Dat was ook tragisch ja. En ze zei nog wel dat ze een 'good shot' was of iets in die richting.quote:Op maandag 3 december 2012 14:35 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Da's waar...dat meisje van vorige week met de boog slaagde er niet eens in om een walker te raken :-)
Die Tyrese lijkt me wel ok. Jammer dat hij dan dood moet wanneer Morgan weer terugkomt.quote:Op maandag 3 december 2012 13:28 schreef PirE het volgende:
Ze blijven wel consequent met There can only be one![]()
. Ik zag Tyrese en dacht gelijk, ah dan gaat die andere neger dood en jawel hoor een glorious dead voor de prison-neger
.
Tevens dat Stukje met Axel en Carol: "Maggie has Glen and you are a lesbian"![]()
Mwa, ze kregen het anders wel voor elkaar om die soldaten van veraf neer te schieten.quote:Op maandag 3 december 2012 14:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze hebben niet erg veel ervaring met schieten op snel bewegende en terugschietende targets he.
Ha was ook het eerste waar ik aan dacht.quote:Op maandag 3 december 2012 15:59 schreef Rijst het volgende:
[..]
Die Tyrese lijkt me wel ok. Jammer dat hij dan dood moet wanneer Morgan weer terugkomt.
Hehe mooie actie van Axel was dat ja.quote:Op maandag 3 december 2012 13:36 schreef PirE het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Nog steeds 2 maanden en een week teveel.quote:Op maandag 3 december 2012 17:39 schreef Mestras het volgende:
Waaah ik dacht dat ik een half jaar moest wachten tot het verder ging maar het blijkt slechts een winterstopje!
Die bewogen ook niet al te veel.quote:Op maandag 3 december 2012 16:32 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Mwa, ze kregen het anders wel voor elkaar om die soldaten van veraf neer te schieten.
Ik moest best wel lachen om dit stuk.quote:Op maandag 3 december 2012 13:36 schreef PirE het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
quote:Op maandag 3 december 2012 18:22 schreef DeeCruise het volgende:
Hooray!
Toekomstige episodes spoiler!Hij zat ook al in deze episode dus hoe is dat een spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stel, je bent een jongetje. Je groep bestaat uit een veroordeelde gevangene, een baby, een man met één been, een vrouw van 40 ofzo met kort haar en een meisje van 17, wat zou jij doen?quote:Op maandag 3 december 2012 19:19 schreef HiZ het volgende:
Ik bedacht net dat het wel allemaal erg is gebaseerd op het gegeven dat je mensen totaal niet kunt vertrouwen. Iedereen ziet iedereen als grote vijand.
Wil je dat echt weten? Ik wil het je best uitleggen hoor, maar gezien al het gejank in deze reeks over spoilers dacht ik maar eens voorzichtig te zijn..quote:Op maandag 3 december 2012 18:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij zat ook al in deze episode dus hoe is dat een spoiler.
Ik doel puur op wat je in die spoiler hebt gezet. Dat hij in het verhaal zit hebben we allemaal kunnen zien.quote:Op maandag 3 december 2012 19:28 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Wil je dat echt weten? Ik wil het je best uitleggen hoor, maar gezien al het gejank in deze reeks over spoilers dacht ik maar eens voorzichtig te zijn..
Potentie voor?quote:Op maandag 3 december 2012 19:27 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Ben ik trouwens de enige.. Of heeft die 17 jarige best veel potentie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |