Ja je kunt de reeksen bekijken wanneer het jou het beste uitkomt. Ik concentreer me op die 7 gewonnen partijen. Blijft altijd een beetje door een bril kijken die je het beste ligt.quote:Op zondag 2 december 2012 00:06 schreef Adames het volgende:
[..]
kijkend naar de punten in toppers, is dat moeilijker. Jullie rollen wel makkelijker de simpele ploegen op.
Ajax heeft nu 7 punten uit 4 wedstrijden, PSV 3 uit 3.
Hm. Die bal die hij tegen Hoesen aan schoot? Bij Vitesse had hij ook al een slecht moment.quote:Op zondag 2 december 2012 00:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Laatste 3 wedstrijden is hij bij hoge ballen juist niet aardig, mee voetballend juist wel.
Okéquote:Op zondag 2 december 2012 00:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tuurlijk, het is namelijk nogal een verschil of je tegen Twente of tegen Groningen moet, namelijk. Het zou zomaar kunnen dat we met dezelfde wedstrijden gelijk staan.
En dus is het nogal belachelijk dat je durft te stellend at PSV een veel beter elftal heeft dan Ajax.
Toch houdt hij ze er goed uit. Maar hij doet zichzelf steeds te kort door die gekkigheidjes en blunders ja. Vandaag ook stampt ie gewoon de bal rechtdoor tegen Hoessen aanquote:Op zondag 2 december 2012 00:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zag er onzeker uit. Moet volgende week wel beter.
goede tactiek ja, gewoon de nul houden, zelf veel scoren en met 11 man spelen. ik zou advocaat eens bellen waarom hij dat nu niet doet.quote:Op zondag 2 december 2012 00:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is begin december, gaan we nu al moeilijke wedstrijden tellen?
PSV moet zichzelf herpakken. Liefst tegen Twente weer koploper worden en anders weer een reeks na Twente starten. En toivonen moet weer snel terug, want we spelen nu met 10 man.
als je topploegen wilt meten lijkt het me fijner om naar topwedstrijden te kijken.quote:Op zondag 2 december 2012 00:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja je kunt de reeksen bekijken wanneer het jou het beste uitkomt. Ik concentreer me op die 7 gewonnen partijen. Blijft altijd een beetje door een bril kijken die je het beste ligt.
tja, en Ajax had met de rust al met 3-1 voor moeten staan, zo kan ik het ook.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Precies.
Overigens credits aan Ajax. Netjes om met dit team PSV te pakken. Wel denk ik dat Ajax lensje moet bedanken, want de 1-2 hadden ze niet meer omgedraaid, gok ik.
Ik neem het in overweging.quote:Op zondag 2 december 2012 00:09 schreef Adames het volgende:
[..]
goede tactiek ja, gewoon de nul houden, zelf veel scoren en met 11 man spelen. ik zou advocaat eens bellen waarom hij dat nu niet doet.
de drie eerste corners van Ajax zat hij mis, de vierde ging er inquote:Op zondag 2 december 2012 00:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hm. Die bal die hij tegen Hoesen aan schoot? Bij Vitesse had hij ook al een slecht moment.
Vandaag waren de hoge ballen overigens ook niet goed.
quote:Op zondag 2 december 2012 00:11 schreef Caland het volgende:
De verdediging blijft wel een pijnpunt bij jullie. Ik denk daarom dat Brands Maher wilt gaan halen.
Waardeloze vent die Brands inderdaad.quote:Op zondag 2 december 2012 00:11 schreef Caland het volgende:
De verdediging blijft wel een pijnpunt bij jullie. Ik denk daarom dat Brands Maher wilt gaan halen.
strootman vond ik wel redelijk, ging nog wel de duels aan en zorgde vaker voor dreiging. Zorgde er ook in beide helften voor dat hij zijn directe tegenstander in toom hield. Daar waar Bommel ze allebei liet lopenquote:Op zondag 2 december 2012 00:10 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
tja, en Ajax had met de rust al met 3-1 voor moeten staan, zo kan ik het ook.
Strootman, Van Bommel en Mertens zijn voetballend overklast en dan heb je er niets aan. Ajax zette collectief druk en dwong de verdediging van PSV tot opbouwen, wat ze niet kunnen. Verdedigen kunnen ze trouwens ook niet.
denk je dat je grappig bent?quote:Op zondag 2 december 2012 00:11 schreef Caland het volgende:
Vorige week verloren van Vitesse met 814 kansen. Zijn gewoon momentopnames. Drie punten wegkapen tijdens kutwedstrijd tegen pec, Willem2 en ADO zie ik liever dan een topper.quote:Op zondag 2 december 2012 00:09 schreef Adames het volgende:
[..]
als je topploegen wilt meten lijkt het me fijner om naar topwedstrijden te kijken.
Muntenman heeft hem ook hard nodigquote:Op zondag 2 december 2012 00:12 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
denk je dat je grappig bent?
Die gaan voor Djuricic.
Verandert niets aan het faalbeleid van dhr Brandsquote:Op zondag 2 december 2012 00:12 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Die gaan voor Djuricic.
Ja maar die punten die je weg kaapt bij die kleinste ben je nu weer kwijt omdat je tegen 2 'directe concurrenten' (vitesse, haakjes) alweer 6 punten kwijt bent.. of dat nu terecht is ofniet. En volgende week Twente op bezoek..quote:Op zondag 2 december 2012 00:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Vorige week verloren van Vitesse met 814 kansen. Zijn gewoon momentopnames. Drie punten wegkapen tijdens kutwedstrijd tegen pec, Willem2 en ADO zie ik liever dan een topper.
Dat was de ironie van z'n berichtquote:Op zondag 2 december 2012 00:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verandert niets aan het faalbeleid van dhr Brands
onzin, Djuricic is veel te goedkoopquote:Op zondag 2 december 2012 00:12 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Die gaan voor Djuricic.
quote:Op zondag 2 december 2012 00:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:
joh.quote:Op zondag 2 december 2012 00:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
als je van een concurrent wint verliest die concurrent automatisch punten, dat is logisch.quote:Op zondag 2 december 2012 00:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Vorige week verloren van Vitesse met 814 kansen. Zijn gewoon momentopnames. Drie punten wegkapen tijdens kutwedstrijd tegen pec, Willem2 en ADO zie ik liever dan een topper.
Waterdicht. Toch houd ik mijn twijfels bij toppers. Vooral tijdens de eerste seizoenshelft.quote:Op zondag 2 december 2012 00:16 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
als je van een concurrent wint verliest die concurrent automatisch punten, dat is logisch.
Dan is er niets meer aan voor jullie trolls (al valt het nu erg mee) omdat sommige fans dan niet meer arrogant kunnen doen.quote:Op zondag 2 december 2012 00:19 schreef Adames het volgende:
is wel weer eens ouderwets gezellig in het PSV topic, waarom verliezen ze niet vaker
Niet eens de koptelefoon van de sponsor dragen, misselijke mannetje inderdaad.quote:Op zondag 2 december 2012 00:20 schreef Ajacied422 het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)je-hoofd-zitten.html
Dit zegt ook veel, lekker met je beats bij de camera gaan staan.
Jezus, jij gaat straks ook bij de media werken?quote:Op zondag 2 december 2012 00:20 schreef Ajacied422 het volgende:
3x3 = 0 aldus Fred Ruttenquote:Op zondag 2 december 2012 00:23 schreef Ajacied422 het volgende:
3x3 = 9 aldus de broertjes van de kerkhof
Dat is tegenwoordig toch bij t merendeel zo. Vond Lens juist wel sympathiek en realistisch overkomen. Mertens daarentegen. Wat een mongool.quote:Op zondag 2 december 2012 00:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Als ze wekelijks verliezen is trollen niet meer leuk.quote:Op zondag 2 december 2012 00:19 schreef Adames het volgende:
is wel weer eens ouderwets gezellig in het PSV topic, waarom verliezen ze niet vaker
de broertjes van de kerkhofquote:Op zondag 2 december 2012 00:23 schreef Ajacied422 het volgende:
3x3 = 9 aldus de broertjes van de kerkhof
Die zitten er tussen. Schijt, volgende week herkansing.quote:Op zondag 2 december 2012 00:32 schreef rubbereend het volgende:
terecht verloren, slecht gespeeld. Zo simpel is het. Slechtste wedstrijd van het seizoen denk ik
dat dus. Nu is het wel dubbel kut dat je vorige week verloor terwijl je beter wasquote:Op zondag 2 december 2012 00:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die zitten er tussen. Schijt, volgende week herkansing.
Is ook zo, maar je hebt de beste selectie en speelt de laatste reeks veel gewonnen wedstrijden, genoeg redenen om niet van de leg te raken.quote:Op zondag 2 december 2012 00:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat dus. Nu is het wel dubbel kut dat je vorige week verloor terwijl je beter was
sowieso niet in paniek raken.quote:Op zondag 2 december 2012 00:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Is ook zo, maar je hebt de beste selectie en speelt de laatste reeks veel gewonnen wedstrijden, genoeg redenen om niet van de leg te raken.
de beste spelers maakt niet de beste selectie. Totaal niet in balans.quote:Op zondag 2 december 2012 00:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Is ook zo, maar je hebt de beste selectie en speelt de laatste reeks veel gewonnen wedstrijden, genoeg redenen om niet van de leg te raken.
Vind ik juist wel. Tot Vitesse, stiekem tot en met Vitesse vind ik het echt een team. Jammer van de zwakke verdediging en het wegvallen van toivonen.quote:Op zondag 2 december 2012 00:41 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
de beste spelers maakt niet de beste selectie. Totaal niet in balans.
Door die zwakke verdediging hebben jullie niet de beste selectie imo. Jullie hebben wel de meeste spelers die beslissend kunnen zijn. Probleem is dat daar ook grilligheid aan vast zit.quote:Op zondag 2 december 2012 00:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Vind ik juist wel. Tot Vitesse, stiekem tot en met Vitesse vind ik het echt een team. Jammer van de zwakke verdediging en het wegvallen van toivonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |