hout kan branden dohquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:40 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wat is het punt van de toeter en de brandweerwagen?
Ja, gewoon even overnieuw beginnen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:40 schreef OProg het volgende:
Ik stel voor heel Purmerend af te breken.
architect geloof ikquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:40 schreef geppie het volgende:
Ik val er net in...wie is die 'knorrige' vent?
toeter; dan weet de chauffeur waar hij moet stoppenquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:40 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Hetzelfde als die dode eend van vorige week.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:38 schreef henkde_j het volgende:
Ik mis even wat die brandweerauto er mee te maken heeft
Terecht natuurlijkquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:40 schreef matthijst het volgende:
Knorrige vent is architect, die zit er om gemeentekutje af te zeiken.
Voor.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:40 schreef OProg het volgende:
Hout is om te brandenquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:40 schreef Phaelanx_NL het volgende:
kan alleen maar beter wordenquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:40 schreef OProg het volgende:
Cees Dam.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:40 schreef geppie het volgende:
Ik zal het op de kaart markeren en naar Duitsland sturen, of ze het even mee willen nemen als ze weer eens komen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, gewoon even overnieuw beginnen.
Als anderen het doen mag ik het ook.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:40 schreef Maraca het volgende:
Echt, wat is dit voor basisschool actie? Hunnie hebben wel hout boehoe
quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:42 schreef Maraca het volgende:
Je zult maar deze aflevering zien en je eigen huis afgezeken zien worden
Precies. Zo'n Kees van Koot typetje bepaalt wat er mooi isquote:
als het door Mr. Visserquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:42 schreef Maraca het volgende:
Je zult maar deze aflevering zien en je eigen huis afgezeken zien worden
Mooi ge en dan bepalen wat mooi en lelijk isquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat een vreselijke bril heeft dat kale ei op
Hoe kom je daarbij? Die zijn uiterst deskundig....quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:43 schreef geppie het volgende:
Ik vind die jury trouwens niet echt een toegevoegde waarde hebben
quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:44 schreef Maraca het volgende:
In een houten schuur de hoorzitting houden
Ik bedoelde die ene met het groenige montuur. Door de manier waarop hij zijn bril op had leek het wel zo'n criminelenbalkjequote:Op dinsdag 27 november 2012 22:43 schreef trovey het volgende:
Ik zie meerdere kale eieren met lelijke brillen.
Als dat een schuur is vreet ik mijn pantoffels op.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:44 schreef Maraca het volgende:
In een houten schuur de hoorzitting houden
Precies..quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:44 schreef Karina het volgende:
Te landelijk slaat natuurlijk nergens op, het is Purmerend...
Nou inderdaad. Noem het verdomme gewoon de regels, het is geen Monopolyquote:
Daarom zei ik Koot en Bie. Heerlijkquote:
Mee eens. Dat is ook zijn enige fout geweest.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:46 schreef marcodej het volgende:
Voor de uitzending was ik voor gemeente, nu voor Peters.
Eigenlijk had hij het volgens de procedure moeten regelen, was er volgens mij niks aan de hand.
meester Visserquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:47 schreef tralalala het volgende:
Meester Visser lacht haar gewoon uit.
sommige doen dit alleen maarquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:48 schreef OProg het volgende:
Het erge is dat hier ambtenaren serieus mee bezig zijn.
Dat kapsel danquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:48 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Dat gebit van Cees Dam...
Regels zijn regels.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:48 schreef alors het volgende:
Prachtig ambtenaartjes klemgeluld met hun eigen regels
Ik denk dat de Purmerendse burgers op die commissie zelf na, geen idee heeft van de regels die ze hebben opgesteld.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:49 schreef OProg het volgende:
De Purmerendse burgers hebben anders zo te zien massaal bouwsels neergezet.
Waar waarschijnlijk gewoon een vergunning voor gegeven is. Die had Peters ook gekregen waarschijnlijk als hij zich gelijk aan de regeltjes gehouden had. Dat deed hij niet, en nu is het burgertje pesten.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:49 schreef OProg het volgende:
De Purmerendse burgers hebben anders zo te zien massaal bouwsels neergezet.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:31 schreef padlarf het volgende:
Kan er geen behangetje met baksteenprint overheen?
Niets mis mee.quote:
Niet te missen met rode auto.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:50 schreef ß het volgende:
schutting witverven en dan met een beamerprojectie bakstenen afbeelden als de welstandscommisie langs komt.
Ik verf je kippenhok wel roze.quote:
quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:52 schreef Hexagon het volgende:
Dit geleuter toont aan dat we er in Eindhoven goed aan doen grote delen welstandsvrij te maken
Dat had ik ook vaak bij het Lagerhuis.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:52 schreef ß het volgende:
Altijd mooi om te zien hoe boos die juryleden kunnen worden terwijl het ze niks aangaat.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik verf je kippenhok wel roze.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat had ik ook vaak bij het Lagerhuis.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat had ik ook vaak bij het Lagerhuis.
Kan hier geen commissie voor konen??quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:53 schreef geppie het volgende:
Leuke panty heeft die welstandschick aan
Ik ookquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:53 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Ik hecht meer waarde aan de mening van Cees Dam dan aan de meeste mensen hoor.
Ik eis steniging!quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:54 schreef OProg het volgende:
[..]
Kan hier geen commissie voor konen??
In sommige landen weten ze hier idd wel raad mee.quote:
Ik een keer bij het woordenboekspel. Ideaal, niemand wist wat het wasquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:55 schreef marcodej het volgende:
Ik had voor vanavond nog nooit van het woord 'Rabbatdelen' gehoord.
Klopt ookquote:
Omdat het bestaat uit delen die in elkaar gerabat zijn.quote:
Nee hoor, zij doen niks anders dan alle burgers samen willen...quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:56 schreef matthijst het volgende:
Haha, een showprogramma.
Wat een zielig figuur.
En dat is godverdomme precies het probleem met 90% van dat gemeentetuig: die vatten dingen persoonlijk op of drukken hun mening erdoorheen![]()
![]()
Dat ja en geen muren van 5 meter hoog of zo.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Die ''welstandscommissie''.
Krijg toch de pleuris met je infantiele regels.
Zolang het maar normale/redelijke kleuren zijn vind ik dat alles besti s.
Zeker. Ik vind het eerder zorgwekkend dat een omhooggevallen flapdrol als Visser opeens uitspraken gaat doen over architectuur. Uit alles blijkt dat esthetiek nou niet z'n sterkste kant is.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:53 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Ik hecht meer waarde aan de mening van Cees Dam dan aan de meeste mensen hoor.
En zo iemand is dan in dienst van de burgers. Meteen wegbezuinigen zo iemand!quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:56 schreef matthijst het volgende:
Haha, een showprogramma.
Wat een zielig figuur.
En dat is godverdomme precies het probleem met 90% van dat gemeentetuig: die vatten dingen persoonlijk op of drukken hun mening erdoorheen![]()
![]()
Vond Cees Dam ook wel een beetje omhooggevallen tov gemeentevrouwtje. In dit geval terecht, maar toch.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:57 schreef k_man het volgende:
[..]
Zeker. Ik vind het eerder zorgwekkend dat een omhooggevallen flapdrol als Visser opeens uitspraken gaat doen over architectuur. Uit alles blijkt dat esthetiek nou niet z'n sterkste kant is.
Die doet net alsof haar kind een 1 heeft gekregen en er een 10 voor mot krijgenquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:58 schreef JackLucifer het volgende:
Gvd! Wat een grafwijf zeg, die van de welstandscommissie. Zal je moeder wezen zeg!! Al kan ik me niet voorstellen dat iemand daar bovenop zou willen kruipen
Hij neemt niet voor niets een expert in de armen. Dat doet hij overigens bij al zijn zaken.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:57 schreef k_man het volgende:
[..]
Zeker. Ik vind het eerder zorgwekkend dat een omhooggevallen flapdrol als Visser opeens uitspraken gaat doen over architectuur. Uit alles blijkt dat esthetiek nou niet z'n sterkste kant is.
En vervolgens gaat ie zelf dingen bedenken over platte daken en kleurtjes. Visser is een jurist - geen al te beste overigens - en moet zich verre houden van dit soort uitspraken waar hij de ballen verstand van heeft.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:03 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Hij neemt niet voor niets een expert in de armen. Dat doet hij overigens bij al zijn zaken.
Voor architecten zijn er geen ergelijker mensen dan de leden van de welstandscommissie. Zo'n commissie wordt over het algemeen bevolkt door goedwillende amateurs en half mislukte plaatselijke architectjes. En die gaan dan een succesvol architect als Dam vertellen wat goede architectuur is. Daar word je wel 'knorrig' van. Als die mensen echt wisten wat goede architectuur was, hadden ze geen kwakkelende eenmansbureautjes in een provinciestadje, maar deden ze zelf wat Dam doet.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:59 schreef marcodej het volgende:
[..]
Vond Cees Dam ook wel een beetje omhooggevallen tov gemeentevrouwtje. In dit geval terecht, maar toch.
Eensch!quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:09 schreef k_man het volgende:
[..]
Voor architecten zijn er geen ergelijker mensen dan de leden van de welstandscommissie. Zo'n commissie wordt over het algemeen bevolkt door goedwillende amateurs en half mislukte plaatselijke architectjes. En die gaan dan een succesvol architect als Dam vertellen wat goede architectuur is. Daar word je wel 'knorrig' van. Als die mensen echt wisten wat goede architectuur was, hadden ze geen kwakkelende eenmansbureautjes in een provinciestadje, maar deden ze zelf wat Dam doet.
Dat zo'n verzuurde tuthola van de commissie Dam gaat vertellen wat wel of niet passend is, is alsof de snackbarhouder Robert Kranenborg gaat vertellen hoe je moet koken.
Ze hanteert gewoon de eisen van de welstandsnota. Volgens mij moet jij het programma nog eens opnieuw kijken.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:43 schreef opreis het volgende:
Ik vond die vrouw van de gemeente echt iemand die gewoon een plaatje heeft in haar hoofd hoe ze van 'haar' purmerend een pracht plek kan bouwen en iedereen die niet aan dat plaatje voldoet tegen wil werken. Incapabele snol.
Verdiep je eens wat meer in die 'clown' en misschien dat je hem dan wel kont.quote:Op woensdag 28 november 2012 00:17 schreef Anno2012 het volgende:
Ene cees dam komt daar de clown uithangen, ik kon de man niet,maar nu wel,en ik heb meteen een hekel aan deze omhooggevallen clown
''ik kon'' maar daarna dus wel,dus verdiepen hoeft niet meer,ze zeiden al dat hij architect was.quote:Op woensdag 28 november 2012 00:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Verdiep je eens wat meer in die 'clown' en misschien dat je hem dan wel kont.
Jan Mulder, volgens mij.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:40 schreef geppie het volgende:
Cees Dam, de architect.quote:Op woensdag 28 november 2012 09:23 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Jan Mulder, volgens mij.
'ik kende'quote:Op woensdag 28 november 2012 02:30 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
''ik kon'' maar daarna dus wel,dus verdiepen hoeft niet meer,ze zeiden al dat hij architect was.
Ik weet niet precies wat freesasfalt is, maar het klinkt als iets wat je liever niet op je weiland wil hebbenquote:In deze aflevering behandelt Mr. Visser de zaak van Cees van Mourik en Corrie Kok. Vuren staat in lichterlaaie. Van Mourik en Kok hebben knallende ruzie over een stuk land. Van Mourik rijdt met grote landbouwvoertuigen over het weiland van Kok. Ook vernielt hij de bomen. Van Mourik beschuldigt Kok van illegale bosbouw. De maat was vol bij Kok toen er freesasfalt werd gestort op haar weiland. Mr. Visser probeert de boel te sussen.
Ik heb zo'n gevoel dat dit weer een toppertje gaat wordenquote:Op dinsdag 4 december 2012 08:31 schreef Karina het volgende:
Vanavond een vlammende aflevering
[..]
Ik weet niet precies wat freesasfalt is, maar het klinkt als iets wat je liever niet op je weiland wil hebben
quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:11 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel dat dit weer een toppertje gaat worden
Zou ik ook pissed van worden, voorstukje zag er goed uit in ieder geval.quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:12 schreef Karina het volgende:
[..]![]()
De omschrijving van freesasfalt zei me nog niet zoveel, daarom een plaatje:
[ afbeelding ]
Oe je weiland vol met dat lijkt me niet leuk nee
Ik wilde gewoon even zien hoe het eruit zietquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:16 schreef Patroon het volgende:
Omschrijving is toch duidelijk zat? Oude toplaag van asfalt wat ze opnieuw gebruiken als onderlaag.
En hem ophangen aan zijn trui.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:25 schreef Specularium het volgende:
Ze zouden die piek in de reet van die bolle van Telfort moeten steken.
Er een tekening van moeten maken en hem op moeten sturen naar Mallorca!quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:25 schreef Specularium het volgende:
Ze zouden die piek in de reet van die bolle van Telfort moeten steken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |