Waarom zou ik daar nou om juichen... Doe eens een gok?quote:Op maandag 3 december 2012 19:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik doel puur op wat je in die spoiler hebt gezet. Dat hij in het verhaal zit hebben we allemaal kunnen zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
Zij is irl al best oud hequote:Op maandag 3 december 2012 19:27 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Ben ik trouwens de enige.. Of heeft die 17 jarige best veel potentie.
"Potentie" hebben is ding toch?quote:
My, my, this is interestingquote:
Ja, dan kan ik me het een beetje voorstellen. Maar ze gaan er in elke ontmoeting met anderen inmiddels vanuit dat die anderen gevaarlijker zijn dan de zombies.quote:Op maandag 3 december 2012 19:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Stel, je bent een jongetje. Je groep bestaat uit een veroordeelde gevangene, een baby, een man met één been, een vrouw van 40 ofzo met kort haar en een meisje van 17, wat zou jij doen?
27quote:
Dat is toch ook zo, point being?quote:Op maandag 3 december 2012 19:39 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ja, dan kan ik me het een beetje voorstellen. Maar ze gaan er in elke ontmoeting met anderen inmiddels vanuit dat die anderen gevaarlijker zijn dan de zombies.
En vaak hebben ze nog gelijk gehad ook. Denk wel dat je ervan leert hoorquote:Op maandag 3 december 2012 19:39 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ja, dan kan ik me het een beetje voorstellen. Maar ze gaan er in elke ontmoeting met anderen inmiddels vanuit dat die anderen gevaarlijker zijn dan de zombies.
quote:Op maandag 3 december 2012 19:27 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Ben ik trouwens de enige.. Of heeft die 17 jarige best veel potentie.
quote:Op maandag 3 december 2012 19:35 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
"Potentie" hebben is ding toch?
Of alleen onder het mannelijke geslacht?\
[..]
My, my, this is interesting
Iemand kan voor zoveel dingen potentie hebben. Maar neukpotentie dus?quote:Op maandag 3 december 2012 19:35 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
"Potentie" hebben is ding toch?
Of alleen onder het mannelijke geslacht?\
quote:Op maandag 3 december 2012 19:31 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar nou om juichen... Doe eens een gok?Leuk hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je vroeg er toch naar?quote:
Al op internet gekeken?quote:Op maandag 3 december 2012 20:15 schreef stinkie het volgende:
verdomme waarom is die ep nergens te vinden
Dat blijft voor mij altijd Adebisi van OZquote:
Dat was absoluut zijn vetste karakter, wat een vaag figuur was datquote:Op maandag 3 december 2012 20:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat blijft voor mij altijd Adebisi van OZ
quote:Op maandag 3 december 2012 20:49 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ik was redelijk verrast toen ik hem daar zo zag lopen met zo'n hamer![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 december 2012 20:59 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]Nee, dat is Morgan. Hoeft ook niet echt in een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ok..thx!quote:Op maandag 3 december 2012 20:59 schreef Sautor het volgende:
[..]
Nee, dat is Morgan. Hoeft ook niet echt in een spoiler.
quote:Op maandag 3 december 2012 20:59 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Ik kan nog steeds geen download vinden!! PM pleasequote:Op maandag 3 december 2012 09:39 schreef andreas612 het volgende:
Is er al een goede download? zit te kijken maar alleen maar fakers of slechte uploads...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |