Nee valt wel mee, ben niet echt verslaafd.quote:Op maandag 26 november 2012 23:55 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
en je bent nu al van binnen zwart?
leilaquote:Op maandag 26 november 2012 23:55 schreef Conflict het volgende:
Ik ga Donald Duck in de OP zetten als het zo doorgaat
GayGay fapt op Leila.quote:Op maandag 26 november 2012 23:55 schreef Conflict het volgende:
nee ik haat haarquote:Op maandag 26 november 2012 23:55 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
leiladie moet blijven, dat weet iedereen
Eigenlijk lijkt dat me een beter idee. Er is geen mooie mensen hoekje nodig dat krikt mijn zelfvertrouwen omlaag. Ik kan niet concurreren tegen een vrouw met borsten.quote:Op maandag 26 november 2012 23:55 schreef Conflict het volgende:
ow en je doet ook aan hallucinatie plantjes?quote:Op maandag 26 november 2012 23:55 schreef j95 het volgende:
[..]
Nee valt wel mee, ben niet echt verslaafd.
NEEquote:Op maandag 26 november 2012 23:57 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ow en je doet ook aan hallucinatie plantjes?
Ik ben kwart Duits. Trust.quote:Op maandag 26 november 2012 23:57 schreef Akantha het volgende:
Jonge mensen, oudere, musketiers, hertogen, graven, gravinnen, en Duitsers,
ik ga slapen.
Heb het een keer 2 weken iedere dag gedaan, voor de lolz. Laatste keer rookte ik er 4 achter elkaar ofzo.. ging ik bad.quote:
Kies kies kies kies kies Bear Grylsquote:
geen speciale vermelding voor mij?quote:Op maandag 26 november 2012 23:57 schreef Akantha het volgende:
Jonge mensen, oudere, musketiers, hertogen, graven, gravinnen, en Duitsers,
ik ga slapen.
bad gaan is fucked up, maar voor de rest is het raarquote:Op maandag 26 november 2012 23:58 schreef j95 het volgende:
[..]
Heb het een keer 2 weken iedere dag gedaan, voor de lolz. Laatste keer rookte ik er 4 achter elkaar ofzo.. ging ik bad.
jaquote:
nee zo ben ik niet gelukkigquote:Op maandag 26 november 2012 23:48 schreef Akantha het volgende:
[..]
Daar gaat die collega nog geluk bij hebben, een vrouw met 10 soa's moet niemand wat van hebben.
Mijn ogen werden zwaar, en ik staarde. Zo leuk was het dus niet. Ga ik liever lam.quote:Op maandag 26 november 2012 23:59 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
bad gaan is fucked up, maar voor de rest is het raarleuk
En natuurlijk aapjes, bizons en natuurlijk want ik ben niet van de discriminatie ook de Belgen zijn welkom.quote:Op maandag 26 november 2012 23:58 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
geen speciale vermelding voor mij?
ik kan niet kiezenquote:Op maandag 26 november 2012 23:59 schreef Conflict het volgende:
[..]
plaatje, OP, let op, dit is een belangrijk moment.
Houden zo pure schone maagd, dan zal ik uw eer verdedigen met mijn krachtige arm.quote:
ik ben nog nooit bad gegaanquote:Op dinsdag 27 november 2012 00:00 schreef j95 het volgende:
[..]
Mijn ogen werden zwaar, en ik staarde. Zo leuk was het dus niet. Ga ik liever lam.
Topicpointer gezetquote:Op dinsdag 27 november 2012 00:01 schreef krullenbolletje het volgende:
Voordat je reageert
lalalalalalalalala
wat?
quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:01 schreef Akantha het volgende:
[..]
Houden zo pure schone maagd, dan zal ik uw eer verdedigen met mijn krachtige arm.
ik wil ook mod zijn gvdquote:Op dinsdag 27 november 2012 00:01 schreef Conflict het volgende:
[..]
Topicpointer gezet![]()
Knopjes misbruiken.
Dat was dus toen ik niet bad ging.quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben nog nooit bad gegaanstaat op mijn to do list
moet met matenquote:Op dinsdag 27 november 2012 00:00 schreef j95 het volgende:
[..]
Mijn ogen werden zwaar, en ik staarde. Zo leuk was het dus niet. Ga ik liever lam.
niet nodig er is toch niemand die je hoort gquote:Op dinsdag 27 november 2012 00:01 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
oke, mogen het ooit op een dag gebeuren
ik bid voor je
als ik voor 20 euro koop en we gaan in een kleine ruimte zittenquote:Op dinsdag 27 november 2012 00:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben nog nooit bad gegaanstaat op mijn to do list
r u insane?quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:03 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
als ik voor 20 euro koop en we gaan in een kleine ruimte zitten
iedereen hoort maar niemand luistertquote:Op dinsdag 27 november 2012 00:02 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
niet nodig er is toch niemand die je hoort g
laat me raden, betalen in natura?quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:03 schreef Conflict het volgende:
[..]
Eerst cursus bij Biancavia thuis. Duurt 12 dagen.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:07 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
laat me raden, betalen in natura?
drank en sigaretten zijn troepquote:Op dinsdag 27 november 2012 00:04 schreef j95 het volgende:
[..]
Ik doe het gewoon niet meer. Troep. Daarom; ben niet verslavingsgevoelig.
Je praat wel echt als een junk, man.quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:08 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
drank en sigaretten zijn troep
als je zuivere stuff heb, dan kom je in de hemel
okeoke is al goedquote:Op dinsdag 27 november 2012 00:09 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
mwah een beetje
10 kan ook, maar dat is wel weinig voor met z'n tweeën
komt er geen miniatuur leila hoekje of iets dergelijks?quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:13 schreef Conflict het volgende:
Vanaf volgend topic stoppen we met het mooie mensen hoekje
Nee, dan maak je er maar een topic over.quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:14 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
komt er geen miniatuur leila hoekje of iets dergelijks?
Iemand hier die kan fotosoepen? Ik kan het niet.quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:17 schreef Conflict het volgende:
[..]
Gewoon iets leuks voortaan en die OP mag ook wel wat gezelliger.
Nee, ook geen kliekjesgedoe, dat is afgelopen, iedereen is hier welkom.quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:18 schreef j95 het volgende:
[..]
Iemand hier die kan fotosoepen? Ik kan het niet.
Je ook ook wat met de vaste mensen doen. Leuke vermelding whatever
te bescheidenquote:Op dinsdag 27 november 2012 00:14 schreef Conflict het volgende:
[..]
Nee, dan maak je er maar een topic over.
wel aan me denken, serieusquote:
best wel zwaar onderwerp als je erover gaat denken. de film schiet bij dat betreft recht in de roos.quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:16 schreef FL_Freak het volgende:
Gayaium, ik ben nu 50 min speak. Tof tot nu toe.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:19 schreef Conflict het volgende:
[..]
Nee, ook geen kliekjesgedoe, dat is afgelopen, iedereen is hier welkom.
Dan nietquote:Op dinsdag 27 november 2012 00:19 schreef Conflict het volgende:
[..]
Nee, ook geen kliekjesgedoe, dat is afgelopen, iedereen is hier welkom.
mag je wel gewoon een random foto in de op droppen?quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:13 schreef Conflict het volgende:
Vanaf volgend topic stoppen we met het mooie mensen hoekje
Nee. Allemaal in rijen van 2.quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:21 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
mag je wel gewoon een random foto in de op droppen?
quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:21 schreef Ro-ald het volgende:
Huisgenoten roken gewoon wiet hier terwijl het niet mag
verklik zequote:Op dinsdag 27 november 2012 00:21 schreef Ro-ald het volgende:
mag, mag.... Gewoon niet van die lelijke meiden heel de tijd. Beetje fantasie is niks mis mee toch?quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:21 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
mag je wel gewoon een random foto in de op droppen?
wel lekkere jongens dus?quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:22 schreef Conflict het volgende:
[..]
mag, mag.... Gewoon niet van die lelijke meiden heel de tijd. Beetje fantasie is niks mis mee toch?
Boefjes!quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:21 schreef Ro-ald het volgende:
Misschien vinden andere die meiden wel mooi? kan hequote:Op dinsdag 27 november 2012 00:22 schreef Conflict het volgende:
[..]
mag, mag.... Gewoon niet van die lelijke meiden heel de tijd. Beetje fantasie is niks mis mee toch?
Ja maar maak die OP gewoon wat interessanter voor anderen, dan komen er misschien eens wat mensen bij.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:24 schreef j95 het volgende:
Schaf dit topic af dan: JNG / JONG! voorstel topic
de helft zie ik hier niet.. als je zo graag nieuwe wil
Eens, maar wat? Als je kijkt naar andere sc is de op meestal regels+vaste users+random plaatje.quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:23 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja maar maak die OP gewoon wat interessanter voor anderen, dan komen er misschien eens wat mensen bij.
Zo werkt dat nietquote:Op dinsdag 27 november 2012 00:26 schreef Conflict het volgende:
Als iemand zich daar voorstelt zou je ze misschien eens in de SC uit kunnen nodigen.
Ja en we proberen juist in Jong! ook nieuwe mensen te betrekken om het voor een grotere doelgroep interessant te maken. En dit forum draait gewoon niet alleen op deze slowchat. Tijden veranderen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:26 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Eens, maar wat? Als je kijkt naar andere sc is de op meestal regels+vaste users+random plaatje.
je moet niet te veel willen veranderen. uiteindelijk hebben mensen maar 1-2 slowchats. is ook niet ergquote:Op dinsdag 27 november 2012 00:27 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja en we proberen juist in Jong! ook nieuwe mensen te betrekken om het voor een grotere doelgroep interessant te maken. En dit forum draait gewoon niet alleen op deze slowchat. Tijden veranderen.
Je bent te ongeduldig. Wees blij met een SC, kom je igg in Actieve Topics. De rest komt vanzelf. Zo niet is er ook geen animo voor.quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:27 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja en we proberen juist in Jong! ook nieuwe mensen te betrekken om het voor een grotere doelgroep interessant te maken. En dit forum draait gewoon niet alleen op deze slowchat. Tijden veranderen.
komt wel goed schatjequote:Op dinsdag 27 november 2012 00:29 schreef Conflict het volgende:
Ik krijg wel tien sollicitaties per dag via DM, maar niemand wil iets ondernemen.
Je vat dms verkeerd opquote:Op dinsdag 27 november 2012 00:29 schreef Conflict het volgende:
Ik krijg wel tien sollicitaties per dag via DM, maar niemand wil iets ondernemen.
Ik ben niet ongeduldig. Maar het forum bestaat gewoon niet uit een slowchat.quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:29 schreef j95 het volgende:
[..]
Je bent te ongeduldig. Wees blij met een SC, kom je igg in Actieve Topics. De rest komt vanzelf. Zo niet is er ook geen animo voor.
Ik snap niet echt wat je nou wil, eerst heb je het erover dat er meer mensen in deze sc moeten, en dan draait het opeens niet meer om deze sc?quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:27 schreef Conflict het volgende:
[..]
*checkt dms*quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:31 schreef Conflict het volgende:
[..]
Nee hoor, ze gaan allemaal zo:
Ik wil mod worden van Jong!
Ik ben niet ongeduldig. Maar het forum bestaat gewoon niet uit een slowchat.quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:30 schreef Conflict het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 27 november 2012 00:29 schreef j95 het volgende:
[..]
Je bent te ongeduldig. Wees blij met een SC, kom je igg in Actieve Topics. De rest komt vanzelf. Zo niet is er ook geen animo voor.
Komt wel goed krulliequote:Op dinsdag 27 november 2012 00:32 schreef krullenbolletje het volgende:
Meer mensen in jong krijgen is een kwestie van veel leuke topics neem ik aan, dat kan je moeilijk forceren in zo'n nieuw forum. Daarnaast vind ik dat er aardig wat leuke nieuwe topics zijn? Het moet gewoon nog een beetje op gang komen denk ik.
Krul, wanneer weer vocaroo sessies?quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:34 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik maak mij geen zorgen hoor![]()
als ik niet meer verkouden benquote:Op dinsdag 27 november 2012 00:35 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Krul, wanneer weer vocaroo sessies?
Terechte klacht. Verkouden zijnquote:Op dinsdag 27 november 2012 00:35 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
als ik niet meer verkouden ben
Een goede slowchat is gewoon leuk voor erbij en daar moet iedereen welkom zijn. Geen vaste kliek.quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:35 schreef Adames het volgende:
al is het natuurlijk wel zo dat als je alleen je focus legt op de SC dat de meeste leuke onderwerpen vooral daar worden besproken waarna er weer op een ander wordt gesprongen.
zoiets is moeilijk te reguleren. een SC werkt zoals elke vriendengroep, iedere groep heeft zijn eigen humor en je praat nou eenmaal liever met mensen die je beter kent.quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:39 schreef Conflict het volgende:
[..]
Een goede slowchat is gewoon leuk voor erbij en daar moet iedereen welkom zijn. Geen vaste kliek.
Ja maar je moet wel open staan voor nieuwe mensen vind ik.quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:41 schreef Adames het volgende:
[..]
zoiets is moeilijk te reguleren. een SC werkt zoals elke vriendengroep, iedere groep heeft zijn eigen humor en je praat nou eenmaal liever met mensen die je beter kent.
zeker, maar is dat nu niet het geval?quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:43 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja maar je moet wel open staan voor nieuwe mensen vind ik.
Weltrusten, droom niet over mij, dan krijg je een nachtmerrie.quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:43 schreef j95 het volgende:
Zeg ik tegen iedereen trust. zegt niemand tegen mij weltrusten. Haters
Overkomt mij ook altijd,quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:43 schreef j95 het volgende:
Je mag me nu al niet meerquote:Op dinsdag 27 november 2012 00:43 schreef Conflict het volgende:
[..]
Weltrusten, droom niet over mij, dan krijg je een nachtmerrie.
Niet als je een stukje in de OP met vaste mensen gaat toevoegen. Ook niet als je een voorsteltopic gaat sluiten.quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:43 schreef Adames het volgende:
[..]
zeker, maar is dat nu niet het geval?
iedereen had door dat je toch nog niet ging slapenquote:Op dinsdag 27 november 2012 00:43 schreef j95 het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:44 schreef Adames het volgende:
[..]
iedereen had door dat je toch nog niet ging slapen
nu wel, dus bij deze weltrusten
quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:14 schreef Ro-ald het volgende:
Hahaha het is vandaag Kick A Ginger Day
No we can't change.quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:54 schreef Taexon het volgende:
wat is de jong SC eigenlijk dood vergeleken met wat PUB was
Net lekker met de hond gelopen, was heerlijkquote:Op dinsdag 27 november 2012 14:58 schreef Taexon het volgende:
[..]
Yup..zit lekker met me laptop altijd vlak bij het raam
Vanochtend maar wezen hardlopen want heb geen hond..quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Net lekker met de hond gelopen, was heerlijk
niet waar, nieuwe users allesquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:54 schreef Taexon het volgende:
wat is de jong SC eigenlijk dood vergeleken met wat PUB was
je bent zelf lekkerquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Net lekker met de hond gelopen, was heerlijk
Vind de nieuwe users ook alleen maar leuk!quote:
hondenquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:07 schreef Taexon het volgende:
[..]
Vanochtend maar wezen hardlopen want heb geen hond..
vorige weekquote:Op dinsdag 27 november 2012 14:14 schreef Ro-ald het volgende:
Hahaha het is vandaag Kick A Ginger Day
Mij kent de wereld niet. Ik ben een vergeten man en nu ga ik in een hoekje huilen met klassieke muziek.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:15 schreef promisionxexposed het volgende:
And the world is gonna know your name
so much sadnessquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:18 schreef Akantha het volgende:
[..]
Mij kent de wereld niet. Ik ben een vergeten man en nu ga ik in een hoekje huilen met klassieke muziek.
Niet als ik in jouw armen lig.quote:
Helaas ben ik al bezet.quote:
alles kan kapot gelukkigquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:28 schreef Akantha het volgende:
[..]
Helaas ben ik al bezet.Sneeuwmannen hebben mij geclaimed.
er is geen eens sneeuwquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:28 schreef Akantha het volgende:
[..]
Helaas ben ik al bezet.Sneeuwmannen hebben mij geclaimed.
was hard deze weekquote:
HAHAHAHA NOU EEN POES OF EEN KAT ZEGT OOK GEEN MIAUW!quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:31 schreef Plastic_zak het volgende:
WHAHAH GEKKE VISJEN VISJENS KUNNEN HEUL NIE PRATEN XPDPXPPDPPXPXD
Begon je afkick verschijnselen te krijgenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:35 schreef Taexon het volgende:
[..]
Begon je afkick verschijnselen te krijgen?!
kruidnoten godverdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tax wil tetten :)!
quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:35 schreef Taexon het volgende:
[..]
Begon je afkick verschijnselen te krijgen?!
ja, gelukkig nog wel Hypo kunnen zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Hypoooooquote:
HypoHypoHypoquote:
Succes jijquote:
noh mang deze G blijf beetje underground jwzquote:Op maandag 26 november 2012 23:07 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]ik dacht dat je dood was.
hoe gaat het?
Ok, moet ik dan ook langzaam typen?quote:
nee hoorquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:58 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ok, moet ik dan ook langzaam typen?
Ok, mag ik hier wel leuke plaatjes posten dna?quote:
Zal ik nog wat plaatjes posten?quote:
Niet nodig of vereist. Maar het eerste plaatje van je was wel schattig.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:31 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Zal ik nog wat plaatjes posten?
quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:31 schreef Akantha het volgende:
[..]
Niet nodig of vereist. Maar het eerste plaatje van je was wel schattig.
Minder, maar deze de derde doet het ook wel goed ja.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:32 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die tweede niet dan?
Je weet mijn dm/pm te vinden.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:34 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb nog een bloedgeile maar die is net te groot
Ok, ik ga nu eten koken. Kusjesquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:35 schreef Akantha het volgende:
[..]
Je weet mijn dm/pm te vinden.
Verder ga ik nu wat gamen en bedank ik je voor je komst in dit topic hopelijk kunnen we vaker praten over plaatjes.
beetje jammer weerquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:34 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb nog een bloedgeile maar die is net te groot
quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:56 schreef Faux. het volgende:
[..]
Waarom wil je trouwens geen kindjes, Conflict?
Girl, interruptedquote:Op dinsdag 27 november 2012 17:02 schreef Ga.aguyim het volgende:
welke van deze is aan te raden?
Big fish
Girl, interrupted
Magnolia
One flew over the cuckoo's nest
ichi the killer
sommige wel, sommige nietquote:Op dinsdag 27 november 2012 17:04 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
is ie diep?
maar ik hou niet van bekende acteurs
heb je august underground mordum al gekeken?quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sommige wel, sommige niet
Nee geenidee ik zei maar wat
Nee nog geen tijd voor gehadquote:Op dinsdag 27 november 2012 17:06 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
heb je august underground mordum al gekeken?
is echt goed echt iets voor jouquote:Op dinsdag 27 november 2012 17:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee nog geen tijd voor gehad
als jij het zegtquote:Op dinsdag 27 november 2012 17:08 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
is echt goed echt iets voor jou
ehmm paranormal activity 3quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:12 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ja
wat is de beste film die je ooit hebt gezien?
quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ehmm paranormal activity 3
schatje tochquote:Op dinsdag 27 november 2012 17:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik kijk niet zoveel films
zal wel ff verkleine en uploaden ok? xxquote:
kijk 120 days of sodom en je wilt niet andersquote:Op dinsdag 27 november 2012 17:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ik heb het er maar zwaar mee
quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:35 schreef Nestalgie het volgende:
ja of je kijkt a serbian film en kijkt nooit meer iets
ik vind het niet altijd leuk om als een loner films te kijkenquote:Op dinsdag 27 november 2012 17:35 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
kijk 120 days of sodom en je wilt niet anders
die is matig, alleen die scene waar ie een baby verkracht is ziekquote:Op dinsdag 27 november 2012 17:35 schreef Nestalgie het volgende:
ja of je kijkt a serbian film en kijkt nooit meer iets
ow ik wil wel mee hoorquote:Op dinsdag 27 november 2012 17:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik vind het niet altijd leuk om als een loner films te kijken
op je bipsquote:Op dinsdag 27 november 2012 17:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij slaat me alleen maar
niet in een volle bioscoop waar iedereen je zo aanstaartquote:Op dinsdag 27 november 2012 17:55 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
you'll enjoy it........ eventually
waarom zouden mensen je aanstaren?quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
niet in een volle bioscoop waar iedereen je zo aanstaart
wut?quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:39 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
die is matig, alleen die scene waar ie een baby verkracht is ziek
zou jij niet kijken als iemand een klap op d'r reet krijgt?quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:01 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
waarom zouden mensen je aanstaren?
ow.ik had dat hele stuk ervoor niet gelezenquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zou jij niet kijken als iemand een klap op d'r reet krijgt?
Nee het ging erom dat als iemand je een klap op je reet geeft dan kijkt toch iedereen? dan geniet je er toch niet vanquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:03 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ow.ik had dat hele stuk ervoor niet gelezen
dacht dat het ging om een film kijken in de bios.
owquote:Op dinsdag 27 november 2012 17:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
niet in een volle bioscoop waar iedereen je zo aanstaart
je ziet het van schuin achter, maar wel ziekquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:01 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
wut?ik heb alleen verhalen.gehoord.
Maar hoe hebben ze dat gemaakt dan?
owja jij gaf om de mening van.anderequote:Op dinsdag 27 november 2012 18:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee het ging erom dat als iemand je een klap op je reet geeft dan kijkt toch iedereen? dan geniet je er toch niet van
inderdaad ja.quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:14 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
owja jij gaf om de mening van.andere
Beachquote:
Eet enkel een bos wortels.quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:23 schreef Conflict het volgende:
Pfff, ik weet niet wat ik zo moet koken
nicequote:Op dinsdag 27 november 2012 18:24 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Beach![]()
hier nog een lieve aziaat voor jou:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |