Parkinsonquote:Op donderdag 29 november 2012 09:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom verschijnt deze post pas als ik de quote van een ander aanklik
Ze kijken overal op tegenwoordig. Al verwacht ik niet dat je wordt afgekeurd als je geen FB hebtquote:Op donderdag 29 november 2012 09:26 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, ook nog even aanmaken. Zoekend naar een baan moet je iets heTegenwoordig kijken ze eerder naar je profiel en bla op fb dan dat ze naar je cv kijken
Of zit ze met een aluhoedje in een hoekje te fokken. En die gegevens die ze hier invult worden dan weer verkocht aan derden.quote:Op donderdag 29 november 2012 09:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is sowieso verdacht jamisschien besta je niet eens
Geloof me, ik heb raardere dingen gehoordquote:Op donderdag 29 november 2012 09:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze kijken overal op tegenwoordig. Al verwacht ik niet dat je wordt afgekeurd als je geen FB hebt
Cool.quote:Op donderdag 29 november 2012 09:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iedereen weet toch dat Tegan een chatbot is.quote:Op donderdag 29 november 2012 09:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is eens wat anders dan Anna. Al snapten gebroeders Ko dat ook niet helemaal.quote:Op donderdag 29 november 2012 09:37 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Iedereen weet toch dat Tegan een chatbot is.
Oh fuck.quote:Op donderdag 29 november 2012 09:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
http://www.dailymail.co.u(...)-say-suspicious.html
quote:Op donderdag 29 november 2012 09:39 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik zit me ineens af te vragen of mijn schouders nu breder geworden zijn, of dat mijn overhemd gekrompen is.
Zal dat laatste wel wezen
quote:Op donderdag 29 november 2012 09:39 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik zit me ineens af te vragen of mijn schouders nu breder geworden zijn, of dat mijn overhemd gekrompen is.
Zal dat laatste wel wezen
Dan vraag ik me gelijk af of dat nou de reden is, of dat er gewoon een slechte indruk gemaakt is en men een excuus zoekt om geen vervolggesprek te hoeven plannen ofzo.quote:Op donderdag 29 november 2012 09:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geloof me, ik heb raardere dingen gehoord
Je klikt niet op linkjes van Tegan?quote:Op donderdag 29 november 2012 09:42 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dan vraag ik me gelijk af of dat nou de reden is, of dat er gewoon een slechte indruk gemaakt is en men een excuus zoekt om geen vervolggesprek te hoeven plannen ofzo.
Ik vertrouw chatbots niet.quote:Op donderdag 29 november 2012 09:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je klikt niet op linkjes van Tegan?
Maar ik kan me wel voorstellen dat ze denken. Omg, ze heeft geen Facebook, wat een freak/internetnewb is dat. Zeker in computergerelateerde vakgebieden.quote:Op donderdag 29 november 2012 09:46 schreef KomtTijd... het volgende:
Maar srsly, ik kan me niet voorstellen dat iemand denkt "goh, deze persoon is in alle opzichten de perfecte kandidaat, maarja ik kan geen facebook account vinden dus we nemen toch maar de 2e keus aan"
Serieus, dat kan je je voorstellen? Ik totaal niet. Zou het juist kunnen waarderen dat iemand niet alles online gooit.quote:Op donderdag 29 november 2012 09:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maar ik kan me wel voorstellen dat ze denken. Omg, ze heeft geen Facebook, wat een freak/internetnewb is dat. Zeker in computergerelateerde vakgebieden.
Nouja, ik merk aan mijn omgeving dat mensen er gewoon vanuit gaan dat ik niet om kan gaan met computers omdat ik al die zooi niet heb. Terwijl het juist het tegenovergestelde isquote:Op donderdag 29 november 2012 09:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Serieus, dat kan je je voorstellen? Ik totaal niet. Zou het juist kunnen waarderen dat iemand niet alles online gooit.
De meeste IT'ers die ik ken hebben juist geen fb-meuk en al.quote:Op donderdag 29 november 2012 09:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nouja, ik merk aan mijn omgeving dat mensen er gewoon vanuit gaan dat ik niet om kan gaan met computers omdat ik al die zooi niet heb. Terwijl het juist het tegenovergestelde is.
Er is een verschil tussen niets en allesquote:Op donderdag 29 november 2012 09:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Serieus, dat kan je je voorstellen? Ik totaal niet. Zou het juist kunnen waarderen dat iemand niet alles online gooit.
Ze was zelfs pas jarigquote:Op donderdag 29 november 2012 09:26 schreef HeatWave het volgende:
Kluts leeft nog volgens facebook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |