Dat was ook tragisch ja. En ze zei nog wel dat ze een 'good shot' was of iets in die richting.quote:Op maandag 3 december 2012 14:35 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Da's waar...dat meisje van vorige week met de boog slaagde er niet eens in om een walker te raken :-)
Die Tyrese lijkt me wel ok. Jammer dat hij dan dood moet wanneer Morgan weer terugkomt.quote:Op maandag 3 december 2012 13:28 schreef PirE het volgende:
Ze blijven wel consequent met There can only be one![]()
. Ik zag Tyrese en dacht gelijk, ah dan gaat die andere neger dood en jawel hoor een glorious dead voor de prison-neger
.
Tevens dat Stukje met Axel en Carol: "Maggie has Glen and you are a lesbian"![]()
Mwa, ze kregen het anders wel voor elkaar om die soldaten van veraf neer te schieten.quote:Op maandag 3 december 2012 14:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze hebben niet erg veel ervaring met schieten op snel bewegende en terugschietende targets he.
Ha was ook het eerste waar ik aan dacht.quote:Op maandag 3 december 2012 15:59 schreef Rijst het volgende:
[..]
Die Tyrese lijkt me wel ok. Jammer dat hij dan dood moet wanneer Morgan weer terugkomt.
Hehe mooie actie van Axel was dat ja.quote:Op maandag 3 december 2012 13:36 schreef PirE het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Nog steeds 2 maanden en een week teveel.quote:Op maandag 3 december 2012 17:39 schreef Mestras het volgende:
Waaah ik dacht dat ik een half jaar moest wachten tot het verder ging maar het blijkt slechts een winterstopje!
Die bewogen ook niet al te veel.quote:Op maandag 3 december 2012 16:32 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Mwa, ze kregen het anders wel voor elkaar om die soldaten van veraf neer te schieten.
Ik moest best wel lachen om dit stuk.quote:Op maandag 3 december 2012 13:36 schreef PirE het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
quote:Op maandag 3 december 2012 18:22 schreef DeeCruise het volgende:
Hooray!
Toekomstige episodes spoiler!Hij zat ook al in deze episode dus hoe is dat een spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stel, je bent een jongetje. Je groep bestaat uit een veroordeelde gevangene, een baby, een man met één been, een vrouw van 40 ofzo met kort haar en een meisje van 17, wat zou jij doen?quote:Op maandag 3 december 2012 19:19 schreef HiZ het volgende:
Ik bedacht net dat het wel allemaal erg is gebaseerd op het gegeven dat je mensen totaal niet kunt vertrouwen. Iedereen ziet iedereen als grote vijand.
Wil je dat echt weten? Ik wil het je best uitleggen hoor, maar gezien al het gejank in deze reeks over spoilers dacht ik maar eens voorzichtig te zijn..quote:Op maandag 3 december 2012 18:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij zat ook al in deze episode dus hoe is dat een spoiler.
Ik doel puur op wat je in die spoiler hebt gezet. Dat hij in het verhaal zit hebben we allemaal kunnen zien.quote:Op maandag 3 december 2012 19:28 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Wil je dat echt weten? Ik wil het je best uitleggen hoor, maar gezien al het gejank in deze reeks over spoilers dacht ik maar eens voorzichtig te zijn..
Potentie voor?quote:Op maandag 3 december 2012 19:27 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Ben ik trouwens de enige.. Of heeft die 17 jarige best veel potentie.
Waarom zou ik daar nou om juichen... Doe eens een gok?quote:Op maandag 3 december 2012 19:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik doel puur op wat je in die spoiler hebt gezet. Dat hij in het verhaal zit hebben we allemaal kunnen zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
Zij is irl al best oud hequote:Op maandag 3 december 2012 19:27 schreef ViezeFreddiey het volgende:
"Potentie" hebben is ding toch?quote:
My, my, this is interestingquote:
Ja, dan kan ik me het een beetje voorstellen. Maar ze gaan er in elke ontmoeting met anderen inmiddels vanuit dat die anderen gevaarlijker zijn dan de zombies.quote:Op maandag 3 december 2012 19:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Stel, je bent een jongetje. Je groep bestaat uit een veroordeelde gevangene, een baby, een man met één been, een vrouw van 40 ofzo met kort haar en een meisje van 17, wat zou jij doen?
27quote:
Dat is toch ook zo, point being?quote:Op maandag 3 december 2012 19:39 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ja, dan kan ik me het een beetje voorstellen. Maar ze gaan er in elke ontmoeting met anderen inmiddels vanuit dat die anderen gevaarlijker zijn dan de zombies.
En vaak hebben ze nog gelijk gehad ook. Denk wel dat je ervan leert hoorquote:Op maandag 3 december 2012 19:39 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ja, dan kan ik me het een beetje voorstellen. Maar ze gaan er in elke ontmoeting met anderen inmiddels vanuit dat die anderen gevaarlijker zijn dan de zombies.
quote:Op maandag 3 december 2012 19:27 schreef ViezeFreddiey het volgende:
quote:Op maandag 3 december 2012 19:35 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
"Potentie" hebben is ding toch?
Of alleen onder het mannelijke geslacht?\
[..]
My, my, this is interesting
Iemand kan voor zoveel dingen potentie hebben. Maar neukpotentie dus?quote:Op maandag 3 december 2012 19:35 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
"Potentie" hebben is ding toch?
Of alleen onder het mannelijke geslacht?\
quote:Op maandag 3 december 2012 19:31 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar nou om juichen... Doe eens een gok?Leuk hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je vroeg er toch naar?quote:
Al op internet gekeken?quote:Op maandag 3 december 2012 20:15 schreef stinkie het volgende:
verdomme waarom is die ep nergens te vinden
Dat blijft voor mij altijd Adebisi van OZquote:
Dat was absoluut zijn vetste karakter, wat een vaag figuur was datquote:Op maandag 3 december 2012 20:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat blijft voor mij altijd Adebisi van OZ
quote:Op maandag 3 december 2012 20:49 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ik was redelijk verrast toen ik hem daar zo zag lopen met zo'n hamer![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 december 2012 20:59 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]Nee, dat is Morgan. Hoeft ook niet echt in een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ok..thx!quote:Op maandag 3 december 2012 20:59 schreef Sautor het volgende:
[..]
Nee, dat is Morgan. Hoeft ook niet echt in een spoiler.
quote:Op maandag 3 december 2012 20:59 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Ik kan nog steeds geen download vinden!! PM pleasequote:Op maandag 3 december 2012 09:39 schreef andreas612 het volgende:
Is er al een goede download? zit te kijken maar alleen maar fakers of slechte uploads...
ga naar piratebay, zoek op 'walking dead' en selecteer op 'seeds', zodat je meeste seeds bovenaan krijgt, als het goed is staat er al automatisch S03E08.. dan zijn de eerste 8 ongeveer sowieso goed.. 't is dat die site nu bokketraag is anders had ik je wel ff linkje gestuurd.. maar moeilijk moet het niet zijn ..quote:Op maandag 3 december 2012 21:42 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds geen download vinden!! PM please
quote:Op maandag 3 december 2012 21:42 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds geen download vinden!! PM please
Wonderlijk inderdaad, hij staat er pas een uurtje of zeventienquote:Op maandag 3 december 2012 21:45 schreef Tim86 het volgende:
Op wat voor plekken kijk je dan als je dit al niet kan vinden?
Heb je een link gestuurd voor als die niet werkt. Sorry voor de spam, kut dms soms.quote:Op maandag 3 december 2012 21:49 schreef Seven. het volgende:
Oi, zo'n held ben ik niet in torrenten. Onze 15-jarige doet dat allemaal voor ons. Maar ben aan het downloaden nu, hopelijk werkt 'ie.
die overal intrapt wat de govenor zegtquote:Op maandag 3 december 2012 22:07 schreef Stefan het volgende:
Wat is andrea toch een domme, naive hoer
Als ze nou kon acteren, maar dat ook al niet met die grijns. Wekt alleen maar meer irritatie op.quote:
Jup, ze wordt hier behoorlijk anders neergezet.. Maar ergens wel prettig, zo kun je als comic lezer nog steeds de serie volgen zonder exact te weten hoe of wat..quote:Op maandag 3 december 2012 22:15 schreef Stefan het volgende:
Terwijl comic Andrea een onwijs stoer en leuk wijf is en loyaal aan de groep
Was jij zelf niet redelijk jong?quote:Op maandag 3 december 2012 21:49 schreef Seven. het volgende:
Oi, zo'n held ben ik niet in torrenten. Onze 15-jarige doet dat allemaal voor ons. Maar ben aan het downloaden nu, hopelijk werkt 'ie.
Zo blijf ik 'm zelf iig wel consequent noemen wanneer ik de serie met anderen bespreek.quote:Op maandag 3 december 2012 22:24 schreef stinkie het volgende:
Goeie mid-season finale!
En Daryl geeft ook geen fuck! Blijft een Boondock Saint
Hij heeft het nog steeds, zag je hoe hij die zombie bijna doormidden klapte?quote:
quote:Op maandag 3 december 2012 12:06 schreef AldoTheApache het volgende:
Die laatste epZet er dan bij dat het over de de preview gaat. Ik dacht, eerste comments na nieuwe aflevering. Die zet zijn mening over de huidige aflevering in de spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Er zijn er 2 hoor, neger en negerin danquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:05 schreef EilandjeOnline het volgende:
grrr wachten tot FEBRUARI![]()
wat een aflevering !!
wat is andrea toch traag van begrip
er kan btw maar ECHT 1 neger met tekst in de serie aanwezig zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |