Zo waar wat Alors zegt.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:19 schreef alors het volgende:
[..]
Niet nodig toch? Merel zei ook niets en daar hoorde je nooit iemand over klagen.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:22 schreef DeeBee het volgende:
Matthijs verdiende die afranseling van hem wel, vanwege al die kloteshows de laatste tijd!
Maar die hoeft ook niets te zeggen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:19 schreef alors het volgende:
[..]
Niet nodig toch? Merel zei ook niets en daar hoorde je nooit iemand over klagen.
Het sloeg hierop:quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:22 schreef Cynix ® het volgende:
Maar eeh *kuch*, wie legt de Lucky even uit?
Oh dat, ik hoorde er vanmorgen op de radio iets over, maar nog niet leuk eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:23 schreef OProg het volgende:
[..]
Het sloeg hierop:
http://www.elsevier.nl/we(...)n-in-reclamespot.htm
En of het dan een goede lucky was is een ander verhaal.
Of: Professor slaat pruik van Matthijs z'n hoofd.quote:
Klöpping.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:02 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik vind Alexander Klopping ook wel goed, maar iets irriteert me aan hem. Hij lijkt me zo'n type dat als jij zegt dat een trui rood is, hij je verbetert door te zeggen dat de trui vermiljoen is.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:58 schreef Eenskijken het volgende:
alexander klopping was wel weer goed.
nee, maar wat wil je als je in discussie gaat met zo'n vrouw die digibeet is.. die weet (neem ik aan) NIETS van servers en protocollen en internetveiligheid in het algemeen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:02 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik vind Alexander Klopping ook wel goed, maar iets irriteert me aan hem. Hij lijkt me zo'n type dat als jij zegt dat een trui rood is, hij je verbetert door te zeggen dat de trui vermiljoen is.
quote:
Oh absoluut, ik doelde ook niet zozeer op deze discussie hoorquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:15 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
nee, maar wat wil je als je in discussie gaat met zo'n vrouw die digibeet is.. die weet (neem ik aan) NIETS van servers en protocollen en internetveiligheid in het algemeen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |