SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier
If not now, then when.![]()
Net supersize me gekeken is best wel ziek eigenlijk. Ik eet zelf ook wel eens mc donalds maar er zijn gewoon hele groepen mensen die het normaal vinden om dat vier keer per week te doen.
En vooral op die scholen:s.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Ik at graag een Big Tasty op zn tijd, tot dat ik erachter kwam dat 1 zo een burger 1000kcal bevatte...En laat ik nu net al genoeg bf hebben :p![]()
Gewoon een blikje bullit en frikandelbroodjes niks mis mee.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:49 schreef esv7 het volgende:
Net supersize me gekeken is best wel ziek eigenlijk. Ik eet zelf ook wel eens mc donalds maar er zijn gewoon hele groepen mensen die het normaal vinden om dat vier keer per week te doen.
En vooral op die scholen:s.![]()
Big Tasty en een portie kipnuggets. Ideaal bulkvoer.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:51 schreef Questular het volgende:
Ik at graag een Big Tasty op zn tijd, tot dat ik erachter kwam dat 1 zo een burger 1000kcal bevatte...En laat ik nu net al genoeg bf hebben :p![]()
![]()
Lekker voor een cheatmeal/dag.
Of om wat extra kcal te pakken voordat je naar een feestje gaat. Verbrand je dan toch allemaal weer.![]()
Zaterdag van plan 2 workouts op 1 dag te doen omdat ik te veel dingen heb ingepland voor vandaag.
incline dumbell flys 3 sets x 12 reps
flat dumbell flys 3 sets x 12 reps
incline cable flys 3 sets x 12 reps
pec deck 3 sets x 12 reps
calf raises 4 sets x dropset
1:2 bike intervals 20 minuten
wide grip pull ups 3 sets x 12 reps
wide grip pull downs 3 sets x 12 reps
close grip pull downs 3 sets x 12 reps
machine pull downs 3 sets x dropset
crunches 3 sets x 30 reps
ab rows 3 sets x 30 reps
leg raises 3 sets x 30 reps![]()
Ik zou er 3 doen. Just to be sure!quote:Op donderdag 29 november 2012 18:59 schreef SunTzu het volgende:
Zaterdag van plan 2 workouts op 1 dag te doen omdat ik te veel dingen heb ingepland voor vandaag.
ab rows 3 sets x 30 reps
leg raises 3 sets x 30 reps![]()
Schema voor vandaag: gewerkt van 8 tot 6, trainen, kapper, luchtjes halen bij een luchtjesdealerquote:Op donderdag 29 november 2012 19:01 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zou er 3 doen. Just to be sure!, en nu snel douchen om te daten en tegelijk cadeau voor moeder uitzoeken die morgen jarig is.
kapper en luchtjes halen is al afgezegd... daten en cadeau uitzoeken maar gecombineerd. zondag naar het verre oosten voor 2 maanden.![]()
Laatste maandje trainen is vandaag ingegaan.. In een jaar tijd van 74kg naar 90kg gegroeid en in de laatste maand terug naar 85kg gecut.
Ik moet zeggen dat duidelijke doelen stellen echt goed helpt qua motivatie.. Voorheen had ik het na een maand of 3 wel gehad en werd er weinig meer gedaan.![]()
Ik kan echt geen kipfilet meer eten, komt zo erg mijn strot uit, snap niet dat mensen dit jaren lang elke dag kunnen eten![]()
Ik bedoel dat 2 workouts op 1 dag geen zin heeft. Je put je CNS uit waardoor je tegen jezelf gaat werken.quote:Op donderdag 29 november 2012 19:03 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Schema voor vandaag: gewerkt van 8 tot 6, trainen, kapper, luchtjes halen bij een luchtjesdealer, en nu snel douchen om te daten en tegelijk cadeau voor moeder uitzoeken die morgen jarig is.
kapper en luchtjes halen is al afgezegd... daten en cadeau uitzoeken maar gecombineerd. zondag naar het verre oosten voor 2 maanden.
Maar lekker hoor, zondag weg! Ik moet nog een week of twee wachten.![]()
12 sets pulldowns en 12 sets fly'squote:Op donderdag 29 november 2012 18:59 schreef SunTzu het volgende:
ab rows 3 sets x 30 reps
leg raises 3 sets x 30 reps
lijkt me een goed doordachte workout![]()
Waarom doe je 4 x een variant op dezelfde oefening?quote:Op donderdag 29 november 2012 18:59 schreef SunTzu het volgende:
ab rows 3 sets x 30 reps
leg raises 3 sets x 30 repsFeitelijk 4 x flys in een training en geen enkele druk oefening
Rug zelfde verhaalOp woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.![]()
Het is een soort van push pull, op 1 dag....quote:Op donderdag 29 november 2012 19:11 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Waarom doe je 4 x een variant op dezelfde oefening?Feitelijk 4 x flys in een training en geen enkele druk oefening
![]()
Lust ik gellukig niet, zie ik hier ook iedereen eten en drinken uit mijn klas.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:53 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Gewoon een blikje bullit en frikandelbroodjes niks mis mee.
Maar is wel wat anders dan die superzised zooi met een emmer cola denk ik.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Ik doe een 6 dagen split, voorheen een 3 split. Making all kinds of gains. serieus echt waar, groei als een mofo. Maar ben nu de stad in peace out boys.quote:Op donderdag 29 november 2012 19:11 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Waarom doe je 4 x een variant op dezelfde oefening?Feitelijk 4 x flys in een training en geen enkele druk oefening
Rug zelfde verhaal![]()
Kijk nu eens dit.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:49 schreef esv7 het volgende:
En vooral op die scholen:s.
Of toch du vader?![]()
6 dagen?quote:Op donderdag 29 november 2012 19:17 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ik doe een 6 dagen split, voorheen een 3 split. Making all kinds of gains. serieus echt waar, groei als een mofo. Maar ben nu de stad in peace out boys.
Peace out shizzelaarOp woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.![]()
In de aanbieding heb je voor 1.5e 600 gram wokgroente. Of 400 gram wortelen voor 1 euro. Ik vind het wel meevallen.quote:Op donderdag 29 november 2012 19:19 schreef Sapstengel het volgende:
Ja ook dat groente zo duur is terwijl je voor $1 een hamburgermenu hebt.![]()
McDonalds kan af en toe wel voor een cheatmeal (zeker in de bulk) al eet ik liever een grote friet met en een frikandel speciaal, McDonalds is niets voor mij.Ja dat is helemaal kut. Wanneer ik bijv. door de stad loop ga ik vrijwel altijd naar Subway, omdat je ergens anders vrijwel niet fatsoenlijk en betaalbaar kan eten en Subway is ook duur.quote:Op donderdag 29 november 2012 19:19 schreef Sapstengel het volgende:
Ja ook dat groente zo duur is terwijl je voor $1 een hamburgermenu hebt.![]()
Had het zelf meer over Amerika met groente. Was ook te zien in supersize me geloof ik. Of ik haal nu twee documentaires door elkaar.
Maar idd in Nederland is vers eten ook duur als je door de stad loopt, terwijl je voor 1 euro een hamburger of oliebol hebt.![]()
je bent zelf een legday.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:36 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Je moet altijd een legday doen poesje.Deathlift or Die.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: