Hoeveel eet je ongeveer op een dag?quote:Op donderdag 29 november 2012 19:17 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ik doe een 6 dagen split, voorheen een 3 split. Making all kinds of gains. serieus echt waar, groei als een mofo. Maar ben nu de stad in peace out boys.
Niet in de US. Verse groente is daar niet te betalen.quote:Op donderdag 29 november 2012 19:42 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
In de aanbieding heb je voor 1.5e 600 gram wokgroente. Of 400 gram wortelen voor 1 euro. Ik vind het wel meevallen.
1 hamburger is geen maaltijd en voor 3 @ 4 euro schroef ik een gezonde maaltijd in elkaar.quote:Op donderdag 29 november 2012 19:53 schreef Sapstengel het volgende:
Had het zelf meer over Amerika met groente. Was ook te zien in supersize me geloof ik. Of ik haal nu twee documentaires door elkaar.
Maar idd in Nederland is vers eten ook duur als je door de stad loopt, terwijl je voor 1 euro een hamburger of oliebol hebt.
Supermarkten in New York hebben het niet eens. Ik weet wel waar ik het kan krijgen in NY, maar dan kun je beter je rugzakje met burgers inpakken, want daar ben je niet in 15 minuten.quote:Op donderdag 29 november 2012 20:03 schreef fathank het volgende:
[..]
Niet in de US. Verse groente is daar niet te betalen.
Nogmaals: niet in de US.quote:Op donderdag 29 november 2012 20:12 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
1 hamburger is geen maaltijd en voor 3 @ 4 euro schroef ik een gezonde maaltijd in elkaar.
4000 kcal in 1 liter?quote:Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zag deze gisteren in de AH staan, 4000 kcal per 1l pak! Goed bulkvoer.
Bron?quote:Op donderdag 29 november 2012 20:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ingevroren voedsel is toch veel verser?
Je bedoelt dat ingevroren voedsel vaak vers is ingevroren? Ja dat klopt, in dat geval blijft het product langer vers.quote:Op donderdag 29 november 2012 20:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ingevroren voedsel is toch veel verser?
Geen bron. Ik vraag iets, ik zeg niet dat het zo is. Ik meende dat bijvoorbeeld ingevroren vis verser is dan bij de visboer op het pleintje.quote:
Dat weet ik niet. Ik weet dat de vis die ik in Spanje eet die ochtend is gevangen. En ja, zelf in de haven erbij gestaan en gezien wie welke vis inkoopt voor die dag, restaurants en winkels.quote:Op donderdag 29 november 2012 20:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Geen bron. Ik vraag iets, ik zeg niet dat het zo is. Ik meende dat bijvoorbeeld ingevroren vis verser is dan bij de visboer op het pleintje.
Ja oké, dan is het inderdaad het verst.quote:Op donderdag 29 november 2012 20:41 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik weet dat de vis die ik in Spanje eet die ochtend is gevangen. En ja, zelf in de haven erbij gestaan en gezien wie welke vis inkoopt voor die dag, restaurants en winkels.
Als ik vis koop die ingevroren is geweest proeft het anders. Denk niet dat het minder goed is though.
Leef je uit.quote:Op donderdag 29 november 2012 20:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja oké, dan is het inderdaad het verst.Ik bedoel meer ingevroren vers versus vis van de visboer op het pleintje.
True, dat ervaar ik ook.
Ik weet behoorlijk zeker dat er 1000kcal op de verpakking stond (is wel 2jaar terug ongeveer)quote:Op donderdag 29 november 2012 20:51 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Onzin 890 cal. http://www.mcdonalds.nl/p(...)/big-tasty-met-bacon
Doe soms ook 2 workouts op een dag.quote:Op donderdag 29 november 2012 19:01 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zou er 3 doen. Just to be sure!
Het zal m'n leeftijd wel zijn. Maar als ik dat doe moet ik ongeveer nu naar bed...quote:Op donderdag 29 november 2012 20:53 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Doe soms ook 2 workouts op een dag.
Soms valt dat toch niet helemaal lekker.
quote:Op donderdag 29 november 2012 20:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zo buff is ie inderdaad niet, gewoon JACKED as fuck.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |