Heb het een keer 2 weken iedere dag gedaan, voor de lolz. Laatste keer rookte ik er 4 achter elkaar ofzo.. ging ik bad.quote:
Kies kies kies kies kies Bear Grylsquote:
geen speciale vermelding voor mij?quote:Op maandag 26 november 2012 23:57 schreef Akantha het volgende:
Jonge mensen, oudere, musketiers, hertogen, graven, gravinnen, en Duitsers,
ik ga slapen.
bad gaan is fucked up, maar voor de rest is het raarquote:Op maandag 26 november 2012 23:58 schreef j95 het volgende:
[..]
Heb het een keer 2 weken iedere dag gedaan, voor de lolz. Laatste keer rookte ik er 4 achter elkaar ofzo.. ging ik bad.
jaquote:
nee zo ben ik niet gelukkigquote:Op maandag 26 november 2012 23:48 schreef Akantha het volgende:
[..]
Daar gaat die collega nog geluk bij hebben, een vrouw met 10 soa's moet niemand wat van hebben.
Mijn ogen werden zwaar, en ik staarde. Zo leuk was het dus niet. Ga ik liever lam.quote:Op maandag 26 november 2012 23:59 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
bad gaan is fucked up, maar voor de rest is het raarleuk
En natuurlijk aapjes, bizons en natuurlijk want ik ben niet van de discriminatie ook de Belgen zijn welkom.quote:Op maandag 26 november 2012 23:58 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
geen speciale vermelding voor mij?
ik kan niet kiezenquote:Op maandag 26 november 2012 23:59 schreef Conflict het volgende:
[..]
plaatje, OP, let op, dit is een belangrijk moment.
Houden zo pure schone maagd, dan zal ik uw eer verdedigen met mijn krachtige arm.quote:
ik ben nog nooit bad gegaanquote:Op dinsdag 27 november 2012 00:00 schreef j95 het volgende:
[..]
Mijn ogen werden zwaar, en ik staarde. Zo leuk was het dus niet. Ga ik liever lam.
Topicpointer gezetquote:Op dinsdag 27 november 2012 00:01 schreef krullenbolletje het volgende:
Voordat je reageert
lalalalalalalalala
wat?
quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:01 schreef Akantha het volgende:
[..]
Houden zo pure schone maagd, dan zal ik uw eer verdedigen met mijn krachtige arm.
ik wil ook mod zijn gvdquote:Op dinsdag 27 november 2012 00:01 schreef Conflict het volgende:
[..]
Topicpointer gezet![]()
Knopjes misbruiken.
Dat was dus toen ik niet bad ging.quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben nog nooit bad gegaanstaat op mijn to do list
moet met matenquote:Op dinsdag 27 november 2012 00:00 schreef j95 het volgende:
[..]
Mijn ogen werden zwaar, en ik staarde. Zo leuk was het dus niet. Ga ik liever lam.
niet nodig er is toch niemand die je hoort gquote:Op dinsdag 27 november 2012 00:01 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
oke, mogen het ooit op een dag gebeuren
ik bid voor je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |