Is misschien een instinctieve reactie van het lichaam om meer lats + sternocostal gedeelte van de pecs te pakken, omdat die het sterkst zijn. De juiste vorm daarvoor zou echter een holle rug moeten zijn, met de benen op te grond.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:06 schreef 16meter het volgende:
[..]
Is nergens goed voor.
Gaat wat broscience rond dat je dan meer je borst zou 'pakken', maar dat Is natuurlijk nergens op gebaseerd. Bench press is met je poten op de grond.
Ik zat even te kijken, maar ik denk dat XXL de reactiethread op hun site verwijderd had waar ik het in 2010 had gelezen. Heb er dus geen bewijs van, want geen screenshot gemaakt.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Stereo heb je nog een link van die Poolse stickers?
Oké, no problemo. Wie is de fabrikant van B&F eigenlijk? Ik ben eigenlijk best benieuwd naar inkoopprijzen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zat even te kijken, maar ik denk dat XXL de reactiethread op hun site verwijderd had waar ik het in 2010 had gelezen. Heb er dus geen bewijs van, want geen screenshot gemaakt.
http://www.bodyenfitshop.(...)/isolaat-perfection/quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oké, no problemo. Wie is de fabrikant van B&F eigenlijk? Ik ben eigenlijk best benieuwd naar inkoopprijzen.
Onderrug ontlasten...quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:59 schreef esv7 het volgende:
Er was net iemand aan het bankdrukken met zijn benen omhoog, zag er een beetje onveilig uit.
Waar is dat voor?
Leg uit.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:01 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Onderrug ontlasten...
quote:Op donderdag 29 november 2012 19:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
6 dagen?
Peace out shizzelaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:26 schreef SunTzu het volgende:
[..]Oja, jij was daar mee bezig. Goed vol te houden? Hoe zit het met herstellen? Hou je de results bij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BEASTMODE
Ja is goed vol te houden, ik vind spierpijn echt lekkerquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:39 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Oja, jij was daar mee bezig. Goed vol te houden? Hoe zit het met herstellen? Hou je de results bij?
Gekruisd over elkaar heen zeker? Doe ik ook vaak, het lijkt je rug wat te ontlasten.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:59 schreef esv7 het volgende:
Er was net iemand aan het bankdrukken met zijn benen omhoog, zag er een beetje onveilig uit.
Waar is dat voor?
[..]Lijkt me 'iets' te veel van het goede.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
Dafuqquote:
Gaat lekker hoor, zal dadelijk eens kijken of ik een progressfoto kan maken.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Lijkt me 'iets' te veel van het goede.
Goede armen. Wel wat weinig tiet.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:48 schreef Yamcha het volgende:
Hier een fimpje van een chick(ze benched meer dan 99% uit dit topic) die uitlegt hoe je met correcte vorm moet benchen.
yepquote:Op vrijdag 30 november 2012 09:47 schreef 1517 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat =/= "is niet gelijk aan" betekent?
[..]Waar haal je dat vandaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met alle respect gozer, maar dit slaat helemaal nergens op.
Ik weet dat je zegt dat je goed vooruit gaat etc., maar kun je nagaan hoeveel progressie je zou boeken met een degelijk schema en voldoende rust.![]()
Vertel dan gelijk hoezo het nergens op slaat.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:52 schreef 16meter het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan?
Met alle respect gozer, maar dit slaat helemaal nergens op.
Ik weet dat je zegt dat je goed vooruit gaat etc., maar kun je nagaan hoeveel progressie je zou boeken met een degelijk schema en voldoende rust.
"INTENSITY RULESSS" - Big Jquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:03 schreef Stereotomy het volgende:
16meter bedoelt dat de intensiteit te hoog is, en dat je met minder oefeningen net zoveel of meer gains kan maken.
Volume bedoel je.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:03 schreef Stereotomy het volgende:
16meter bedoelt dat de intensiteit te hoog is, en dat je met minder oefeningen net zoveel of meer gains kan maken.
Nee. 100x 1 kg roze dumbbell curlen is hoog volume, maar lage intensiteit.quote:
Waarom de neuk 15 reps maken?quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:58 schreef Bendoe het volgende:
Strengthgains gaan echt als een malle. Vorige week kon ik nog 15 reps met 18 kg per arm op de incline, net faalde ik op 14 met 20ook squats en dumbbell rows gaan omhoog.
Ik stop in april met waterdrinke en af en toe zonnebanke togquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:14 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ja maar waarom nu al? Ik begin rond maart pas richting de 70 reps te werken.
6 workouts per week is toch ook hoog volume?quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee. 100x 1 kg roze dumbbell curlen is hoog volume, maar lage intensiteit.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
"INTENSITY RULESSS" - Big J
Maar waarom dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |