SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door AldoTheApache op 03-12-2012 13:18:59 ]Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Dit idd, beter bewaren ze zulke spoilers voortaanquote:Op maandag 3 december 2012 12:06 schreef AldoTheApache het volgende:
Die laatste ep
Alleen wel jammer dat je nu al weet dat daryl het overleeftJe ziet hem namelijk door een bos rennen bij de aftiteling
quote:Op maandag 3 december 2012 12:06 schreef AldoTheApache het volgende:
Die laatste epMisschien kun je die laatste zin ook daarom in een spoiler-tag neerzetten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sommigen bekijken juist de preview niet, zodat ze hier nog naar moeten raden
![]()
Ditquote:Op maandag 3 december 2012 13:04 schreef Maniakje het volgende:
Toen Carl ging kijken waar dat gekrijs en gekreun vandaan kwam galmen dacht ik trouwens echt eventjes dat Axel Carol aan 't verkrachten wasNou moet ik alsnog tot februari wachten om te weten wat die twee wél aan het doen zijn.
Dan ga ik die mooi niet kijken.quote:Op maandag 3 december 2012 13:14 schreef Ziewoarut het volgende:
Dit is toch wel de ergste spoiler die ik ooit in een preview gezien heb...
Mee eens op beide puntenquote:Op maandag 3 december 2012 12:59 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Dit idd, beter bewaren ze zulke spoilers voortaan.
Verder normale episode, niet echt een mid-season finale. Begin wel met de seconde een grotere hekel te krijgen aan the gouverneur.. Wat een gore klootzak is dat zeg.
Vond de actie van Carl wel baas, gozer begint echt een held te worden.
quote:Op maandag 3 december 2012 12:06 schreef AldoTheApache het volgende:
Die laatste epDit was wel een redelijk harde faal jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Dat was wel te verwachten inderdaad. Toch jammer, die Oscar leek me wel een toffe character om erbij te hebben. In ieder geval beter dan die Axel, al was zijn opmerking over Carol wel terecht.quote:Op maandag 3 december 2012 13:28 schreef PirE het volgende:
Ze blijven wel consequent met There can only be one![]()
. Ik zag Tyrese en dacht gelijk, ah dan gaat die andere neger dood en jawel hoor een glorious dead voor de prison-neger
.
Tevens dat Stukje met Axel en Carol: "Maggie has Glen and you are a lesbian"![]()
dat mokkel moet gewoon doodquote:Op maandag 3 december 2012 13:52 schreef Cinderella_Man het volgende:
Prima finale....lekker spannend, al was de gunfight niet heel overtuigend...good guys schieten raak, bad guys missen (leken wel goede oude A-Team tijden).
Merle was overtuigd verbaasd door de turn of events, maar wij zagen dat natuurlijk al een paar afleveringen aankomen :-)
Andrea wordt er met de dag dommer op...of spelen de hormonen gewoon op bij haar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze hebben niet erg veel ervaring met schieten op snel bewegende en terugschietende targets he.quote:Op maandag 3 december 2012 13:52 schreef Cinderella_Man het volgende:
Prima finale....lekker spannend, al was de gunfight niet heel overtuigend...good guys schieten raak, bad guys missen (leken wel goede oude A-Team tijden)
Da's waar...dat meisje van vorige week met de boog slaagde er niet eens in om een walker te raken :-)quote:Op maandag 3 december 2012 14:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze hebben niet erg veel ervaring met schieten op snel bewegende en terugschietende targets he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |