kan iemand die niet wegpainten ofzo.quote:
Troost je, ik moet de wedstrijd ook missen aangezien ik op zaterdagavond vaak moet werken tot een uur of 23:00. Gelukkig word ik dan wel op de hoogte gehoudenquote:Op woensdag 28 november 2012 22:20 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Wel weer typisch dat ik uitgerekend komende zaterdag naar een verjaardag moet
Ik ga die dag verhuizen.quote:Op donderdag 29 november 2012 17:27 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Troost je, ik moet de wedstrijd ook missen aangezien ik op zaterdagavond vaak moet werken tot een uur of 23:00. Gelukkig word ik dan wel op de hoogte gehouden
Ik ga naar de wedstrijdquote:Op donderdag 29 november 2012 17:27 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Troost je, ik moet de wedstrijd ook missen aangezien ik op zaterdagavond vaak moet werken tot een uur of 23:00. Gelukkig word ik dan wel op de hoogte gehouden
Sowieso naar het stadion gaanquote:Op donderdag 29 november 2012 18:22 schreef Geo4kant het volgende:
Mensen die andere activiteiten hebben tijdens Ajax - PSV / PSV - Ajax.......
Gedeelde smart is halve smart zullen we dan maar zeggenquote:
Tja, zie op zaterdagavond met Ajax-PSV maar eens een vervanging te regelen op het werk. Ben ook wel eens naar Ajax-PSV geweest maar dat doe ik mezelf niet meer aan, of ja, in ieder geval niet meer in het uitvak.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:22 schreef Geo4kant het volgende:
Tsja volgens mij moet hij eerst even in de spiegel kijken.quote:Op vrijdag 30 november 2012 00:45 schreef Doublepain het volgende:
Ik zie nu pas dat labyaf een nabrander wil geven:
Dit retweette hij 10 dagen geleden:
“@voetbalzonenl: 'PSV komt afspraken niet na en dreigt ook Bakkali kwijt te raken' #bazoer http://t.co/yTqDUCb
nou ik blijf erbij, eerst wat laten zien dan mag je meetrainen. Bakkali was woensdag niet best.quote:Op vrijdag 30 november 2012 00:45 schreef Doublepain het volgende:
Ik zie nu pas dat labyaf een nabrander wil geven:
Dit retweette hij 10 dagen geleden:
“@voetbalzonenl: 'PSV komt afspraken niet na en dreigt ook Bakkali kwijt te raken' #bazoer http://t.co/yTqDUCb
Ik zit bij m'n vriendin, hopelijk kan ik via EL Go kijkenquote:Op donderdag 29 november 2012 18:22 schreef Geo4kant het volgende:
Klopt, forceerde te graag om zelf alles op te lossen. Celtic had hem goed onder controle door 2 man op hem te zetten.quote:Op vrijdag 30 november 2012 01:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou ik blijf erbij, eerst wat laten zien dan mag je meetrainen. Bakkali was woensdag niet best.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |