Hij heeft geen noord Afrikaans uiterlijk dus lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Even los van de wedstrijd, vinden jullie ook dat Van Bommel wordt gezocht?
quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft geen noord Afrikaans uiterlijk dus lijkt me sterk.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Houdt je verzorger je anus open als je op de wc zit? Ik denk het wel..
4 of 5 van de 7 geleden kaarten waren terecht, 2 onterecht, 1 twijfel. Wordt niet gezocht maar media overdrijft wel graag als het over PSV gaat.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Even los van de wedstrijd, vinden jullie ook dat Van Bommel wordt gezocht?
Bijna goed.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:33 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nee hoor. Ajax maakt geen kans tegen dit PSV.
Heeft hij dat serieus gezegd?quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:39 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Hahaha Mertens, "scheids was gewoon slecht.
Hans? Je quote de verkeerde volgens mij.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Klaar met je machogebral, Hans?
Ja. Vond dat de scheids dramatisch was en ze daardoor verloren hadden en zo. Die grapjassen van EL vonden 'm gewoon een slechte verliezer. Heb ze in geen tijden zo verbaasd zien kijken.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:40 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Heeft hij dat serieus gezegd?
Een post uit het EL topic in de Psv reeks quoten geen eens aan jou gericht is wel een beetje over de top.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hans? Je quote de verkeerde volgens mij.
Nee Dries, jij was slecht.. bij elk zuchtje wind lag je op de grondquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:39 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Hahaha Mertens, "scheids was gewoon slecht.
http://eredivisielive.nl/(...)-feller-dan-wij.htmlquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:40 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Heeft hij dat serieus gezegd?
Precies.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een post uit het EL topic in de Psv reeks quoten geen eens aan jou gericht is wel een beetje over de top.
Net als hansie dus.
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:45 schreef Buitendam het volgende:
Netjes om met dit team PSV te pakken
Nou ja ik kon mijn eigen post van hem tegen mij niet vinden dus pakte ik deze maar.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een post uit het EL topic in de Psv reeks quoten geen eens aan jou gericht is wel een beetje over de top.
Net als hansie dus.
Wat is er mis met dit team dan? Ajax speelt veel beter voetbal dan PSV.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Precies.
Overigens credits aan Ajax. Netjes om met dit team PSV te pakken. Wel denk ik dat Ajax lensje moet bedanken, want de 1-2 hadden ze niet meer omgedraaid, gok ik.
Ik hoor mensen wel eens klagen over arrogantie van Ajax,maar dit vind ik ook wel heel arrogant, om nog simpelweg te beweren dat PSV meer kwaliteit heeft met Ajax, nadat je net helemaal weggespeeld bent.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat is er mis met dit team dan? Ajax speelt veel beter voetbal dan PSV.
Dat dacht ik al dat je dat bedoelde.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Omdat PSV een beter team heeft, in mijn ogen.
Nee? Want na de 1-2 zou PSV gaan verdedigen?(Wat ze al deden) En zou Ajax alsnog kansen blijven krijgen? (Wat de gehele wedstrijd al gebeurde)quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Precies.
Overigens credits aan Ajax. Netjes om met dit team PSV te pakken. Wel denk ik dat Ajax lensje moet bedanken, want de 1-2 hadden ze niet meer omgedraaid, gok ik.
Als ik de spelers per positie vergelijk kom ik op 6-5 voor Ajax. Teams zouden ongeveer gelijkwaardig moeten zijn. Ajax achterin sterker, PSV voorin. Maar ja, als PSV de voorkant niet gebruikt heeft Ajax voorin prima spelers staan (De Jong en Eriksen, en Fischer speelde ook sterk) en dan laat je je gewoon afbluffen als laffe honden.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dacht ik al dat je dat bedoelde.
Vreemde opmerking.
Kijkend naar de doelpogingen, doelsaldo, gewonnen reeks en vertoond spel in kut wedstrijden valt dat wel mee.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dacht ik al dat je dat bedoelde.
Vreemde opmerking.
Dat vind ik realistischer gesteld dan wat buitendam roept. Maar idd, tactisch is het wat zwak. Al snap ik ook wel dat je niet durft te voetballen uit tegen Ajax.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ik de spelers per positie vergelijk kom ik op 6-5 voor Ajax. Teams zouden ongeveer gelijkwaardig moeten zijn. Ajax achterin sterker, PSV voorin. Maar ja, als PSV de voorkant niet gebruikt heeft Ajax voorin prima spelers staan (De Jong en Eriksen, en Fischer speelde ook sterk) en dan laat je je gewoon afbluffen als laffe honden.
Kijkend naar deze wedstrijd niet.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kijkend naar de doelpogingen, doelsaldo, gewonnen reeks en vertoond spel in kut wedstrijden valt dat wel mee.
Het is vast ook erg logisch om na 10 minuten te gaan tijdrekken terwijl je een beter team hebt.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kijkend naar de doelpogingen, doelsaldo, gewonnen reeks en vertoond spel in kut wedstrijden valt dat wel mee.
Ajax had een goede tactiek. Vastzetten zodat de lange bal gespeeld moest worden. Maar het afjagen en vastzetten ging vreselijk..quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vind ik realistischer gesteld dan wat buitendam roept. Maar idd, tactisch is het wat zwak. Al snap ik ook wel dat je niet durft te voetballen uit tegen Ajax.
Onnodig, ja. Dat begreep ik ook niet.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is vast ook erg logisch om na 10 minuten te gaan tijdrekken terwijl je een beter team hebt.
Klopt, daarom kan je gewoon naar de stand kijken. 3 punten verschil slechts daar waar wij alle moeilijke wedstrijden al gehad hebben en jullie volgende week Twente krijgen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
momentopnames zijn dan ook geen graadmeter.
Utrecht-uit toch nog voor de winterstop?quote:Op zondag 2 december 2012 00:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, daarom kan je gewoon naar de stand kijken. 3 punten verschil slechts daar waar wij alle moeilijke wedstrijden al gehad hebben en jullie volgende week Twente krijgen.
Het is moeilijk te vergelijken, dus dat vind ik altijd zo'n onzin.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ik de spelers per positie vergelijk kom ik op 6-5 voor Ajax. Teams zouden ongeveer gelijkwaardig moeten zijn. Ajax achterin sterker, PSV voorin. Maar ja, als PSV de voorkant niet gebruikt heeft Ajax voorin prima spelers staan (De Jong en Eriksen, en Fischer speelde ook sterk) en dan laat je je gewoon afbluffen als laffe honden.
Het is begin december, gaan we nu al moeilijke wedstrijden tellen?quote:Op zondag 2 december 2012 00:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, daarom kan je gewoon naar de stand kijken. 3 punten verschil slechts daar waar wij alle moeilijke wedstrijden al gehad hebben en jullie volgende week Twente krijgen.
Ik bedoelde over de eerste helft, Utrecht-uit is technisch gezien de 2e helft, maar zit nog wel voor de winterstop idd.quote:Op zondag 2 december 2012 00:02 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Utrecht-uit toch nog voor de winterstop?
Ja, tuurlijk. Je vergelijking moet wel realistisch zijn.quote:Op zondag 2 december 2012 00:03 schreef Buitendam het volgende:
Het is begin december, gaan we nu al moeilijke wedstrijden tellen
Huh, Waterman, meevoetballen? Als ie er daarom in staat kunnen ze hem er beter meteen weer uithalen, wat een clown is hetquote:Op zondag 2 december 2012 00:03 schreef Adames het volgende:
[..]
Het is moeilijk te vergelijken, dus dat vind ik altijd zo'n onzin.
Waterman is juist er in gezet omdat hij beter kan meevoetballen, terwijl Vermeer het moet hebben van zijn zeer goede reflexen. Wie is dan beter?
En wie is beter, een verdedigende trage middenvelder in de vorm van Poulsen (die prima speelde vandaag) of een onzichtbare aanvallende middenvelder die luistert naar de naam Wijnaldem.
Laatste 3 wedstrijden is hij bij hoge ballen juist niet aardig, mee voetballend juist wel.quote:Op zondag 2 december 2012 00:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Huh, Waterman, meevoetballen? Als ie er daarom in staat kunnen ze hem er beter meteen weer uithalen, wat een clown is hetBij hoge ballen is ie over het algemeen overigens wel aardig.
Ah ja, dat snijdt hout.quote:Op zondag 2 december 2012 00:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Je vergelijking moet wel realistisch zijn.
kijkend naar de punten in toppers, is dat moeilijker. Jullie rollen wel makkelijker de simpele ploegen op.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zag er onzeker uit. Moet volgende week wel beter.quote:Op zondag 2 december 2012 00:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Laatste 3 wedstrijden is hij bij hoge ballen juist niet aardig, mee voetballend juist wel.
het is redelijkquote:Op zondag 2 december 2012 00:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Huh, Waterman, meevoetballen? Als ie er daarom in staat kunnen ze hem er beter meteen weer uithalen, wat een clown is hetBij hoge ballen is ie over het algemeen overigens wel aardig.
Tuurlijk, het is namelijk nogal een verschil of je tegen Twente of tegen Groningen moet, namelijk. Het zou zomaar kunnen dat we met dezelfde wedstrijden gelijk staan.quote:
zou ik ook zijn ja, eerste helft had hij het al veel te druk gehadquote:Op zondag 2 december 2012 00:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zag er onzeker uit. Moet volgende week wel beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |