Komt wel goed krulliequote:Op dinsdag 27 november 2012 00:32 schreef krullenbolletje het volgende:
Meer mensen in jong krijgen is een kwestie van veel leuke topics neem ik aan, dat kan je moeilijk forceren in zo'n nieuw forum. Daarnaast vind ik dat er aardig wat leuke nieuwe topics zijn? Het moet gewoon nog een beetje op gang komen denk ik.
Krul, wanneer weer vocaroo sessies?quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:34 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik maak mij geen zorgen hoor![]()
als ik niet meer verkouden benquote:Op dinsdag 27 november 2012 00:35 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Krul, wanneer weer vocaroo sessies?
Terechte klacht. Verkouden zijnquote:Op dinsdag 27 november 2012 00:35 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
als ik niet meer verkouden ben
Een goede slowchat is gewoon leuk voor erbij en daar moet iedereen welkom zijn. Geen vaste kliek.quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:35 schreef Adames het volgende:
al is het natuurlijk wel zo dat als je alleen je focus legt op de SC dat de meeste leuke onderwerpen vooral daar worden besproken waarna er weer op een ander wordt gesprongen.
zoiets is moeilijk te reguleren. een SC werkt zoals elke vriendengroep, iedere groep heeft zijn eigen humor en je praat nou eenmaal liever met mensen die je beter kent.quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:39 schreef Conflict het volgende:
[..]
Een goede slowchat is gewoon leuk voor erbij en daar moet iedereen welkom zijn. Geen vaste kliek.
Ja maar je moet wel open staan voor nieuwe mensen vind ik.quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:41 schreef Adames het volgende:
[..]
zoiets is moeilijk te reguleren. een SC werkt zoals elke vriendengroep, iedere groep heeft zijn eigen humor en je praat nou eenmaal liever met mensen die je beter kent.
zeker, maar is dat nu niet het geval?quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:43 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja maar je moet wel open staan voor nieuwe mensen vind ik.
Weltrusten, droom niet over mij, dan krijg je een nachtmerrie.quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:43 schreef j95 het volgende:
Zeg ik tegen iedereen trust. zegt niemand tegen mij weltrusten. Haters
Overkomt mij ook altijd,quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:43 schreef j95 het volgende:
Je mag me nu al niet meerquote:Op dinsdag 27 november 2012 00:43 schreef Conflict het volgende:
[..]
Weltrusten, droom niet over mij, dan krijg je een nachtmerrie.
Niet als je een stukje in de OP met vaste mensen gaat toevoegen. Ook niet als je een voorsteltopic gaat sluiten.quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:43 schreef Adames het volgende:
[..]
zeker, maar is dat nu niet het geval?
iedereen had door dat je toch nog niet ging slapenquote:Op dinsdag 27 november 2012 00:43 schreef j95 het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:44 schreef Adames het volgende:
[..]
iedereen had door dat je toch nog niet ging slapen
nu wel, dus bij deze weltrusten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |