hexje het volgende:
[..]
Vele hier. Maar die lachen ook om Gijp
Van een bouwvakker niet, van deze getoupeerde tekkel wel.quote:
Er zijn geen woorden om te beschrijven hoe NIET opwindend ik het vindquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alsof jij dat accent niet opwindend vindt
Dit is infantieler.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:09 schreef OProg het volgende:
Een Volslagen infantiel met schrikdraad.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |