Alsnog zal je het wel te horen krijgen tijdens het stappenquote:Op woensdag 28 november 2012 22:28 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ja, dat gaat m dus niet worden he. Behalve mijn eigen nieuwsgierigheid moet ik dan ook even de gehele groep duidelijk maken dat ze niet de uitslag mogen vertellen. Met een bak alcohol erin gaat dat vervolgens nog veel lastiger worden
ja dat zag er goed uitquote:
omgquote:
Goede trainer voor PSV.quote:'Kans groeit op aanstelling duo Van Marwijk-Cocu bij PSV voor volgend seizoen'
29 november 2012
Volgens het Algemeen Dagblad groeit de kans dat PSV voor volgend seizoen het duo Bert van Marwijk en Phillip Cocu zal aanstellen. Rob Jansen, zaakwaarnemer van beiden, zal volgende maand om de tafel gaan met PSV. Aanstelling van het duo zal dan een van de opties zijn die besproken wordt. Mogelijk completeert Faber het tweetal, maar volgens het AD wil hij eigenlijk liever zelf een club leiden.
Cocu bevestigt alleen om de tafel te gaan met PSV. 'Ik praat binnenkort met PSV. Dat moet ook, want mijn contract loopt af. Ik ben in elk geval blij dat ik straks de A1 een tijd heb gedaan. Dat is goed voor mij.'
Faber misschien al weer wegquote:
Van Marwijk weet wel wat het is om goed te presteren in de UEFA Cupquote:Op donderdag 29 november 2012 11:20 schreef tompsv18 het volgende:
Liever Dick nog een jaartje. Ik denk dat het voetbal onder Van Marwijk veel minder leuk gaat worden.
Onder Hiddink was het voetbal ook niet altijd attractief.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:20 schreef tompsv18 het volgende:
Liever Dick nog een jaartje. Ik denk dat het voetbal onder Van Marwijk veel minder leuk gaat worden.
Daar teert hij wel lang op. Verder heeft ie niet zoveel gewonnen.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Van Marwijk weet wel wat het is om goed te presteren in de UEFA Cup
Dat klopt. Maar toch zie ik nog liever een jaar Advocaat, al vraag ik me af of hij dat zou doen.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:41 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Onder Hiddink was het voetbal ook niet altijd attractief.
Zou een vreemde keuze zijn, zo verlies je gewoon de competitie weer omdat de trainer zo graag door wil in Europa.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Van Marwijk weet wel wat het is om goed te presteren in de UEFA Cup
Daar geloof ik niet in.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zou een vreemde keuze zijn, zo verlies je gewoon de competitie weer omdat de trainer zo graag door wil in Europa.
Dat lijkt dus wel een keuze van hemzelf te zijn. Ik kan me ook wel voorstellen dat je liever zelf een selectie traint, als je de laatste twee seizoenen ook hoofdtrainer was.quote:
nee maar bijna wereldkampioen met Nederland is niet niks. Zo ver komen met een gare verdediging is wel wat we bij PSV nodig hebben.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:41 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Daar teert hij wel lang op. Verder heeft ie niet zoveel gewonnen.
quote:Op woensdag 28 november 2012 22:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
hattrick stroot en we kunnen cashen
Ik zit bepaald niet op de komst van Van Marwijk naar PSV te wachten, en denk dat dit weleens een grote mislukking kan gaan worden. Ik ben allerminst overtuigd van de kwaliteiten van Van Marwijk.quote:
Ze hebben al genoeg ballenjongens.quote:Op donderdag 29 november 2012 13:17 schreef Adames het volgende:
[..]
Die komen gewoon voor Daley Blind
Klopt inderdaad ja.quote:Op donderdag 29 november 2012 13:21 schreef rubbereend het volgende:
Bij Dortmund heeft hij het prima gedaan hoor. Die club was gewoon bankroet toen hij kwam en daar is naar verhouding prima gevoetbald. Hij is niet voor niets populair bij de fans daar.
Mertens zijn tandje.quote:Op donderdag 29 november 2012 16:10 schreef Scarface88 het volgende:
Even de OP aangepast.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |