Echt hequote:Op maandag 26 november 2012 21:09 schreef LudoSanders het volgende:
Wat een ongelofelijke aansteller die Dean. Het hele spel al.
Veel te makkelijk inderdaad.quote:Op maandag 26 november 2012 21:11 schreef Pannenkoeken het volgende:
Dat bord kunnen ze beter overslaan, voegt niks toe atm
Volgende week wordt het een hele spannende uitzending hoor.quote:Op maandag 26 november 2012 21:15 schreef Karina het volgende:
Volgende week kijk ik VI, en EVENTUEEL dit later via UG. Als je de kletspraatjes doorspoelt is het misschien spannend.
Ja, maar ik erger me er ook aan dat ze het ondertitelen.quote:Op maandag 26 november 2012 21:17 schreef kanovinnie het volgende:
Overigens irriteer ik me wel aan het overdadige Engels.
Tuurlijk.quote:Op maandag 26 november 2012 21:16 schreef iFok. het volgende:
[..]
Volgende week wordt het een hele spannende uitzending hoor.
Via UG zou ik het geduld niet voor hebbenquote:Op maandag 26 november 2012 21:15 schreef Karina het volgende:
Volgende week kijk ik VI, en EVENTUEEL dit later via UG. Als je de kletspraatjes doorspoelt is het misschien spannend.
Eens.quote:Op maandag 26 november 2012 21:17 schreef kanovinnie het volgende:
Overigens irriteer ik me wel aan het overdadige Engels.
Beetje doorschuiven af en toequote:Op maandag 26 november 2012 21:18 schreef Faux. het volgende:
[..]
Via UG zou ik het geduld niet voor hebbenHij staat hier op de achtergrond aan, puur omdat het te saai is om met je hele verstand naar te kijken
Ondertiteling?quote:Op maandag 26 november 2012 21:17 schreef Pietepietje het volgende:
Frederik kijkt echt heul zenuwachtig
[..]
Ja, maar ik erger me er ook aan dat ze het ondertitelen.
Net ondertitelden ze een stukje Engels. Of doen ze dat niet de hele tijd?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A signature (from Latin signare, "sign") is a handwritten (and sometimes stylized) depiction of someone's name, nickname or even a simple "X" that a person writes on documents as a proof of identity and intent.
quote:Op maandag 26 november 2012 21:20 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Net ondertitelden ze een stukje Engels. Of doen ze dat niet de hele tijd?Is mij niet opgevallen iig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Misschien gaat er deze keer wel iemand naar huis. Nee wacht, dat zou te spannend zijnquote:Op maandag 26 november 2012 21:23 schreef Karina het volgende:
Oh en dan zometeen weer dat spannende ijspegelvangenspel.
Dan zap ik alvast naar 4. Dat hoef ik niet te zien.quote:Op maandag 26 november 2012 21:23 schreef Karina het volgende:
Oh en dan zometeen weer dat spannende ijspegelvangenspel.
Ik hoop dat ze zo slecht zijn dat ze voor de finale ermee al stoppen.quote:Op maandag 26 november 2012 21:24 schreef Pannenkoeken het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de kijkcijfers, weet iemand dat?
Zeker in Noorwegen. Aan de beelden te zien was het best lekker weer. Op Spritsbergen was het misschien wel koud.quote:Op maandag 26 november 2012 21:25 schreef Karina het volgende:
Sjesus dat weet je toch allemaal van te voren? En zo koud was het nou ook weer niet.
Volgens mij zijn wij de enige die kijkenquote:Op maandag 26 november 2012 21:27 schreef Faux. het volgende:
en nu sluit karina dit topic, stoppen wij allemaal met kijken, heeft dit programma geen kijkers meer en stopt het. einde.
Ik ook!quote:Op maandag 26 november 2012 21:27 schreef iFok. het volgende:
He, volgende week wordt het spannend!Ik ga kijken.
Stiekem betaalt de Avro jouquote:Op maandag 26 november 2012 21:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij zijn wij de enige die kijkenOf keken
Beetje ons opfokken om deze onzin te kijkenquote:
Tja ik maar hopen dat het leuk zou zijnquote:Op maandag 26 november 2012 21:32 schreef Faux. het volgende:
[..]
Beetje ons opfokken om deze onzin te kijken
Nouja, als je echt hard aan 't spoten bent en er staat geen wind maakt de tempratuur ook niet uit. Je gaat hoe dan ook zweten en dan moet je kleding uittrekken. Anders bevries je als je stopt met bewegen.quote:Op maandag 26 november 2012 21:28 schreef Karina het volgende:
Ik zag er net een paar in een shirt lopen, goh wat is het toch koud.
Ja daar heb je wel gelijk in, maar hoe dan ook zag het er echt niet koud uit.quote:Op maandag 26 november 2012 21:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nouja, als je echt hard aan 't spoten bent en er staat geen wind maakt de tempratuur ook niet uit. Je gaat hoe dan ook zweten en dan moet je kleding uittrekken. Anders bevries je als je stopt met bewegen.
dat zag het tijdens stage in Jyvaskyla ook niet, maar toen was het toch echt af en toe -30.quote:Op maandag 26 november 2012 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja daar heb je wel gelijk in, maar hoe dan ook zag het er echt niet koud uit.
Ja dus:quote:Op maandag 26 november 2012 21:21 schreef Pietepietje het volgende:
Oeps, ik wou editen. Maar ik dacht dus dat ik een stukje ondertitelt zag zijn.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 07:30 schreef Karina het volgende:
Klabbakusje analyse is spot on. Het meest jammere vind ik dat het gewoon niet spannend is: is er een race, vertrekken ze om de beurt! Laat ze allemaal tegelijkertijd vertrekken in die bootjes, lekker elkaar dwarszitten.
Dat ja, of zelfs al vanaf het oppompen van de bootjes. En dan wie het 1e de boot vol heeft gepompt moet maar zien dat ie als eerste vertrekt..quote:Op dinsdag 27 november 2012 07:30 schreef Karina het volgende:
Klabbakusje analyse is spot on. Het meest jammere vind ik dat het gewoon niet spannend is: is er een race, vertrekken ze om de beurt! Laat ze allemaal tegelijkertijd vertrekken in die bootjes, lekker elkaar dwarszitten.
Dat is echt weinig. Maar goed, wijze les voor de dames en heren bij de Avro. Idee is prima, maar werk het dan wel goed uit.quote:
Denk dat de PO niet meer wilde betalen voor het programma concept, en heeft gedacht zelf wel net zoiets te kunnen makenquote:Op donderdag 29 november 2012 12:33 schreef Angelof9 het volgende:
Hoe kunnen ze eerst 71 graden Noord maken, wat briljant was, en nu deze zooi? Het is toch min of meer hetzelfde concept? Ik begrijp er niets van.
Dat inderdaad, en gewoon lekker bij die groepsopdrachten wél dezelfde route nemen, niet andere routes zodat wij het op een kaartje moeten volgen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 07:38 schreef klabbakus het volgende:
[..]
ja lol sorry, moest het ff kwijt (lang verhaal en ben nog lang niet klaar eigenlijk, maar zonde van m'n tijd om er over uit te wijden)
ook wat jij zegt inderdaad gewoon gelijk vertrekken en dan elkaar die berg aftrappen en die tenten afbreken
"wat jij luxe?!!!! ik dacht het niet!!!"
*bam tent in de fik
*bam! hier met je GPS mongool! stamp stamp!
er gebeurt meer in boer zoekt vrouw dan in dit programma, ze filmen/editten dit gewoon slecht
Aan de materialen ligt het niet, want het is weer dik gesponsord door Bergans, een van de bekendste Noorse outdoormerken. 71 Noord werd ook daardoor van materiaal voorzien destijds, en ook nu is niks te gek, allemaal in 3 laags goretex en mooie donsjasjes.quote:Op donderdag 29 november 2012 12:33 schreef Angelof9 het volgende:
Hoe kunnen ze eerst 71 graden Noord maken, wat briljant was, en nu deze zooi? Het is toch min of meer hetzelfde concept? Ik begrijp er niets van.
Zat te twijfelen tussen wegmisbruikers en dit, EP heeft echter gewonnen...quote:Op maandag 3 december 2012 20:33 schreef Karina het volgende:
Kijkt er nog iemand? Ik denk dat ik vanavond VI maar weer eens kijkMisschien van de week even terugkijken als ik zin heb.
OK kijk ik toch nog even meequote:Op maandag 3 december 2012 20:40 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Zat te twijfelen tussen wegmisbruikers en dit, EP heeft echter gewonnen...
Mijn vader wou wat anders zien, dus ik kijk niet. Ik denk ook niet dat ik het terug ga kijken, ik heb niet het idee dat ik wat mis.quote:Op maandag 3 december 2012 20:33 schreef Karina het volgende:
Kijkt er nog iemand? Ik denk dat ik vanavond VI maar weer eens kijkMisschien van de week even terugkijken als ik zin heb.
Inderdaad, als je hem hoort praten zou je niet zeggen dat hij het zo zwaar heeft.quote:Op maandag 3 december 2012 20:51 schreef Karina het volgende:
Dean is wel een ontzettend watjeMaar verder wel een aardige vent lijkt me.
Inderdaad, had erg spannend kunnen worden, maar dit is wel een afknapper..quote:Op maandag 3 december 2012 21:08 schreef Pannenkoeken het volgende:
Waarom doen ze niet alles achter elkaar? En moeten ze nu eerst wachten..
Ik wil alleen niet dat Amanda wint.quote:Op maandag 3 december 2012 21:08 schreef Karina het volgende:
Het interesseert me ook echt geen hol wie er wint
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's time to kick ass and chew bubblegum. And I'm all out of bubblegum.
Dean lag er uit.quote:Op maandag 10 december 2012 20:30 schreef Faux. het volgende:
Wie praat me even bij, ik heb het gemist vorige week
Ah zonde. Programma zelf wel al leuker geworden?quote:
Nee het is nog steeds niet echt spannend helaas. We blijven hopen.quote:Op maandag 10 december 2012 20:33 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ah zonde. Programma zelf wel al leuker geworden?
Misschien de finalequote:Op maandag 10 december 2012 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee het is nog steeds niet echt spannend helaas. We blijven hopen.
Geen idee eigenlijkquote:Op maandag 10 december 2012 20:35 schreef Faux. het volgende:
[..]
Misschien de finaleHoelang duurt het nog tot de finale, trouwens?
Perfect. En daarna hopen dat de Pelgrimscode er voor in de plaats komtquote:Op maandag 10 december 2012 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk7 man over, 3 in de finale misschien? Nog 3 afleveringen?
Was dat wat? Nooit gevolgd.quote:Op maandag 10 december 2012 20:36 schreef Faux. het volgende:
[..]
Perfect. En daarna hopen dat de Pelgrimscode er voor in de plaats komt
Nooit gevolgd? Karina mijn goede indruk van je wat doe jequote:Op maandag 10 december 2012 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Was dat wat? Nooit gevolgd.
En WEER teveel gelul he?
Volgens mij wilde ik het wel volgen maar was er altijd net iets anders. Ik heb er wel stukjes van gezien, het deed me dacht ik, wat ik er van zag, een beetje aan Wie is de Mol denken maar dan zonder Mol.quote:Op maandag 10 december 2012 20:41 schreef Faux. het volgende:
[..]
Nooit gevolgd? Karina mijn goede indruk van je wat doe jePelgrimscode is een programma van de EO, tien deelnemers, één winnaar. Ze moeten in o.a. Israël, Jordanië en zo opdrachten doen, leuke opdrachten. Aan het einde van elke aflevering is er een eliminatieproef, alleen dan een écht spannende, en veel beter dan ijspegels vangen (
). Bovendien wordt je bijbelkennis bijgespijkerd, en dat is interessant, theïst of niet
En wat een gelul inderdaad. En dat meisje, hoe heet ze, die er ook de hele tijd met d'r voice-over doorheen blèrt
O ja die heb ik wel goed gevolgd toen. Was erg leuk.quote:Op maandag 10 december 2012 20:41 schreef Faux. het volgende:
[..]
Nooit gevolgd? Karina mijn goede indruk van je wat doe jePelgrimscode is een programma van de EO, tien deelnemers, één winnaar. Ze moeten in o.a. Israël, Jordanië en zo opdrachten doen, leuke opdrachten. Aan het einde van elke aflevering is er een eliminatieproef, alleen dan een écht spannende, en veel beter dan ijspegels vangen (
). Bovendien wordt je bijbelkennis bijgespijkerd, en dat is interessant, theïst of niet
En wat een gelul inderdaad. En dat meisje, hoe heet ze, die er ook de hele tijd met d'r voice-over doorheen blèrt
Precies. Stiekem waren de opdrachten ook leuker dan bij de Mol, en ja dat durf ik te zeggen als Wie is de Mol-fanquote:Op maandag 10 december 2012 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij wilde ik het wel volgen maar was er altijd net iets anders. Ik heb er wel stukjes van gezien, het deed me dacht ik, wat ik er van zag, een beetje aan Wie is de Mol denken maar dan zonder Mol.
quote:Op maandag 10 december 2012 20:42 schreef StephanL het volgende:
[..]
O ja die heb ik wel goed gevolgd toen. Was erg leuk.
Preciesquote:Op maandag 10 december 2012 20:45 schreef Pietepietje het volgende:
En dan missen alle drie groepen de boot, zitten ze toch nog allemaal op dezelfde boot
Moah, leuke van onbekende mensen vond ik dat je soms echt van die typejes had. Voordeel van bekende Nederlanders is dan weer dat je ze echt fanatiek ziet doen, vooral bij die "brave" Frits Sissing had ik soms eenquote:Op maandag 10 december 2012 20:44 schreef Karina het volgende:
Toen er opeens bekende Nederlanders moesten meedoen aan de Mol vond ik het sowieso al stukken minder leuk.
Wat mij het meest is bijgebleven is het seizoen met George de Mol. Dat was echt leuk en hij was ZO een goede mol!quote:Op maandag 10 december 2012 20:46 schreef Faux. het volgende:
[..]
Moah, leuke van onbekende mensen vond ik dat je soms echt van die typejes had. Voordeel van bekende Nederlanders is dan weer dat je ze echt fanatiek ziet doen, vooral bij die "brave" Frits Sissing had ik soms een-gevoel.
Was is jouw favoriete seizoen dan?
Uitgerekend dat ene seizoen dat ik niet heb gezienquote:Op maandag 10 december 2012 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat mij het meest is bijgebleven is het seizoen met George de Mol. Dat was echt leuk en hij was ZO een goede mol!
Ik vond Angela ook echt leuk als presentator.quote:Op maandag 10 december 2012 20:48 schreef Faux. het volgende:
[..]
Uitgerekend dat ene seizoen dat ik niet heb gezienDie Mol daarvoor, die man, Nico, was pas echt slecht
Ik wil het seizoen in Schotland nog eens terugzien. Dat is het eerste seizoen waarvan ik me kan herinneren dat ik het gezien heb, maar ik weet er niks meer van. Toen was ik 8quote:Op maandag 10 december 2012 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat mij het meest is bijgebleven is het seizoen met George de Mol. Dat was echt leuk en hij was ZO een goede mol!
Peking Express nog nooit gezien eigenlijk. Angela vond ik een leuke presentator, zeker. Lekker luchtig. Karel blijft toch mijn favoriet. Hij past zo goed bij het WidM-sfeertjequote:Op maandag 10 december 2012 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vond Angela ook echt leuk als presentator.
Wat ik ook erg leuk vond is Peking Express, OOK met de onbekende Nederlanders dan...
Ze zijn op dvdquote:Op maandag 10 december 2012 20:49 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Ik wil het seizoen in Schotland nog eens terugzien. Dat is het eerste seizoen waarvan ik me kan herinneren dat ik het gezien heb, maar ik weet er niks meer van. Toen was ik 8
Komt van Veronica geloof ik. Inderdaad niets dus. Voegt absoluut niks toe.quote:Op maandag 10 december 2012 20:50 schreef Karina het volgende:
Karel vond ik wat minder. Deze presentatrice vind ik trouwens ook niks.
Je bedoelt van Exp. Poolcirkel? Ik vind haar ook niet zo geschikt voor dit programma, maar dat kan ook komen door het programma zelf.quote:Op maandag 10 december 2012 20:50 schreef Karina het volgende:
Karel vond ik wat minder. Deze presentatrice vind ik trouwens ook niks.
Ja deze nu. Een meer avontuurlijke presentator had beter gepast, zij is een modepopje vind ik.quote:Op maandag 10 december 2012 20:51 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Je bedoelt van Exp. Poolcirkel? Ik vind haar ook niet zo geschikt voor dit programma, maar dat kan ook komen door het programma zelf.
quote:
Denk najaar. Aan het licht en hoeveelheid sneeuw te zienquote:Op maandag 10 december 2012 20:54 schreef Pietepietje het volgende:
Boh gek, daar wil ik ook wel eens heen, dat lijkt me wel mooi daar. In welke maand zal dit opgenomen zijn?
Tikkie zuidelijker is veel mooierquote:Op maandag 10 december 2012 20:54 schreef Karina het volgende:
Dit landschap vind ik nogal somber, behalve dan de besneeuwde berg op de achtergrond, dat is wel mooi.
Ik snap eigenlijk niet waarom dat een probleem zou zijnquote:Op maandag 10 december 2012 20:57 schreef Faux. het volgende:
En mensen die eten op tv vind ik het allerergst.
Is geen probleem, gewoon iets waar ik me aan ergerquote:Op maandag 10 december 2012 20:59 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet waarom dat een probleem zou zijn
Gewicht.quote:Op maandag 10 december 2012 21:00 schreef Pietepietje het volgende:
Maakt de tijd eigenlijk ook nog uit bij het beklimmen, of gaat het alleem om gewicht?
Hehe ja dat wel, gebeurt er eindelijk eens ietsquote:Op maandag 10 december 2012 21:03 schreef Faux. het volgende:
Zou het programma trouwens wel gelijk een stuk spannender maken, Karina
En dan toch gewoon keihard doorgaan, gedwongenquote:Op maandag 10 december 2012 21:03 schreef Faux. het volgende:
Zou het programma trouwens wel gelijk een stuk spannender maken, Karina
Laat dit maar niet aan je arbeidsongeschiktheidsverzekering zienquote:Op maandag 10 december 2012 21:11 schreef Faux. het volgende:
die gaat zooooooooveel last van zijn rug krijgen
Straks steekt er zo'n ijspegel door je handquote:
laat het alsjeblieft gebeuren. of eentje door laura's hoofd.quote:Op maandag 10 december 2012 21:15 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Straks steekt er zo'n ijspegel door je hand
Ik snap ook niet dat ze in beeld moet zitten, dat voegt toch niets toe?quote:
ze zit er ook echt te vrolijk en te "kijk mij eens mooi zijn" bij. en dat gefluister, als ik een van die kandidaten was zou ik zo'n ijspegel pakken en door d'r hoofd rammen.quote:Op maandag 10 december 2012 21:18 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat ze in beeld moet zitten, dat voegt toch niets toe?
nee. ik kijk om dit topic. en om karinaquote:Op maandag 10 december 2012 21:20 schreef Silver_Shark het volgende:
jullie kijken zeker alleen om te haten op Verster of niet!!
quote:Op maandag 10 december 2012 21:21 schreef Faux. het volgende:
[..]
nee. ik kijk om dit topic. en om karina
Ik ook allangquote:Op maandag 10 december 2012 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]Nou zonder topic had ik het al opgegeven om te kijken denk ik ja.
Nope, om Charliequote:Op maandag 10 december 2012 21:20 schreef Silver_Shark het volgende:
jullie kijken zeker alleen om te haten op Verster of niet!!
hij had gewoon het ongeluk dat hij steeds van die slechte team zatquote:Op maandag 10 december 2012 21:23 schreef Karina het volgende:
Wel jammer inderdaad dat hij eruit is, hij was 1 van de sterkste, of misschien wel DE sterkste.
Idd, apart! Op tv komt ze heel overdreven over, echt jammerquote:Op maandag 10 december 2012 22:57 schreef Pietepietje het volgende:
Ik was net achter de schermen-fragmenten aan het kijken op youtube. Daar is Lauren leuker dan op tv![]()
![]()
Het zit er niet ver naast, ze moeten een persoon zoekenquote:Op maandag 17 december 2012 20:32 schreef Pietepietje het volgende:
Misschien moeten ze wel alle rendieren tellen, en wie er het dichtste bij zit heeft gewonnen. Zou in vergelijking met de andere opdrachten tot nu toe best spannend zijn
Was het maar (van het niveau van) Wie is de Molquote:Op maandag 17 december 2012 20:36 schreef Karina het volgende:
Wat heeft dit nou met Poolcirkel te maken? Het is nu net Wie is de Mol.
ja dat welquote:Op maandag 17 december 2012 20:37 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Was het maar (van het niveau van) Wie is de Mol
Te moeilijke opdrachtquote:
O wacht, zij zochten iemand andersquote:Op maandag 17 december 2012 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
ja dat welDie quads zijn wel stoer trouwens.
[..]
Te moeilijke opdracht
Het scheelde niet veel.quote:Op maandag 17 december 2012 20:47 schreef Karina het volgende:
Dit gaat fout let op. Oh valt me al weer meeIk dacht die boom zit in de weg.
Of eroverheen tillen, met zijn allen kan dat best volgens mij.quote:Op maandag 17 december 2012 20:48 schreef StephanL het volgende:
[..]
Het scheelde niet veel.
Volgens mij konden ze net zo goed door dat riviertje heen
Ja precies. Beetje moeilijk doen met een paar palen.quote:Op maandag 17 december 2012 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Of eroverheen tillen, met zijn allen kan dat best volgens mij.
Omdat het volgende week keispannend isquote:
We blijven hopen he? Die rendieren zijn wel grappig trouwens, maar spannend... nee.quote:Op maandag 17 december 2012 21:05 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Omdat het volgende week keispannend is
Als ze het nou één aflevering deden, maar om dat elke keer te doen is niet zo leukquote:Op maandag 17 december 2012 21:14 schreef StephanL het volgende:
PegelspelDit vind ik wel goed bedacht eigenlijk
Nou ja bedacht... gejatquote:Op maandag 17 december 2012 21:14 schreef StephanL het volgende:
PegelspelDit vind ik wel goed bedacht eigenlijk
Ja je zegt het goed. ZIET er spannend uitquote:Op maandag 17 december 2012 21:22 schreef Pietepietje het volgende:
Dat ziet er spannend uit, met die boomstammen
En over 3 weken is iedereen dit programma vergeten en kijkt er niemand meer.quote:Op maandag 17 december 2012 21:22 schreef StephanL het volgende:
Pas over 3 weken weerStel je voor dat ze het volgende week uitzenden, schande!
Had die voor de vorige aflevering niet al opgegeven?quote:Op maandag 7 januari 2013 20:28 schreef Karina het volgende:
Ik dacht al, kijk ik nu alleenEn waar is Faux.?
Die dacht dat het afgelopen wasquote:Op maandag 7 januari 2013 20:29 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Had die voor de vorige aflevering niet al opgegeven?
Als ik m'n MyAT niet had ingekeken was ik het weer gewoon vergetenquote:Op maandag 7 januari 2013 20:28 schreef Karina het volgende:
Ik dacht al, kijk ik nu alleenEn waar is Faux.?
quote:Op maandag 7 januari 2013 20:29 schreef Faux. het volgende:
[..]
Als ik m'n MyAT niet had ingekeken was ik het weer gewoon vergeten
Maar ik ben er
Ze laten het hele seizoen en de uitleg van het spel tot nu toe zien. Vast omdat het drie week niet geweest is.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:30 schreef Karina het volgende:
[..]Het zal niet veel meer zijn.
En wat duurt die samenvatting lang zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |