kan iemand die niet wegpainten ofzo.quote:
Troost je, ik moet de wedstrijd ook missen aangezien ik op zaterdagavond vaak moet werken tot een uur of 23:00. Gelukkig word ik dan wel op de hoogte gehoudenquote:Op woensdag 28 november 2012 22:20 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Wel weer typisch dat ik uitgerekend komende zaterdag naar een verjaardag moet
Ik ga die dag verhuizen.quote:Op donderdag 29 november 2012 17:27 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Troost je, ik moet de wedstrijd ook missen aangezien ik op zaterdagavond vaak moet werken tot een uur of 23:00. Gelukkig word ik dan wel op de hoogte gehouden
Ik ga naar de wedstrijdquote:Op donderdag 29 november 2012 17:27 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Troost je, ik moet de wedstrijd ook missen aangezien ik op zaterdagavond vaak moet werken tot een uur of 23:00. Gelukkig word ik dan wel op de hoogte gehouden
Sowieso naar het stadion gaanquote:Op donderdag 29 november 2012 18:22 schreef Geo4kant het volgende:
Mensen die andere activiteiten hebben tijdens Ajax - PSV / PSV - Ajax.......
Gedeelde smart is halve smart zullen we dan maar zeggenquote:
Tja, zie op zaterdagavond met Ajax-PSV maar eens een vervanging te regelen op het werk. Ben ook wel eens naar Ajax-PSV geweest maar dat doe ik mezelf niet meer aan, of ja, in ieder geval niet meer in het uitvak.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:22 schreef Geo4kant het volgende:
Tsja volgens mij moet hij eerst even in de spiegel kijken.quote:Op vrijdag 30 november 2012 00:45 schreef Doublepain het volgende:
Ik zie nu pas dat labyaf een nabrander wil geven:
Dit retweette hij 10 dagen geleden:
“@voetbalzonenl: 'PSV komt afspraken niet na en dreigt ook Bakkali kwijt te raken' #bazoer http://t.co/yTqDUCb
nou ik blijf erbij, eerst wat laten zien dan mag je meetrainen. Bakkali was woensdag niet best.quote:Op vrijdag 30 november 2012 00:45 schreef Doublepain het volgende:
Ik zie nu pas dat labyaf een nabrander wil geven:
Dit retweette hij 10 dagen geleden:
“@voetbalzonenl: 'PSV komt afspraken niet na en dreigt ook Bakkali kwijt te raken' #bazoer http://t.co/yTqDUCb
Ik zit bij m'n vriendin, hopelijk kan ik via EL Go kijkenquote:Op donderdag 29 november 2012 18:22 schreef Geo4kant het volgende:
Klopt, forceerde te graag om zelf alles op te lossen. Celtic had hem goed onder controle door 2 man op hem te zetten.quote:Op vrijdag 30 november 2012 01:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou ik blijf erbij, eerst wat laten zien dan mag je meetrainen. Bakkali was woensdag niet best.
Bij treintje 2 heb je tenminste nog iets langer de tijd om wat te chillen.. Zolang de terugweg maar trein 1 is.quote:Op vrijdag 30 november 2012 08:44 schreef JaafkeGB het volgende:
ook zaterdag in de ArenA aanwezig.. trein 1 denk ik..
Hoe goed is die bentacourt eigenlijk? zie nu dat italiaanse clubs geintresseerd zijn..
? Hij staat er nog.quote:
die terugweg was na een dikke nederlaag, was de trein 'fout' gereden OID.. was toen al opgefokt toen werd ik ff gekquote:Op vrijdag 30 november 2012 11:44 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Bij treintje 2 heb je tenminste nog iets langer de tijd om wat te chillen.. Zolang de terugweg maar trein 1 is.
Kan me nog wel een keer herinneren dat we over de terugweg 3u gedaan hebben![]()
Moeten ze niet weer flikken.
[..]
? Hij staat er nog.![]()
twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 30-11-2012 om 08:46:17Ola #Toivonen volgende week even terug in Nederland. Mogelijk in februari alweer inzetbaar bij #PSV, is prognose bondsarts Zweden in #AD. reageer retweet
Uit voorzorg. Willems ook weer fit. PSV dus op volle oorlogssterkte.quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:21 schreef Hoppahoppa het volgende:
Geen Bommel en Mertens op training.
twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 30-11-2012 om 13:08:13Verm. Opstelling #PSV bij #Ajax: Waterman; Hutch, Marcelo, Derijck, Willems; Bommel, Wijnaldum, Strootman; Narsingh, Lens, Mertens reageer retweet
Alvast om te wennen aan het o zo originele "alle boeren zijn homo" wat ze daar in Amsterdam altijd zo leuk weten voor te dragen?quote:
Bron: nu.nlquote:De selectie van de Amsterdammers bevat geen verrassingen; Miralem Sulejmani maakt dus opnieuw geen deel uit van het keurkorps.
"Hij traint niet mee met het eerste, want we hebben heel veel goede spelers. Hij doet zijn best, maar het is wenselijk dat hij in de wintersport verkocht wordt", meldde De Boer.
Alle boeren zijn homoquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:14 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Alvast om te wennen aan het o zo originele "alle boeren zijn homo" wat ze daar in Amsterdam altijd zo leuk weten voor te dragen?
uiteraardquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Gelijkspel ben ik dik tevreden mee, acht de kans alleen erg groot op een nederlaag.
Wat zegt jouw glazen bol?quote:
dat ik eerst moet krabbenquote:
quote:Volgens Voetbal International heeft de zaakwaarnemer van Ruben Betancourt reeds een gesprek met de clubleiding van Chievo Verona achter de rug. De Italiaanse club heeft evenwel nog geen bod uitgebracht op de 19-jarige aanvaller.
Betancourt liet zijn geboorteland Uruguay vorig jaar zomer achter zich om een avontuur aan te gaan in Eindhoven. Zijn contract bij de huidige koploper van de Eredivisie loopt medio 2015 ten einde.
Oud.quote:
Ja idd, ik trap een beetje een open deur in. Vervelend is dat.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat hoef je niet te zeggen, dat is gewoon zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |