En hoe is dat verstandig voor mij?quote:Op maandag 26 november 2012 23:21 schreef Akantha het volgende:
[..]
Maak mij dan maar eens wat bitterballetjs ik heb honger!
quote:Op maandag 26 november 2012 23:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
soms heb ik zo mijn verstandige momenten
Ik heb het voormekaar.quote:
Je krijgt veel liefde van mij ervoor terug.quote:Op maandag 26 november 2012 23:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
En hoe is dat verstandig voor mij?
ja en die van jou zit ik al heel de dag te lezen.quote:Op maandag 26 november 2012 23:22 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
heb jij je notes wel eens ingezien?
waarom zou ik dat willen?quote:Op maandag 26 november 2012 23:23 schreef Akantha het volgende:
[..]
Ik heb het voormekaar.
[..]
Je krijgt veel liefde van mij ervoor terug.
dat scheren valt dan wel weer tegen, echte bankzitters hebben een onverzorgde stoppelbaard van een paar dagenquote:
Haat maakt alles kapot, chips maakt je dik.quote:
Moet een beetje verzorgd uitzien voor de dames. Pas na de seks mogen ze weten dat ik een bankzitter ben.quote:Op maandag 26 november 2012 23:26 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
dat scheren valt dan wel weer tegen, echte bankzitters hebben een onverzorgde stoppelbaard van een paar dagen
kan je dat als mod? en wat interessants?quote:Op maandag 26 november 2012 23:25 schreef Conflict het volgende:
[..]
ja en die van jou zit ik al heel de dag te lezen.
Ja ik kan alle notes lezen. Nee, is niet interessant. Ik zet zelf ook geen notes maar stuur een DM. Lijkt me een eerlijker systeem.quote:Op maandag 26 november 2012 23:26 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
kan je dat als mod? en wat interessants?
verzorgd eruitzien is overschat, chicks diggen een wilde tarzan lookquote:Op maandag 26 november 2012 23:26 schreef Akantha het volgende:
[..]
Moet een beetje verzorgd uitzien voor de dames. Pas na de seks mogen ze weten dat ik een bankzitter ben.
quote:Op maandag 26 november 2012 23:28 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
verzorgd eruitzien is overschat, chicks diggen een wilde tarzan look
ewwquote:Op maandag 26 november 2012 23:28 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Chips is te lekkerquote:Haat maakt alles kapot, chips maakt je dik.
Ga in plaats daarvan houden van jezelf en eet gestoomde boontjes!
quote:Op maandag 26 november 2012 23:28 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Als je een note zelf niet kan zien is een systeem waarbij je wel kan zien wat je doet eerlijker ja. Het nut ervan lijkt me dan ook om de user op het rechte pad te doen. Een leraar kan niemand aanleren als hij briefjes met zijn collega verstuurd over wat de leerling fout doet, maar niet naar de leerling zelf.quote:Op maandag 26 november 2012 23:27 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja ik kan alle notes lezen. Nee, is niet interessant. Ik zet zelf ook geen notes maar stuur een DM. Lijkt me een eerlijker systeem.
ow, ik zat er nog over te denken om te betalen om in me notes te mogen spieken, het zijn geen pareltjes dus?quote:Op maandag 26 november 2012 23:27 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja ik kan alle notes lezen. Nee, is niet interessant. Ik zet zelf ook geen notes maar stuur een DM. Lijkt me een eerlijker systeem.
Jij zou dus vallen voor mijn gladgeschoren gezichtje.quote:
gegarandeerd succes bij chicksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind jouw notes wel vermakelijkquote:Op maandag 26 november 2012 23:29 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ow, ik zat er nog over te denken om te betalen om in me notes te mogen spieken, het zijn geen pareltjes dus?
idd eerlijker
Hoi!quote:
quote:Op maandag 26 november 2012 23:31 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
gegarandeerd succes bij chicksWelnee, Conflict hier is de oude rot hij kan ons advies geven over deze dingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be in the world
And not a part of it
That's the aim of the pain.
ligt eraan hoe de rest eruit zietquote:Op maandag 26 november 2012 23:31 schreef Akantha het volgende:
[..]
Jij zou dus vallen voor mijn gladgeschoren gezichtje.
Niet? Maar we zijn nog jongquote:Op maandag 26 november 2012 23:32 schreef Conflict het volgende:
Ik mag niet ingaan op inhoud van notes. Je kan ze inzien voor een paar euro. Maar ik spreek liever iemand persoonlijk aan ja. En als er echt door iemand aan de lopende band gekloot wordt kan ik daar notes van maken en daarmee naar een FA stappen om iemand de toegang te laten ontzeggen. Ik denk niet dat dat nodig gaat zijn in Jong!
Bijgehouden.quote:Op maandag 26 november 2012 23:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ligt eraan hoe de rest eruit ziet
maar misschien is biancavia wel een heel ander soort type vrouw dan waar jij op valtquote:Op maandag 26 november 2012 23:31 schreef Akantha het volgende:
[..]
Welnee, Conflict hier is de oude rot hij kan ons advies geven over deze dingen.
Niet waar ik ben de superviezer al.quote:
Daarom hanteer ik dit systeem. Kan wel notes gaan zetten maar een DM lijkt mij effectiever en eerlijker.quote:
Wie weet maar dan nog weet Conflict vast van wanten! Hij kan het forum hier in de gaten houden zonder ruzie met zijn vrouw te krijgen!quote:Op maandag 26 november 2012 23:33 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
maar misschien is biancavia wel een heel ander soort type vrouw dan waar jij op valt
Beauty is in the eye of the beholder. Oftewel 50% kans dat je me leuk zal vinden of 50% kans dat je me afzichtelijk gaat vinden wie zegt het ons?quote:Op maandag 26 november 2012 23:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
bijgehouden is wat anders dan leuk of afzichtelijk
een hele kunst ja, ik leg me er bij neerquote:Op maandag 26 november 2012 23:34 schreef Akantha het volgende:
[..]
Wie weet maar dan nog weet Conflict vast van wanten! Hij kan het forum hier in de gaten houden zonder ruzie met zijn vrouw te krijgen!
Verstandige zet meneer de hertog.quote:Op maandag 26 november 2012 23:34 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
een hele kunst ja, ik leg me er bij neer
een foto zegt meer dan 1000 woordenquote:Op maandag 26 november 2012 23:34 schreef Akantha het volgende:
[..]
Beauty is in the eye of the beholder. Oftewel 50% kans dat je me leuk zal vinden of 50% kans dat je me afzichtelijk gaat vinden wie zegt het ons?
Check je dm.quote:Op maandag 26 november 2012 23:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
een foto zegt meer dan 1000 woorden
Ik serveer alleen voor vrouwen, het spijt me, meneer de Hertog.quote:
ik overzie mijn stappen vanuit m'n derde oogquote:Op maandag 26 november 2012 23:35 schreef Akantha het volgende:
[..]
Verstandige zet meneer de hertog.
Dat kan ik sinds we in jong zijn, opvatten als iets seksueels. Mits ik doordenk, zoals zich dat gehoord bij jongeren mensen.. Maar dan nog we zijn geen pub meer... Lastig lastig!quote:Op maandag 26 november 2012 23:37 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ik overzie mijn stappen vanuit m'n derde oog
waarom discrimineer je? ik zie geen nadeel voor je om die foto niet te sturenquote:Op maandag 26 november 2012 23:37 schreef Akantha het volgende:
[..]
Ik serveer alleen voor vrouwen, het spijt me, meneer de Hertog.
Jij gaat me afkraken.quote:
Ik discrimineer niet zozeer... Als in uhm ok.... Ik discrimineer, maar racisten doen dat ook! En heb jij al eens een racist met een goeie reden zien komen?quote:Op maandag 26 november 2012 23:38 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
waarom discrimineer je? ik zie geen nadeel voor je om die foto niet te sturen
Zo gemeen ben ik niet hoorquote:Op maandag 26 november 2012 23:38 schreef Akantha het volgende:
[..]
Jij gaat me afkraken.Z'n hete boy ben ik niet.
Omdat je zo lief uitziet.quote:Op maandag 26 november 2012 23:39 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Zo gemeen ben ik niet hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be in the world
And not a part of it
That's the aim of the pain.
nee, en daarom is het ook niet geaccepteerd. dus geef het nou maar op en doe het juiste.quote:Op maandag 26 november 2012 23:38 schreef Akantha het volgende:
[..]
Ik discrimineer niet zozeer... Als in uhm ok.... Ik discrimineer, maar racisten doen dat ook! En heb jij al eens een racist met een goeie reden zien komen?Dus ja nee ik heb geen reden om jou te discrimineren maar doe het lekker toch.
Oeh je doelt op mijn loper? Misschien kunnen we beter eens afspreken in het bos na twaalven op een afgelegen parkeerplaats?quote:Op maandag 26 november 2012 23:42 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
nee, en daarom is het ook niet geaccepteerd. dus geef het nou maar op en doe het juiste.
zet je loper weg en geef je koningin bloot
hij past op z'n kontjequote:Op maandag 26 november 2012 23:38 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
waarom discrimineer je? ik zie geen nadeel voor je om die foto niet te sturen
Als die collega knap is, haal ik het niet. Maar ze zal mijn foto ook naar jou toe doorspelen vast..quote:Op maandag 26 november 2012 23:42 schreef Ga.aguyim het volgende:
en krul, haalt ie het bij je collega?
quote:Op maandag 26 november 2012 23:41 schreef Akantha het volgende:
[..]
Omdat je zo lief uitziet.Na die spoiler verwachtte ik echt een lelijke troll maar je ziet er gewoon goed uit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niemand haalt het bij mij collegaquote:Op maandag 26 november 2012 23:42 schreef Ga.aguyim het volgende:
en krul, haalt ie het bij je collega?
Bedankt, mooi compliment daar kan ik wat mee, velen malen dank.quote:Op maandag 26 november 2012 23:43 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Na die spoiler verwachtte ik echt een lelijke troll maar je ziet er gewoon goed uit?
Ik ben dan ook niet op het mooie gebouwd. Toen mijn vader mij samenstelde, wou hij een robuuste jongeman die sterk zou zijn.quote:Op maandag 26 november 2012 23:44 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Niemand haalt het bij mij collega
ja is goed, dan neem ik ook wel mijn dubbele loop meequote:Op maandag 26 november 2012 23:42 schreef Akantha het volgende:
[..]
Oeh je doelt op mijn loper? Misschien kunnen we beter eens afspreken in het bos na twaalven op een afgelegen parkeerplaats?
nee, jij bent diegene die het in handen heeftquote:Op maandag 26 november 2012 23:43 schreef Akantha het volgende:
[..]
Als die collega knap is, haal ik het niet. Maar ze zal mijn foto ook naar jou toe doorspelen vast..
Niet zo onzeker zijn hoor nergens voor nodigquote:Op maandag 26 november 2012 23:44 schreef Akantha het volgende:
[..]
Bedankt, mooi compliment daar kan ik wat mee, velen malen dank.
dat is waarquote:Op maandag 26 november 2012 23:44 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Niemand haalt het bij mij collega
Misschien dat ik het hier wat frequenter zal bezoeken, het bevalt me wel hier.quote:Op maandag 26 november 2012 23:44 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Niet zo onzeker zijn hoor nergens voor nodig
droogklootquote:Op maandag 26 november 2012 23:44 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ja is goed, dan neem ik ook wel mijn dubbele loop mee
[..]
nee, jij bent diegene die het in handen heeft
Ik stuur die foto niet door hoorquote:Op maandag 26 november 2012 23:43 schreef Akantha het volgende:
[..]
Als die collega knap is, haal ik het niet. Maar ze zal mijn foto ook naar jou toe doorspelen vast..
Lief van je alweer velen malen dank. Mijn mannen instinct had dus gelijk toen ik dacht jou te kunnen vertrouwen.quote:Op maandag 26 november 2012 23:46 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik stuur die foto niet door hoor
quote:
Ik ben hartstikke betrouwbaarquote:Op maandag 26 november 2012 23:46 schreef Akantha het volgende:
[..]
Lief van je alweer velen malen dank. Mijn mannen instinct had dus gelijk toen ik dacht jou te kunnen vertrouwen.
altijd al willen doen.quote:
is dat iets goeds?quote:Op maandag 26 november 2012 23:46 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik zou hem van top tot teen likken
Daar gaat die collega nog geluk bij hebben, een vrouw met 10 soa's moet niemand wat van hebben.quote:Op maandag 26 november 2012 23:47 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik ben hartstikke betrouwbaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hehequote:Op maandag 26 november 2012 23:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
altijd al willen doen.
na 3 jaar snapte ik het pas waarom iemand op hyves een zeepje liet vallen
Een flesje? Mini flesjes of ben je gewoon een zuipschuit? Proost trouwens ik sla me ook nog wat Bokma achterover.quote:
Ik heb nog rode wijn in de koelkast,maar ik drink het zelf nietquote:Op maandag 26 november 2012 23:48 schreef Conflict het volgende:
[..]
ja, dan neem ik nog één flesje wijn
Had je een strap on om dan?quote:Op maandag 26 november 2012 23:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
altijd al willen doen.
na 3 jaar snapte ik het pas waarom iemand op hyves een zeepje liet vallen
Jezus, je hoeft niet te gaan schreeuwen!quote:Op maandag 26 november 2012 23:49 schreef Akantha het volgende:
[..]
Een flesje? Mini flesjes of ben je gewoon een zuipschuit? Proost trouwens ik sla me ook nog wat Bokma achterover.Bokma is wel een oude lullen drank, ik krijg daar vast geen note voor he? Bokma drinken in JONG!
als de heren van het goede leven de drank laten vloeien, moet ik het helaas afwetenquote:Op maandag 26 november 2012 23:48 schreef Conflict het volgende:
[..]
ja, dan neem ik nog één flesje wijn
Wilde wel even je aandacht trekken.quote:Op maandag 26 november 2012 23:50 schreef Conflict het volgende:
[..]
Jezus, je hoeft niet te gaan schreeuwen!
uitgekookte jongen jijquote:Op maandag 26 november 2012 23:51 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ik zit regelmatig in de gevangenis ja, maar ik lijm het zeepje altijd aan me hand vast
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 26 november 2012 23:52 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
hoeveel dagen van het leven heb jij al geproefd?
Ik stopte het zeepje altijd in mijn kont.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |