Misschien vinden andere die meiden wel mooi? kan hequote:Op dinsdag 27 november 2012 00:22 schreef Conflict het volgende:
[..]
mag, mag.... Gewoon niet van die lelijke meiden heel de tijd. Beetje fantasie is niks mis mee toch?
Ja maar maak die OP gewoon wat interessanter voor anderen, dan komen er misschien eens wat mensen bij.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:24 schreef j95 het volgende:
Schaf dit topic af dan: JNG / JONG! voorstel topic
de helft zie ik hier niet.. als je zo graag nieuwe wil
Eens, maar wat? Als je kijkt naar andere sc is de op meestal regels+vaste users+random plaatje.quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:23 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja maar maak die OP gewoon wat interessanter voor anderen, dan komen er misschien eens wat mensen bij.
Zo werkt dat nietquote:Op dinsdag 27 november 2012 00:26 schreef Conflict het volgende:
Als iemand zich daar voorstelt zou je ze misschien eens in de SC uit kunnen nodigen.
Ja en we proberen juist in Jong! ook nieuwe mensen te betrekken om het voor een grotere doelgroep interessant te maken. En dit forum draait gewoon niet alleen op deze slowchat. Tijden veranderen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:26 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Eens, maar wat? Als je kijkt naar andere sc is de op meestal regels+vaste users+random plaatje.
je moet niet te veel willen veranderen. uiteindelijk hebben mensen maar 1-2 slowchats. is ook niet ergquote:Op dinsdag 27 november 2012 00:27 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja en we proberen juist in Jong! ook nieuwe mensen te betrekken om het voor een grotere doelgroep interessant te maken. En dit forum draait gewoon niet alleen op deze slowchat. Tijden veranderen.
Je bent te ongeduldig. Wees blij met een SC, kom je igg in Actieve Topics. De rest komt vanzelf. Zo niet is er ook geen animo voor.quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:27 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja en we proberen juist in Jong! ook nieuwe mensen te betrekken om het voor een grotere doelgroep interessant te maken. En dit forum draait gewoon niet alleen op deze slowchat. Tijden veranderen.
komt wel goed schatjequote:Op dinsdag 27 november 2012 00:29 schreef Conflict het volgende:
Ik krijg wel tien sollicitaties per dag via DM, maar niemand wil iets ondernemen.
Je vat dms verkeerd opquote:Op dinsdag 27 november 2012 00:29 schreef Conflict het volgende:
Ik krijg wel tien sollicitaties per dag via DM, maar niemand wil iets ondernemen.
Ik ben niet ongeduldig. Maar het forum bestaat gewoon niet uit een slowchat.quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:29 schreef j95 het volgende:
[..]
Je bent te ongeduldig. Wees blij met een SC, kom je igg in Actieve Topics. De rest komt vanzelf. Zo niet is er ook geen animo voor.
Ik snap niet echt wat je nou wil, eerst heb je het erover dat er meer mensen in deze sc moeten, en dan draait het opeens niet meer om deze sc?quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:27 schreef Conflict het volgende:
[..]
*checkt dms*quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:31 schreef Conflict het volgende:
[..]
Nee hoor, ze gaan allemaal zo:
Ik wil mod worden van Jong!
Ik ben niet ongeduldig. Maar het forum bestaat gewoon niet uit een slowchat.quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:30 schreef Conflict het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 27 november 2012 00:29 schreef j95 het volgende:
[..]
Je bent te ongeduldig. Wees blij met een SC, kom je igg in Actieve Topics. De rest komt vanzelf. Zo niet is er ook geen animo voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |