Hij heeft geen noord Afrikaans uiterlijk dus lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Even los van de wedstrijd, vinden jullie ook dat Van Bommel wordt gezocht?
quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft geen noord Afrikaans uiterlijk dus lijkt me sterk.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Houdt je verzorger je anus open als je op de wc zit? Ik denk het wel..
4 of 5 van de 7 geleden kaarten waren terecht, 2 onterecht, 1 twijfel. Wordt niet gezocht maar media overdrijft wel graag als het over PSV gaat.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Even los van de wedstrijd, vinden jullie ook dat Van Bommel wordt gezocht?
Bijna goed.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:33 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nee hoor. Ajax maakt geen kans tegen dit PSV.
Heeft hij dat serieus gezegd?quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:39 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Hahaha Mertens, "scheids was gewoon slecht.
Hans? Je quote de verkeerde volgens mij.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Klaar met je machogebral, Hans?
Ja. Vond dat de scheids dramatisch was en ze daardoor verloren hadden en zo. Die grapjassen van EL vonden 'm gewoon een slechte verliezer. Heb ze in geen tijden zo verbaasd zien kijken.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:40 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Heeft hij dat serieus gezegd?
Een post uit het EL topic in de Psv reeks quoten geen eens aan jou gericht is wel een beetje over de top.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hans? Je quote de verkeerde volgens mij.
Nee Dries, jij was slecht.. bij elk zuchtje wind lag je op de grondquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:39 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Hahaha Mertens, "scheids was gewoon slecht.
http://eredivisielive.nl/(...)-feller-dan-wij.htmlquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:40 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Heeft hij dat serieus gezegd?
Precies.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een post uit het EL topic in de Psv reeks quoten geen eens aan jou gericht is wel een beetje over de top.
Net als hansie dus.
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:45 schreef Buitendam het volgende:
Netjes om met dit team PSV te pakken
Nou ja ik kon mijn eigen post van hem tegen mij niet vinden dus pakte ik deze maar.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een post uit het EL topic in de Psv reeks quoten geen eens aan jou gericht is wel een beetje over de top.
Net als hansie dus.
Wat is er mis met dit team dan? Ajax speelt veel beter voetbal dan PSV.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Precies.
Overigens credits aan Ajax. Netjes om met dit team PSV te pakken. Wel denk ik dat Ajax lensje moet bedanken, want de 1-2 hadden ze niet meer omgedraaid, gok ik.
Ik hoor mensen wel eens klagen over arrogantie van Ajax,maar dit vind ik ook wel heel arrogant, om nog simpelweg te beweren dat PSV meer kwaliteit heeft met Ajax, nadat je net helemaal weggespeeld bent.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat is er mis met dit team dan? Ajax speelt veel beter voetbal dan PSV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |