als je van een concurrent wint verliest die concurrent automatisch punten, dat is logisch.quote:Op zondag 2 december 2012 00:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Vorige week verloren van Vitesse met 814 kansen. Zijn gewoon momentopnames. Drie punten wegkapen tijdens kutwedstrijd tegen pec, Willem2 en ADO zie ik liever dan een topper.
Waterdicht. Toch houd ik mijn twijfels bij toppers. Vooral tijdens de eerste seizoenshelft.quote:Op zondag 2 december 2012 00:16 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
als je van een concurrent wint verliest die concurrent automatisch punten, dat is logisch.
Dan is er niets meer aan voor jullie trolls (al valt het nu erg mee) omdat sommige fans dan niet meer arrogant kunnen doen.quote:Op zondag 2 december 2012 00:19 schreef Adames het volgende:
is wel weer eens ouderwets gezellig in het PSV topic, waarom verliezen ze niet vaker
Niet eens de koptelefoon van de sponsor dragen, misselijke mannetje inderdaad.quote:Op zondag 2 december 2012 00:20 schreef Ajacied422 het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)je-hoofd-zitten.html
Dit zegt ook veel, lekker met je beats bij de camera gaan staan.
Jezus, jij gaat straks ook bij de media werken?quote:Op zondag 2 december 2012 00:20 schreef Ajacied422 het volgende:
3x3 = 0 aldus Fred Ruttenquote:Op zondag 2 december 2012 00:23 schreef Ajacied422 het volgende:
3x3 = 9 aldus de broertjes van de kerkhof
Dat is tegenwoordig toch bij t merendeel zo. Vond Lens juist wel sympathiek en realistisch overkomen. Mertens daarentegen. Wat een mongool.quote:Op zondag 2 december 2012 00:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Als ze wekelijks verliezen is trollen niet meer leuk.quote:Op zondag 2 december 2012 00:19 schreef Adames het volgende:
is wel weer eens ouderwets gezellig in het PSV topic, waarom verliezen ze niet vaker
de broertjes van de kerkhofquote:Op zondag 2 december 2012 00:23 schreef Ajacied422 het volgende:
3x3 = 9 aldus de broertjes van de kerkhof
Die zitten er tussen. Schijt, volgende week herkansing.quote:Op zondag 2 december 2012 00:32 schreef rubbereend het volgende:
terecht verloren, slecht gespeeld. Zo simpel is het. Slechtste wedstrijd van het seizoen denk ik
dat dus. Nu is het wel dubbel kut dat je vorige week verloor terwijl je beter wasquote:Op zondag 2 december 2012 00:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die zitten er tussen. Schijt, volgende week herkansing.
Is ook zo, maar je hebt de beste selectie en speelt de laatste reeks veel gewonnen wedstrijden, genoeg redenen om niet van de leg te raken.quote:Op zondag 2 december 2012 00:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat dus. Nu is het wel dubbel kut dat je vorige week verloor terwijl je beter was
sowieso niet in paniek raken.quote:Op zondag 2 december 2012 00:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Is ook zo, maar je hebt de beste selectie en speelt de laatste reeks veel gewonnen wedstrijden, genoeg redenen om niet van de leg te raken.
de beste spelers maakt niet de beste selectie. Totaal niet in balans.quote:Op zondag 2 december 2012 00:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Is ook zo, maar je hebt de beste selectie en speelt de laatste reeks veel gewonnen wedstrijden, genoeg redenen om niet van de leg te raken.
Vind ik juist wel. Tot Vitesse, stiekem tot en met Vitesse vind ik het echt een team. Jammer van de zwakke verdediging en het wegvallen van toivonen.quote:Op zondag 2 december 2012 00:41 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
de beste spelers maakt niet de beste selectie. Totaal niet in balans.
Door die zwakke verdediging hebben jullie niet de beste selectie imo. Jullie hebben wel de meeste spelers die beslissend kunnen zijn. Probleem is dat daar ook grilligheid aan vast zit.quote:Op zondag 2 december 2012 00:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Vind ik juist wel. Tot Vitesse, stiekem tot en met Vitesse vind ik het echt een team. Jammer van de zwakke verdediging en het wegvallen van toivonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |