ga naar piratebay, zoek op 'walking dead' en selecteer op 'seeds', zodat je meeste seeds bovenaan krijgt, als het goed is staat er al automatisch S03E08.. dan zijn de eerste 8 ongeveer sowieso goed.. 't is dat die site nu bokketraag is anders had ik je wel ff linkje gestuurd.. maar moeilijk moet het niet zijn ..quote:Op maandag 3 december 2012 21:42 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds geen download vinden!! PM please
quote:Op maandag 3 december 2012 21:42 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds geen download vinden!! PM please
Wonderlijk inderdaad, hij staat er pas een uurtje of zeventienquote:Op maandag 3 december 2012 21:45 schreef Tim86 het volgende:
Op wat voor plekken kijk je dan als je dit al niet kan vinden?
Heb je een link gestuurd voor als die niet werkt. Sorry voor de spam, kut dms soms.quote:Op maandag 3 december 2012 21:49 schreef Seven. het volgende:
Oi, zo'n held ben ik niet in torrenten. Onze 15-jarige doet dat allemaal voor ons. Maar ben aan het downloaden nu, hopelijk werkt 'ie.
die overal intrapt wat de govenor zegtquote:Op maandag 3 december 2012 22:07 schreef Stefan het volgende:
Wat is andrea toch een domme, naive hoer
Als ze nou kon acteren, maar dat ook al niet met die grijns. Wekt alleen maar meer irritatie op.quote:
Jup, ze wordt hier behoorlijk anders neergezet.. Maar ergens wel prettig, zo kun je als comic lezer nog steeds de serie volgen zonder exact te weten hoe of wat..quote:Op maandag 3 december 2012 22:15 schreef Stefan het volgende:
Terwijl comic Andrea een onwijs stoer en leuk wijf is en loyaal aan de groep
Was jij zelf niet redelijk jong?quote:Op maandag 3 december 2012 21:49 schreef Seven. het volgende:
Oi, zo'n held ben ik niet in torrenten. Onze 15-jarige doet dat allemaal voor ons. Maar ben aan het downloaden nu, hopelijk werkt 'ie.
Zo blijf ik 'm zelf iig wel consequent noemen wanneer ik de serie met anderen bespreek.quote:Op maandag 3 december 2012 22:24 schreef stinkie het volgende:
Goeie mid-season finale!
En Daryl geeft ook geen fuck! Blijft een Boondock Saint
Hij heeft het nog steeds, zag je hoe hij die zombie bijna doormidden klapte?quote:
quote:Op maandag 3 december 2012 12:06 schreef AldoTheApache het volgende:
Die laatste epZet er dan bij dat het over de de preview gaat. Ik dacht, eerste comments na nieuwe aflevering. Die zet zijn mening over de huidige aflevering in de spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Er zijn er 2 hoor, neger en negerin danquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:05 schreef EilandjeOnline het volgende:
grrr wachten tot FEBRUARI![]()
wat een aflevering !!
wat is andrea toch traag van begrip
er kan btw maar ECHT 1 neger met tekst in de serie aanwezig zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |