Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![3535s41.png]()
11-8-2012 - RKC Waalwijk - PSV , 3-2
18-8-2012 - PSV - Roda JC Kerkrade , 5-0
26-8-2012 - FC Groningen - PSV , 1-3
2-9-2012 - PSV - AZ , 5-1
16-9-2012 - FC Utrecht - PSV , 1-0
23-9-2012 - PSV - Feyenoord , 3-0
30-9-2012 - VVV-Venlo - PSV , 0-6
7-10-2012 - PSV - NAC Breda , 4-0
20-10-2012 - PSV - Willem II , 3-2
28-10-2012 - PEC Zwolle - PSV , 1-2
3-11-2012 - PSV - Heracles Almelo , 4-0
11-11-2012 - PSV - SC Heerenveen , 5-1
17-11-2012 - ADO Den Haag - PSV , 1-6
25-11-2012 - PSV - Vitesse , 1-2
1-12-2012 - Ajax - PSV , 3-1
9-12-2012 - PSV - FC Twente , x-x
15-12-2012 - NEC - PSV , x-x
22-12-2012 - NAC Breda - PSV , x-x
18-1-2013 - PSV - PEC Zwolle , x-x
26-1-2013 - Heracles Almelo - PSV , x-x
2-2-2013 - PSV - ADO Den Haag , x-x
9-2-2013 - Vitesse - PSV , x-x
16-2-2013 - PSV - FC Utrecht , x-x
24-2-2013 - Feyenoord - PSV , x-x
2-3-2013 - PSV - VVV-Venlo , x-x
10-3-2013 - SC Heerenveen - PSV , x-x
16-3-2013 - PSV - RKC Waalwijk , x-x
31-3-2013 - Roda JC Kerkrade - PSV , x-x
6-4-2013 - Willem II - PSV , x-x
14-4-2013 - PSV - Ajax , x-x
20-4-2013 - AZ - PSV , x-x
27-4-2013 - PSV - FC Groningen , x-x
5-5-2013 - PSV - NEC , x-x
12-5-2013 - FC Twente - PSV , x-x
![350mb93.png]()
23-8-2012 - Zeta Golubovci - PSV , 0-5
30-8-2012 - PSV - Zeta Golubovci , 9-0
20-9-2012 - FC Dnipro Dnipropetrovsk - PSV , 2-0
4-10-2012 - PSV - SSC Napoli , 3-0
25-10-2012 - PSV - AIK Solna , 1-1
8-11-2012 - AIK Solna - PSV , 1-0
22-11-2012 - PSV - FC Dnipro Dnipropetrovsk , 1-2
6-12-2012 - SSC Napoli - PSV , x-x
![4t3k8j.png]()
27-9-2012 - Achilles'29 - PSV , 2-3
31-10-2012 - PSV - EHC , 3-1
18-12-2012 - Rijnsburgse Boys - PSV , x-x
Johan Cruijff Schaal5-8-2012 - PSV - Ajax , 4-2
![i3z08x.png]()
SPOILER: Eredivisie
SPOILER: Europa League
SPOILER: KNVB Beker
Graag nieuwe topicstarter scores in de openingspost bijwerken
[ Bericht 5% gewijzigd door GGMM op 01-12-2012 22:41:55 ]
Land of the free. Home of the brave.
Ben benieuwd hoe goed Bakkali live is.
Hoelaat begint de wedstrijd? Kijken of ik ergens een stream kan vinden. Heb best veel goede verhalen gehoord over de aankomende PSV jeugd.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:Door PSV spelen jullie nu CL :') !
De wedstrijd begint om 18:30. Hier is het live te bekijken
http://www.psv.tv/live/
quote:
Had het al gezien in een ander topic, toch bedankt

Altijd leuk om naar jeugdteams te kijken.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:Door PSV spelen jullie nu CL :') !
Buitendam
Commissaris.
quote:
Op aangeven van strootman.
Dit, dus.
quote:
In blessuretijd en vanuit buitenspelpositie. Of een onterechte strafschop.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
Bron?
Hoeveel staat het?
Mark heeft de Arena kunnen halen, toch knap van hem. Niet verwacht
RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
quote:
Tegen vitesse hield hij zich echt een paar x flink in.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
quote:
Dan kan hij zich tegen Ajax weer laten gaan
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
quote:
Dat er diverse clubs uit de Premier League serieuze interesse hebben in Kevin Strootman blijkt wel uit de namen die zaterdag naar de Amsterdam ArenA trekken om het duel tussen Ajax en PSV te aanschouwen. Volgens Voetbal International sturen Arsenal en Manchester United belangrijke talentspeurders naar de hoofdstad, terwijl ook Tottenham Hotspur interesse heeft.
Namens Arsenal zal hoofdscout Steve Rowley de reis naar Amsterdam maken. Rowley heeft de 22-jarige middenvelder van PSV al vaker bekeken en zaterdag wil hij zien hoe de derde aanvoerder van het Nederlands elftal het doet in een topwedstrijd. Manager Sir Alex Ferguson van Manchester United laat op zijn beurt zijn broer Martin Ferguson naar Nederland afreizen.
De aanwezigheid van Ferguson is een indicatie dat Manchester United serieuze interesse heeft, want de broer van Sir Alex gaat lang niet bij iedere speler op het lijstje van the Red Devils kijken. Het is niet bekend of Tottenham Hotspur ook een scout stuurt, maar the Spurs hebben al wel bij het management van Strootman (die nog een contract heeft tot medio 2016) geïnformeerd.
hattrick stroot en we kunnen cashen
knep
Mountainfreak
quote:
Ik begrijp die verplichting voor zo'n cliché verjaardag nooit zo

.
♫
quote:
Gewoon resultaat negeren indien mogelijk. Volgende sta je op met een kater en vervolgens zie je 1-3 en je hebt een geweldige zondag
Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 28 november 2012 @ 22:37:41
rubbereend
JUICHEN
Nou, in het stadion geweest. Leuk dat het zo druk was

verder eerste helft moeizaam tegen het stugge Celtic, 2e helft beter. Koch en Bakkali maakten weinig indruk hoor. Leuk dat ze ooit belooft is mee te gaan trainen bij het eerste, maar ze hebben vanavond weinig blijk gegeven van dat niveau ook maar te kunnen benaderen.
DeLuna vindt me dik ;(
Op
zondag 22 juni 2014 12:30 schreef
3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 28 november 2012 @ 22:42:24
rubbereend
JUICHEN
quote:
ja dat zag er goed uit
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 28 november 2012 @ 22:43:11
rubbereend
JUICHEN
quote:
omg

zo moeilijk is het niet. Gewoon EL meteen knock out. Alle wedstrijden hebben dan spanning en je hebt wat minder wedstrijden nodig, een bezwaar van de clubs. Bovendien hou je meer geld over om per ronde als prijzengeld uit te keren.
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
'Kans groeit op aanstelling duo Van Marwijk-Cocu bij PSV voor volgend seizoen'
29 november 2012
Volgens het Algemeen Dagblad groeit de kans dat PSV voor volgend seizoen het duo Bert van Marwijk en Phillip Cocu zal aanstellen. Rob Jansen, zaakwaarnemer van beiden, zal volgende maand om de tafel gaan met PSV. Aanstelling van het duo zal dan een van de opties zijn die besproken wordt. Mogelijk completeert Faber het tweetal, maar volgens het AD wil hij eigenlijk liever zelf een club leiden.
Cocu bevestigt alleen om de tafel te gaan met PSV. 'Ik praat binnenkort met PSV. Dat moet ook, want mijn contract loopt af. Ik ben in elk geval blij dat ik straks de A1 een tijd heb gedaan. Dat is goed voor mij.'
Goede trainer voor PSV.
Liever Dick nog een jaartje. Ik denk dat het voetbal onder Van Marwijk veel minder leuk gaat worden.
quote:
Van Marwijk weet wel wat het is om goed te presteren in de UEFA Cup
quote:
Onder Hiddink was het voetbal ook niet altijd attractief.
quote:
Daar teert hij wel lang op. Verder heeft ie niet zoveel gewonnen.
quote:
Dat klopt. Maar toch zie ik nog liever een jaar Advocaat, al vraag ik me af of hij dat zou doen.
quote:
Zou een vreemde keuze zijn, zo verlies je gewoon de competitie weer omdat de trainer zo graag door wil in Europa.
quote:
Daar geloof ik niet in.
Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
quote:
Dat lijkt dus wel een keuze van hemzelf te zijn. Ik kan me ook wel voorstellen dat je liever zelf een selectie traint, als je de laatste twee seizoenen ook hoofdtrainer was.
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 29 november 2012 @ 13:04:58
rubbereend
JUICHEN
Ik zou het wel fijn vinden als Cocu of Faber eens een paar jaar een ergens hoofdcoach worden in de Eredivisie voor ze ooit de baas bij PSV worden.
quote:
nee maar bijna wereldkampioen met Nederland is niet niks. Zo ver komen met een gare verdediging is wel wat we bij PSV nodig hebben.
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Ik zit bepaald niet op de komst van Van Marwijk naar PSV te wachten, en denk dat dit weleens een grote mislukking kan gaan worden. Ik ben allerminst overtuigd van de kwaliteiten van Van Marwijk.
- Als trainer vind ik hem alles behalve solide overkomen, zijn prestaties zijn overschat. Dit vind ik niet nav de deceptie afgelopen zomer, maar hij heeft me nog nooit kunnen overtuigen. De uefa-cup winnen was natuurlijk een prima prestatie maar verder was het bij Feyenoord nou ook niet echt denderend, en ook bij Dortmund heeft hij niets speciaals laten zien. De tweede plaats met Oranje vind ik behoorlijk geflatteerd. Hij heeft van Oranje nooit echt een lekker draaiend team kunnen maken, maar door een gunstige loting en bepaald geen gebrek aan geluk (vooral tegen Brazilië) is het dat toernooi nog wat geworden. Goed voetbal was er in ieder geval nooit.
Over het afgelopen EK hoeven we het eigenlijk niet eens te hebben. Dat was een grote puinhoop, waar hij het in geen enkel opzicht op de rails heeft kunnen krijgen. En om dan af te sluiten met 'ik had gehoopt dat deze groep het nog een keer kon laten zien' getuigt niet echt van een doordachte strategie. Hij is zo eigenwijs en stug dat duidelijke signalen dat het minder gaat niet bij hem aankomen.
- Als persoonlijkheid vind ik hem helemaal waardeloos, wat is hij door het ijs gezakt zeg. Wat een chagrijnige zak! Hoe hij met de media omgaat vind ik te treurig voor woorden. Altijd aangevallen en in de slachtofferrol. Ook als 'analist' bij de NOS laat hij niet zien een boeiende persoonijkheid te zijn met een boeiend verhaal.
Al met al ben ik dus niet overtuigd, denk ik dat het een grote fout gaat worden en snap ik werkelijk niet waarom er zo veel genoemd wordt dat hij zo goed bij PSV zou passen. Laat hem aub naar een of andere Duitse kutclub gaan.
quote:
Ze hebben al genoeg ballenjongens.
Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 29 november 2012 @ 13:21:35
rubbereend
JUICHEN
Bij Dortmund heeft hij het prima gedaan hoor. Die club was gewoon bankroet toen hij kwam en daar is naar verhouding prima gevoetbald. Hij is niet voor niets populair bij de fans daar.
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
RubenSosa
quote:
Op donderdag 29 november 2012 13:21 schreef rubbereend het volgende:Bij Dortmund heeft hij het prima gedaan hoor. Die club was gewoon bankroet toen hij kwam en daar is naar verhouding prima gevoetbald. Hij is niet voor niets populair bij de fans daar.
Klopt inderdaad ja.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
Even de OP aangepast.
Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 29 november 2012 @ 16:14:41
rubbereend
JUICHEN
hopelijk dit seizoen weer Van Bommel met de kampioensschaal!
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Mertens zijn tandje.

Ziet er goed uit verder.
Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 29 november 2012 @ 16:15:20
rubbereend
JUICHEN
en ziet er goed uit
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
RubenSosa
quote:
kan iemand die niet wegpainten ofzo.
quote:
Op donderdag 29 november 2012 17:27 schreef ZuidGrens het volgende:[..]
Troost je, ik moet de wedstrijd ook missen aangezien ik op zaterdagavond vaak moet werken tot een uur of 23:00. Gelukkig word ik dan wel op de hoogte gehouden
Ik ga die dag verhuizen.
quote:
Op donderdag 29 november 2012 17:27 schreef ZuidGrens het volgende:[..]
Troost je, ik moet de wedstrijd ook missen aangezien ik op zaterdagavond vaak moet werken tot een uur of 23:00. Gelukkig word ik dan wel op de hoogte gehouden
Ik ga naar de wedstrijd
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Mensen die andere activiteiten hebben tijdens Ajax - PSV / PSV - Ajax

.......
quote:
Sowieso naar het stadion gaan
quote:
Gedeelde smart is halve smart zullen we dan maar zeggen

Ik volg het wel via twitter op mijn telefoon.
Ik vind het ook vooral veel te duur om naar het stadion te gaan. Voor die 60e die ik per wedstrijd kwijt ben ga ik liever stappen of ik spaar het voor nieuwe inrichting als ik volgend jaar ga verhuizen
Ik zie nu pas dat labyaf een nabrander wil geven:
Dit retweette hij 10 dagen geleden:
“@voetbalzonenl: 'PSV komt afspraken niet na en dreigt ook Bakkali kwijt te raken' #bazoer
http://t.co/yTqDUCb
quote:
Tsja volgens mij moet hij eerst even in de spiegel kijken.
Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 30 november 2012 @ 01:22:43
rubbereend
JUICHEN
quote:
nou ik blijf erbij, eerst wat laten zien dan mag je meetrainen. Bakkali was woensdag niet best.
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Als één van de weinige?
quote:
Ik zit bij m'n vriendin, hopelijk kan ik via EL Go kijken
Brutal. Fucking. Metal.
quote:
Samen met de andere 1199
quote:
Dat spandoek

x 1000
quote:
Klopt, forceerde te graag om zelf alles op te lossen. Celtic had hem goed onder controle door 2 man op hem te zetten.
Ik krijg niet de indruk dat het een geweldenaar is. We kunnen vast zelf wel iets van dat niveau opleiden. Lekker verkopen, niemand die er om geeft.
quote:
Op vrijdag 30 november 2012 08:44 schreef JaafkeGB het volgende:ook zaterdag in de ArenA aanwezig.. trein 1 denk ik..
Hoe goed is die bentacourt eigenlijk? zie nu dat italiaanse clubs geintresseerd zijn..
Bij treintje 2 heb je tenminste nog iets langer de tijd om wat te chillen.. Zolang de terugweg maar trein 1 is.
Kan me nog wel een keer herinneren dat we over de terugweg 3u gedaan hebben

Moeten ze niet weer flikken.
quote:
? Hij staat er nog.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
JaafkeGB
Nimmer te vertrouwen
quote:
Op vrijdag 30 november 2012 11:44 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:[..]
Bij treintje 2 heb je tenminste nog iets langer de tijd om wat te chillen.. Zolang de terugweg maar trein 1 is.
Kan me nog wel een keer herinneren dat we over de terugweg 3u gedaan hebben

Moeten ze niet weer flikken.
[..]
? Hij staat er nog.
die terugweg was na een dikke nederlaag, was de trein 'fout' gereden OID.. was toen al opgefokt toen werd ik ff gek
wij hebben een 'autist' bij (goede vriend van ons) maar die is bang dat hij niet in het rechter vak kan als hij in trein 2 zit.. het type dat ook altijd zorgt dat wij in busje 1/2 met bus combis zitte etc..
van te voren maar even op stratum het nodige geel met schuim nuttige.. trein is weer droog staan
Geen Bommel en Mertens op training.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
Adames
Klara!
quote:
Uit voorzorg. Willems ook weer fit. PSV dus op volle oorlogssterkte.
Wordt een makkie zaterdag, de Boer is al met zijn gedachten ergens anders:
quote:
De selectie van de Amsterdammers bevat geen verrassingen; Miralem Sulejmani maakt dus opnieuw geen deel uit van het keurkorps.
"Hij traint niet mee met het eerste, want we hebben heel veel goede spelers. Hij doet zijn best, maar het is wenselijk dat hij in de wintersport verkocht wordt", meldde De Boer.
Bron: nu.nl
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
quote:
Op vrijdag 30 november 2012 15:14 schreef Lemming22 het volgende:[..]
Alvast om te wennen aan het o zo originele "alle boeren zijn homo" wat ze daar in Amsterdam altijd zo leuk weten voor te dragen?
Alle boeren zijn homo

Was wel mooi toen ze dat zongen en Gini de 2-4 binnen schoot.
Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 30 november 2012 @ 17:52:00
rubbereend
JUICHEN
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 30 november 2012 @ 17:55:59
rubbereend
JUICHEN
quote:
dat ik eerst moet krabben
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
Winst zou mooi zijn
quote:
Volgens Voetbal International heeft de zaakwaarnemer van Ruben Betancourt reeds een gesprek met de clubleiding van Chievo Verona achter de rug. De Italiaanse club heeft evenwel nog geen bod uitgebracht op de 19-jarige aanvaller.
Betancourt liet zijn geboorteland Uruguay vorig jaar zomer achter zich om een avontuur aan te gaan in Eindhoven. Zijn contract bij de huidige koploper van de Eredivisie loopt medio 2015 ten einde.
quote:
Dat hoef je niet te zeggen, dat is gewoon zo
quote:
Ja idd, ik trap een beetje een open deur in. Vervelend is dat.