Mag dat welquote:Op donderdag 29 november 2012 08:54 schreef Cue_ het volgende:
Net het bericht gekregen van m'n baas dat we de nieuwe collega tijdens haar proeftijd gaan ontslaan. Dit ivm dat ze net twee dagen nadat ze hier kwam werken erachter kwam dat ze borstkanker had en er hoogstwaarschijnlijk chemo op het programma staat. Het bedrijf wil (ivm de crisis, ontslagen vallen er al) het risico niet nemen dat iemand weken/maanden uit de roulatie kan zijn.
Zuur bericht. Want dat zou betekenen dat morgen haar laatste dag hier kan zijn alweer
Lekker lullig voor haar ook. Heb je borstkanker, komt dit er nog even bijquote:Op donderdag 29 november 2012 08:54 schreef Cue_ het volgende:
Net het bericht gekregen van m'n baas dat we de nieuwe collega tijdens haar proeftijd gaan ontslaan. Dit ivm dat ze net twee dagen nadat ze hier kwam werken erachter kwam dat ze borstkanker had en er hoogstwaarschijnlijk chemo op het programma staat. Het bedrijf wil (ivm de crisis, ontslagen vallen er al) het risico niet nemen dat iemand weken/maanden uit de roulatie kan zijn.
Zuur bericht. Want dat zou betekenen dat morgen haar laatste dag hier kan zijn alweer
Yup, schijnt in 90% van de gevallen zo te graag. Zolang je in proeftijd zit is dat geen probleem.quote:
Indeed.quote:Op donderdag 29 november 2012 08:58 schreef KomtTijd... het volgende:
Lekker lullig voor haar ook. Heb je borstkanker, komt dit er nog even bij
Fijn.quote:Op donderdag 29 november 2012 08:54 schreef Cue_ het volgende:
Vanuit bedrijfstechnisch oogpunt wel te begrijpen maar vanuit menselijk oogpunt natuurlijk asociaal. Maar goed, zo werken bedrijven. Die moeten winst maken.quote:Op donderdag 29 november 2012 08:58 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Lekker lullig voor haar ook. Heb je borstkanker, komt dit er nog even bij
Damnquote:Op donderdag 29 november 2012 08:54 schreef Cue_ het volgende:
sja en nu voor haar kiezen en morgen de hele tent failliet en iedereen moeten ontslaan is natuurlijk ook niet de bedoelingquote:Op donderdag 29 november 2012 09:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Vanuit bedrijfstechnisch oogpunt wel te begrijpen maar vanuit menselijk oogpunt natuurlijk asociaal. Maar goed, zo werken bedrijven. Die moeten winst maken.
Oh, gewoon hier hoor.quote:Op donderdag 29 november 2012 09:20 schreef CherryLips het volgende:
Waar ben jij geweest?
O en KlutsZe was okay
Dat weet ik niet, je zegt het vrij onverkapt. Wie is het?quote:Op donderdag 29 november 2012 09:26 schreef KomtTijd... het volgende:
Is dit weer een verkapte "kijk mij eens andere FOK!ers neuken"-post?
Oh fuck.quote:Op donderdag 29 november 2012 09:26 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, ook nog even aanmaken. Zoekend naar een baan moet je iets heTegenwoordig kijken ze eerder naar je profiel en bla op fb dan dat ze naar je cv kijken
quote:
hell just froze over.quote:
Waarom verschijnt deze post pas als ik de quote van een ander aanklikquote:Op donderdag 29 november 2012 09:26 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, ook nog even aanmaken. Zoekend naar een baan moet je iets heTegenwoordig kijken ze eerder naar je profiel en bla op fb dan dat ze naar je cv kijken
Stalksterquote:Op donderdag 29 november 2012 09:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom verschijnt deze post pas als ik de quote van een ander aanklik
Parkinsonquote:Op donderdag 29 november 2012 09:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom verschijnt deze post pas als ik de quote van een ander aanklik
Ze kijken overal op tegenwoordig. Al verwacht ik niet dat je wordt afgekeurd als je geen FB hebtquote:Op donderdag 29 november 2012 09:26 schreef Pheno het volgende:
Of zit ze met een aluhoedje in een hoekje te fokken. En die gegevens die ze hier invult worden dan weer verkocht aan derden.quote:Op donderdag 29 november 2012 09:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is sowieso verdacht jamisschien besta je niet eens
Geloof me, ik heb raardere dingen gehoordquote:Op donderdag 29 november 2012 09:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze kijken overal op tegenwoordig. Al verwacht ik niet dat je wordt afgekeurd als je geen FB hebt
Cool.quote:Op donderdag 29 november 2012 09:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iedereen weet toch dat Tegan een chatbot is.quote:Op donderdag 29 november 2012 09:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is eens wat anders dan Anna. Al snapten gebroeders Ko dat ook niet helemaal.quote:Op donderdag 29 november 2012 09:37 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Iedereen weet toch dat Tegan een chatbot is.
Oh fuck.quote:Op donderdag 29 november 2012 09:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
http://www.dailymail.co.u(...)-say-suspicious.html
quote:Op donderdag 29 november 2012 09:39 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik zit me ineens af te vragen of mijn schouders nu breder geworden zijn, of dat mijn overhemd gekrompen is.
Zal dat laatste wel wezen
quote:Op donderdag 29 november 2012 09:39 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik zit me ineens af te vragen of mijn schouders nu breder geworden zijn, of dat mijn overhemd gekrompen is.
Zal dat laatste wel wezen
Dan vraag ik me gelijk af of dat nou de reden is, of dat er gewoon een slechte indruk gemaakt is en men een excuus zoekt om geen vervolggesprek te hoeven plannen ofzo.quote:Op donderdag 29 november 2012 09:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geloof me, ik heb raardere dingen gehoord
Je klikt niet op linkjes van Tegan?quote:Op donderdag 29 november 2012 09:42 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dan vraag ik me gelijk af of dat nou de reden is, of dat er gewoon een slechte indruk gemaakt is en men een excuus zoekt om geen vervolggesprek te hoeven plannen ofzo.
Ik vertrouw chatbots niet.quote:Op donderdag 29 november 2012 09:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je klikt niet op linkjes van Tegan?
Maar ik kan me wel voorstellen dat ze denken. Omg, ze heeft geen Facebook, wat een freak/internetnewb is dat. Zeker in computergerelateerde vakgebieden.quote:Op donderdag 29 november 2012 09:46 schreef KomtTijd... het volgende:
Maar srsly, ik kan me niet voorstellen dat iemand denkt "goh, deze persoon is in alle opzichten de perfecte kandidaat, maarja ik kan geen facebook account vinden dus we nemen toch maar de 2e keus aan"
Serieus, dat kan je je voorstellen? Ik totaal niet. Zou het juist kunnen waarderen dat iemand niet alles online gooit.quote:Op donderdag 29 november 2012 09:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maar ik kan me wel voorstellen dat ze denken. Omg, ze heeft geen Facebook, wat een freak/internetnewb is dat. Zeker in computergerelateerde vakgebieden.
Nouja, ik merk aan mijn omgeving dat mensen er gewoon vanuit gaan dat ik niet om kan gaan met computers omdat ik al die zooi niet heb. Terwijl het juist het tegenovergestelde isquote:Op donderdag 29 november 2012 09:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Serieus, dat kan je je voorstellen? Ik totaal niet. Zou het juist kunnen waarderen dat iemand niet alles online gooit.
De meeste IT'ers die ik ken hebben juist geen fb-meuk en al.quote:Op donderdag 29 november 2012 09:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nouja, ik merk aan mijn omgeving dat mensen er gewoon vanuit gaan dat ik niet om kan gaan met computers omdat ik al die zooi niet heb. Terwijl het juist het tegenovergestelde is.
Er is een verschil tussen niets en allesquote:Op donderdag 29 november 2012 09:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Serieus, dat kan je je voorstellen? Ik totaal niet. Zou het juist kunnen waarderen dat iemand niet alles online gooit.
Ze was zelfs pas jarigquote:Op donderdag 29 november 2012 09:26 schreef HeatWave het volgende:
Kluts leeft nog volgens facebook.
Ik weet het, ik neig meer naar niets dan naar allesquote:Op donderdag 29 november 2012 09:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen niets en alles
Zo is het ook, datsoort dingen kunnen net zo goed voor- als tegen je werken. Ligt er maar net aan wie er tegenover je zit.quote:Op donderdag 29 november 2012 09:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, die zitten op de Viva, te stemmen op de belangrijkste vrouwen van nederland. En dan twee soapies kiezenquote:Op donderdag 29 november 2012 09:52 schreef L-E het volgende:
Het drukst op fb zijn toch wel de thuisblijfmoeders.
Yay! Heeft hij zijn verjaardagswip al gehad?quote:Op donderdag 29 november 2012 09:52 schreef L-E het volgende:
Oeh oeh, mijn Vriendje is vandaag jarig!
zag je dat op fb?quote:Op donderdag 29 november 2012 09:52 schreef L-E het volgende:
Jij bent goed op de hoogte!quote:Op donderdag 29 november 2012 09:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, die zitten op de Viva, te stemmen op de belangrijkste vrouwen van nederland. En dan twee soapies kiezen
Sinds wanneer zijn vrouwen belangrijkquote:Op donderdag 29 november 2012 09:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, die zitten op de Viva, te stemmen op de belangrijkste vrouwen van nederland. En dan twee soapies kiezen
Zó jarig is hij nu ook weer niet.quote:Op donderdag 29 november 2012 09:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Yay! Heeft hij zijn verjaardagswip al gehad?
Tuurlijk!quote:Op donderdag 29 november 2012 09:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij bent goed op de hoogte!
Idd! Verdacht..quote:Op donderdag 29 november 2012 09:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij bent goed op de hoogte!
Wij!quote:Op donderdag 29 november 2012 09:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik gooi niet alles op FB. Daar heb ik jullie voor
Nou, het was gisteren zelfs op tvquote:
Serieus? Waar dan?quote:Op donderdag 29 november 2012 09:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou, het was gisteren zelfs op tv
Zet maar niet op je CV dat je dat gekeken hebt.quote:Op donderdag 29 november 2012 09:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou, het was gisteren zelfs op tv
gooi het op faceboo.... oh wachtquote:Op donderdag 29 november 2012 09:52 schreef L-E het volgende:
EditieNL denk ik, of DWDD, of weet ik wat. Was wat foto's achter aan het maken van de spullen voor de kerstprijsvraag en een review aan het schrijven, dus ik kreeg iets meequote:Op donderdag 29 november 2012 09:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Serieus? Waar dan?
Ik heb gisteren alleen Klokhuis gekeken.
Ik zou dat nooooit zo doenquote:
Jij bent dan ook een verlegen muurbloempjequote:
quote:
hoe kom je eropquote:Op donderdag 29 november 2012 09:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik gooi een schroevedraaier door je voorruit hoor.
Scherp.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Die had je toch nodig!Damn it, moet ook alles uitleggen.
OMFGquote:
ben heel ervaren in solliciteren. en afgewezen worden.quote:
En zo zijn er meer recruiters die het anders gebruiken. Zoals KT zegt, er zijn voors en tegens.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:01 schreef JoeBravo het volgende:
afgaande op het verhaal van een recruiter, wordt Linkedin om naar werkervaring van een kandidaat te zoeken, FB om naar reden te zoeken iemand juist niet aan te nemen.
Dan moet je ook niet alles erop zettenquote:Op donderdag 29 november 2012 10:05 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ben heel ervaren in solliciteren. en afgewezen worden.
heb geen fbquote:Op donderdag 29 november 2012 10:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet alles erop zetten
I rest my case.quote:
dat zal zeker, maar als je dan toch een online profiel opzoekt omdat je op zoek bent naar werknemer, is een privésfeer profiel als fb niet de meest voor de hand liggende keuze.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
En zo zijn er meer recruiters die het anders gebruiken. Zoals KT zegt, er zijn voors en tegens.
Ik blijf me registreren op duizend sites, ze zoeken het maar uitquote:Op donderdag 29 november 2012 10:09 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat zal zeker, maar als je dan toch een online profiel opzoekt omdat je op zoek bent naar werknemer, is een privésfeer profiel als fb niet de meest voor de hand liggende keuze.
ook veelgebruikt blijkbaar: http://wieowie.nl/
quote:Op donderdag 29 november 2012 10:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een verlegen muurbloempje.
Ik weet niet waar je het over hebtquote:
Mijn theorie is dat je je CV altijd maar het best zo vol mogelijk kan stouwen. Stel dat het hoofd personeelszaken toevallig een overeenkomstige hobby heeft ofzo, kan dat al reden zijn om je iig uit te nodigen.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik blijf me registreren op duizend sites, ze zoeken het maar uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |