Ik weet het, ik neig meer naar niets dan naar allesquote:Op donderdag 29 november 2012 09:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen niets en alles
Zo is het ook, datsoort dingen kunnen net zo goed voor- als tegen je werken. Ligt er maar net aan wie er tegenover je zit.quote:Op donderdag 29 november 2012 09:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Serieus, dat kan je je voorstellen? Ik totaal niet. Zou het juist kunnen waarderen dat iemand niet alles online gooit.
Nee, die zitten op de Viva, te stemmen op de belangrijkste vrouwen van nederland. En dan twee soapies kiezenquote:Op donderdag 29 november 2012 09:52 schreef L-E het volgende:
Het drukst op fb zijn toch wel de thuisblijfmoeders.
Yay! Heeft hij zijn verjaardagswip al gehad?quote:Op donderdag 29 november 2012 09:52 schreef L-E het volgende:
Oeh oeh, mijn Vriendje is vandaag jarig!
zag je dat op fb?quote:Op donderdag 29 november 2012 09:52 schreef L-E het volgende:
Jij bent goed op de hoogte!quote:Op donderdag 29 november 2012 09:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, die zitten op de Viva, te stemmen op de belangrijkste vrouwen van nederland. En dan twee soapies kiezen
Sinds wanneer zijn vrouwen belangrijkquote:Op donderdag 29 november 2012 09:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, die zitten op de Viva, te stemmen op de belangrijkste vrouwen van nederland. En dan twee soapies kiezen
Zó jarig is hij nu ook weer niet.quote:Op donderdag 29 november 2012 09:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Yay! Heeft hij zijn verjaardagswip al gehad?
Tuurlijk!quote:Op donderdag 29 november 2012 09:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij bent goed op de hoogte!
Idd! Verdacht..quote:Op donderdag 29 november 2012 09:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij bent goed op de hoogte!
Wij!quote:Op donderdag 29 november 2012 09:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik gooi niet alles op FB. Daar heb ik jullie voor
Nou, het was gisteren zelfs op tvquote:
Serieus? Waar dan?quote:Op donderdag 29 november 2012 09:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou, het was gisteren zelfs op tv
Zet maar niet op je CV dat je dat gekeken hebt.quote:Op donderdag 29 november 2012 09:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou, het was gisteren zelfs op tv
gooi het op faceboo.... oh wachtquote:Op donderdag 29 november 2012 09:52 schreef L-E het volgende:
EditieNL denk ik, of DWDD, of weet ik wat. Was wat foto's achter aan het maken van de spullen voor de kerstprijsvraag en een review aan het schrijven, dus ik kreeg iets meequote:Op donderdag 29 november 2012 09:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Serieus? Waar dan?
Ik heb gisteren alleen Klokhuis gekeken.
Ik zou dat nooooit zo doenquote:
Jij bent dan ook een verlegen muurbloempjequote:
quote:
hoe kom je eropquote:Op donderdag 29 november 2012 09:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik gooi een schroevedraaier door je voorruit hoor.
Scherp.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Die had je toch nodig!Damn it, moet ook alles uitleggen.
OMFGquote:
ben heel ervaren in solliciteren. en afgewezen worden.quote:
En zo zijn er meer recruiters die het anders gebruiken. Zoals KT zegt, er zijn voors en tegens.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:01 schreef JoeBravo het volgende:
afgaande op het verhaal van een recruiter, wordt Linkedin om naar werkervaring van een kandidaat te zoeken, FB om naar reden te zoeken iemand juist niet aan te nemen.
Dan moet je ook niet alles erop zettenquote:Op donderdag 29 november 2012 10:05 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ben heel ervaren in solliciteren. en afgewezen worden.
heb geen fbquote:Op donderdag 29 november 2012 10:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet alles erop zetten
I rest my case.quote:
dat zal zeker, maar als je dan toch een online profiel opzoekt omdat je op zoek bent naar werknemer, is een privésfeer profiel als fb niet de meest voor de hand liggende keuze.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
En zo zijn er meer recruiters die het anders gebruiken. Zoals KT zegt, er zijn voors en tegens.
Ik blijf me registreren op duizend sites, ze zoeken het maar uitquote:Op donderdag 29 november 2012 10:09 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat zal zeker, maar als je dan toch een online profiel opzoekt omdat je op zoek bent naar werknemer, is een privésfeer profiel als fb niet de meest voor de hand liggende keuze.
ook veelgebruikt blijkbaar: http://wieowie.nl/
quote:Op donderdag 29 november 2012 10:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een verlegen muurbloempje.
Ik weet niet waar je het over hebtquote:
Mijn theorie is dat je je CV altijd maar het best zo vol mogelijk kan stouwen. Stel dat het hoofd personeelszaken toevallig een overeenkomstige hobby heeft ofzo, kan dat al reden zijn om je iig uit te nodigen.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik blijf me registreren op duizend sites, ze zoeken het maar uit
Gaan ze niet lezen. Tl;dr; is de sfeer.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:17 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Mijn theorie is dat je je CV altijd maar het best zo vol mogelijk kan stouwen. Stel dat het hoofd personeelszaken toevallig een overeenkomstige hobby heeft ofzo, kan dat al reden zijn om je iig uit te nodigen.
als die profielen bijhouden is me veel teveel werk.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik blijf me registreren op duizend sites, ze zoeken het maar uit
Juist zo compact en overzichtelijk mogelijk houden.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:17 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Mijn theorie is dat je je CV altijd maar het best zo vol mogelijk kan stouwen. Stel dat het hoofd personeelszaken toevallig een overeenkomstige hobby heeft ofzo, kan dat al reden zijn om je iig uit te nodigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |