ligt eraan hoe de rest eruit zietquote:Op maandag 26 november 2012 23:31 schreef Akantha het volgende:
[..]
Jij zou dus vallen voor mijn gladgeschoren gezichtje.
Niet? Maar we zijn nog jongquote:Op maandag 26 november 2012 23:32 schreef Conflict het volgende:
Ik mag niet ingaan op inhoud van notes. Je kan ze inzien voor een paar euro. Maar ik spreek liever iemand persoonlijk aan ja. En als er echt door iemand aan de lopende band gekloot wordt kan ik daar notes van maken en daarmee naar een FA stappen om iemand de toegang te laten ontzeggen. Ik denk niet dat dat nodig gaat zijn in Jong!
Bijgehouden.quote:Op maandag 26 november 2012 23:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ligt eraan hoe de rest eruit ziet
maar misschien is biancavia wel een heel ander soort type vrouw dan waar jij op valtquote:Op maandag 26 november 2012 23:31 schreef Akantha het volgende:
[..]
Welnee, Conflict hier is de oude rot hij kan ons advies geven over deze dingen.
Niet waar ik ben de superviezer al.quote:
Daarom hanteer ik dit systeem. Kan wel notes gaan zetten maar een DM lijkt mij effectiever en eerlijker.quote:
Wie weet maar dan nog weet Conflict vast van wanten! Hij kan het forum hier in de gaten houden zonder ruzie met zijn vrouw te krijgen!quote:Op maandag 26 november 2012 23:33 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
maar misschien is biancavia wel een heel ander soort type vrouw dan waar jij op valt
Beauty is in the eye of the beholder. Oftewel 50% kans dat je me leuk zal vinden of 50% kans dat je me afzichtelijk gaat vinden wie zegt het ons?quote:Op maandag 26 november 2012 23:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
bijgehouden is wat anders dan leuk of afzichtelijk
een hele kunst ja, ik leg me er bij neerquote:Op maandag 26 november 2012 23:34 schreef Akantha het volgende:
[..]
Wie weet maar dan nog weet Conflict vast van wanten! Hij kan het forum hier in de gaten houden zonder ruzie met zijn vrouw te krijgen!
Verstandige zet meneer de hertog.quote:Op maandag 26 november 2012 23:34 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
een hele kunst ja, ik leg me er bij neer
een foto zegt meer dan 1000 woordenquote:Op maandag 26 november 2012 23:34 schreef Akantha het volgende:
[..]
Beauty is in the eye of the beholder. Oftewel 50% kans dat je me leuk zal vinden of 50% kans dat je me afzichtelijk gaat vinden wie zegt het ons?
Check je dm.quote:Op maandag 26 november 2012 23:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
een foto zegt meer dan 1000 woorden
Ik serveer alleen voor vrouwen, het spijt me, meneer de Hertog.quote:
ik overzie mijn stappen vanuit m'n derde oogquote:Op maandag 26 november 2012 23:35 schreef Akantha het volgende:
[..]
Verstandige zet meneer de hertog.
Dat kan ik sinds we in jong zijn, opvatten als iets seksueels. Mits ik doordenk, zoals zich dat gehoord bij jongeren mensen.. Maar dan nog we zijn geen pub meer... Lastig lastig!quote:Op maandag 26 november 2012 23:37 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ik overzie mijn stappen vanuit m'n derde oog
waarom discrimineer je? ik zie geen nadeel voor je om die foto niet te sturenquote:Op maandag 26 november 2012 23:37 schreef Akantha het volgende:
[..]
Ik serveer alleen voor vrouwen, het spijt me, meneer de Hertog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |