Gekruisd over elkaar heen zeker? Doe ik ook vaak, het lijkt je rug wat te ontlasten.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:59 schreef esv7 het volgende:
Er was net iemand aan het bankdrukken met zijn benen omhoog, zag er een beetje onveilig uit.
Waar is dat voor?
quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:26 schreef SunTzu het volgende:
[..]Lijkt me 'iets' te veel van het goede.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
Dafuqquote:
Gaat lekker hoor, zal dadelijk eens kijken of ik een progressfoto kan maken.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Lijkt me 'iets' te veel van het goede.
Goede armen. Wel wat weinig tiet.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:48 schreef Yamcha het volgende:
Hier een fimpje van een chick(ze benched meer dan 99% uit dit topic) die uitlegt hoe je met correcte vorm moet benchen.
yepquote:Op vrijdag 30 november 2012 09:47 schreef 1517 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat =/= "is niet gelijk aan" betekent?
quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:26 schreef SunTzu het volgende:
[..]Waar haal je dat vandaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met alle respect gozer, maar dit slaat helemaal nergens op.
Ik weet dat je zegt dat je goed vooruit gaat etc., maar kun je nagaan hoeveel progressie je zou boeken met een degelijk schema en voldoende rust.![]()
Vertel dan gelijk hoezo het nergens op slaat.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:52 schreef 16meter het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan?
Met alle respect gozer, maar dit slaat helemaal nergens op.
Ik weet dat je zegt dat je goed vooruit gaat etc., maar kun je nagaan hoeveel progressie je zou boeken met een degelijk schema en voldoende rust.
"INTENSITY RULESSS" - Big Jquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:03 schreef Stereotomy het volgende:
16meter bedoelt dat de intensiteit te hoog is, en dat je met minder oefeningen net zoveel of meer gains kan maken.
Volume bedoel je.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:03 schreef Stereotomy het volgende:
16meter bedoelt dat de intensiteit te hoog is, en dat je met minder oefeningen net zoveel of meer gains kan maken.
Nee. 100x 1 kg roze dumbbell curlen is hoog volume, maar lage intensiteit.quote:
Waarom de neuk 15 reps maken?quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:58 schreef Bendoe het volgende:
Strengthgains gaan echt als een malle. Vorige week kon ik nog 15 reps met 18 kg per arm op de incline, net faalde ik op 14 met 20ook squats en dumbbell rows gaan omhoog.
Ik stop in april met waterdrinke en af en toe zonnebanke togquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:14 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ja maar waarom nu al? Ik begin rond maart pas richting de 70 reps te werken.
6 workouts per week is toch ook hoog volume?quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee. 100x 1 kg roze dumbbell curlen is hoog volume, maar lage intensiteit.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
"INTENSITY RULESSS" - Big J
Maar waarom dan?
Ja, veel reps.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:16 schreef Bendoe het volgende:
[..]
6 workouts per week is toch ook hoog volume?
Hij heeft veel sets en trainingsdagen in zijn schema, en jij zegt dat zijn intensiteit te hoog is. Dan lijkt het me dat je volume bedoelt.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, veel reps.
Wat bedoel je nou?
maffia towkquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:23 schreef StraatSoldaat het volgende:
Waarom is vlees zo duur? voor 6 hamburgers kan je ook 6 zakken chips halen
Trainingsmaatje van me werkt bij een slagerij en een vriend van m'n zusje ook. Altijd goedkope vleesjesquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:23 schreef StraatSoldaat het volgende:
Waarom is vlees zo duur? voor 6 hamburgers kan je ook 6 zakken chips halen
Volume is hoog bedoel ik jaquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:34 schreef 16meter het volgende:
Bendoet bedoelt, denk ik, dat zowel intensiteit en volume asociaal hoog zijn met dat schema.
Alleen als je keihard op de bicycle zit heb je daar misschien baat bij.
Waarom zou je zoiets überhaupt doen dan?quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:37 schreef Panzermaus het volgende:
Lief dagboek, neem geen drie scoops beta-analine in plaats van de aanbevolen dosis van 1 scoop. Godverdomme dit doe ik nooit weer.Koude koorts en veel te erge tintelingen, misselijk, duizelig, steken in hoofd, trillen en overmatig zweten. Goed trainen? Vergeet het maar. Tot hoelaat gaat dit feest nog door. Wat was ik denkende.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:42 schreef Weissman het volgende:
Sinds ik mijn lijf naar de tyfus help met supplementen maak ik de gains van mijn leven
Doet het ook, maar het is niet goed voor je balans. Je kan het beste je rug gewoon echt in de bank forceren. Met je benen omhoog is je balans slecht en heeft het een grotere kans op blessures. Het is ook niet per se zo dat hierdoor je borst meer wordt aangesproken.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:16 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Gekruisd over elkaar heen zeker? Doe ik ook vaak, het lijkt je rug wat te ontlasten.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:37 schreef Panzermaus het volgende:
Lief dagboek, neem geen drie scoops beta-analine in plaats van de aanbevolen dosis van 1 scoop. Godverdomme dit doe ik nooit weer.Koude koorts en veel te erge tintelingen, misselijk, duizelig, steken in hoofd, trillen en overmatig zweten. Goed trainen? Vergeet het maar. Tot hoelaat gaat dit feest nog door. Wat was ik denkende.
Mijn rood vlees is altijd gratis.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Trainingsmaatje van me werkt bij een slagerij en een vriend van m'n zusje ook. Altijd goedkope vleesjes.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:37 schreef Panzermaus het volgende:
more gains, bro, meer is beter, weet je, meer melk uit mijn tepelsquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:15 schreef Snakey het volgende:
[..]![]()
Wat dacht je er in godsnaam mee te bereiken?
Waarom meteen dosis verdrievoudigd en niet eerst anderhalf ofzo?quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:37 schreef Panzermaus het volgende:
Jatok gwn 3 blwe defqons klappen tokquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:27 schreef 16meter het volgende:
[..]
Waarom meteen dosis verdrievoudigd en niet eerst anderhalf ofzo?
Maak je geen zorgen, je begint gewoon een echte man te worden.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:13 schreef esv7 het volgende:
Hebben jullie ook eelt net boven het midden van de handpalm? Begin dat te krijgen nu, waar ee stang de hand raakt.
Wat begrijp je er niet aan... Zoals het plaatje een paar posts na ons al laat zien belast je daar ook flink je onderrug...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |