quote:
Ik ben hartstikke betrouwbaarquote:Op maandag 26 november 2012 23:46 schreef Akantha het volgende:
[..]
Lief van je alweer velen malen dank. Mijn mannen instinct had dus gelijk toen ik dacht jou te kunnen vertrouwen.
altijd al willen doen.quote:
is dat iets goeds?quote:Op maandag 26 november 2012 23:46 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik zou hem van top tot teen likken
Daar gaat die collega nog geluk bij hebben, een vrouw met 10 soa's moet niemand wat van hebben.quote:Op maandag 26 november 2012 23:47 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik ben hartstikke betrouwbaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hehequote:Op maandag 26 november 2012 23:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
altijd al willen doen.
na 3 jaar snapte ik het pas waarom iemand op hyves een zeepje liet vallen
Een flesje? Mini flesjes of ben je gewoon een zuipschuit? Proost trouwens ik sla me ook nog wat Bokma achterover.quote:
Ik heb nog rode wijn in de koelkast,maar ik drink het zelf nietquote:Op maandag 26 november 2012 23:48 schreef Conflict het volgende:
[..]
ja, dan neem ik nog één flesje wijn
Had je een strap on om dan?quote:Op maandag 26 november 2012 23:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
altijd al willen doen.
na 3 jaar snapte ik het pas waarom iemand op hyves een zeepje liet vallen
Jezus, je hoeft niet te gaan schreeuwen!quote:Op maandag 26 november 2012 23:49 schreef Akantha het volgende:
[..]
Een flesje? Mini flesjes of ben je gewoon een zuipschuit? Proost trouwens ik sla me ook nog wat Bokma achterover.Bokma is wel een oude lullen drank, ik krijg daar vast geen note voor he? Bokma drinken in JONG!
als de heren van het goede leven de drank laten vloeien, moet ik het helaas afwetenquote:Op maandag 26 november 2012 23:48 schreef Conflict het volgende:
[..]
ja, dan neem ik nog één flesje wijn
Wilde wel even je aandacht trekken.quote:Op maandag 26 november 2012 23:50 schreef Conflict het volgende:
[..]
Jezus, je hoeft niet te gaan schreeuwen!
uitgekookte jongen jijquote:Op maandag 26 november 2012 23:51 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ik zit regelmatig in de gevangenis ja, maar ik lijm het zeepje altijd aan me hand vast
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 26 november 2012 23:52 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
hoeveel dagen van het leven heb jij al geproefd?
Ik stopte het zeepje altijd in mijn kont.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |