Echt hequote:Op maandag 26 november 2012 21:09 schreef LudoSanders het volgende:
Wat een ongelofelijke aansteller die Dean. Het hele spel al.
Veel te makkelijk inderdaad.quote:Op maandag 26 november 2012 21:11 schreef Pannenkoeken het volgende:
Dat bord kunnen ze beter overslaan, voegt niks toe atm
Volgende week wordt het een hele spannende uitzending hoor.quote:Op maandag 26 november 2012 21:15 schreef Karina het volgende:
Volgende week kijk ik VI, en EVENTUEEL dit later via UG. Als je de kletspraatjes doorspoelt is het misschien spannend.
Ja, maar ik erger me er ook aan dat ze het ondertitelen.quote:Op maandag 26 november 2012 21:17 schreef kanovinnie het volgende:
Overigens irriteer ik me wel aan het overdadige Engels.
Tuurlijk.quote:Op maandag 26 november 2012 21:16 schreef iFok. het volgende:
[..]
Volgende week wordt het een hele spannende uitzending hoor.
Via UG zou ik het geduld niet voor hebbenquote:Op maandag 26 november 2012 21:15 schreef Karina het volgende:
Volgende week kijk ik VI, en EVENTUEEL dit later via UG. Als je de kletspraatjes doorspoelt is het misschien spannend.
Eens.quote:Op maandag 26 november 2012 21:17 schreef kanovinnie het volgende:
Overigens irriteer ik me wel aan het overdadige Engels.
Beetje doorschuiven af en toequote:Op maandag 26 november 2012 21:18 schreef Faux. het volgende:
[..]
Via UG zou ik het geduld niet voor hebbenHij staat hier op de achtergrond aan, puur omdat het te saai is om met je hele verstand naar te kijken
Ondertiteling?quote:Op maandag 26 november 2012 21:17 schreef Pietepietje het volgende:
Frederik kijkt echt heul zenuwachtig
[..]
Ja, maar ik erger me er ook aan dat ze het ondertitelen.
Net ondertitelden ze een stukje Engels. Of doen ze dat niet de hele tijd?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A signature (from Latin signare, "sign") is a handwritten (and sometimes stylized) depiction of someone's name, nickname or even a simple "X" that a person writes on documents as a proof of identity and intent.
quote:Op maandag 26 november 2012 21:20 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Net ondertitelden ze een stukje Engels. Of doen ze dat niet de hele tijd?Is mij niet opgevallen iig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Misschien gaat er deze keer wel iemand naar huis. Nee wacht, dat zou te spannend zijnquote:Op maandag 26 november 2012 21:23 schreef Karina het volgende:
Oh en dan zometeen weer dat spannende ijspegelvangenspel.
Dan zap ik alvast naar 4. Dat hoef ik niet te zien.quote:Op maandag 26 november 2012 21:23 schreef Karina het volgende:
Oh en dan zometeen weer dat spannende ijspegelvangenspel.
Ik hoop dat ze zo slecht zijn dat ze voor de finale ermee al stoppen.quote:Op maandag 26 november 2012 21:24 schreef Pannenkoeken het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de kijkcijfers, weet iemand dat?
Zeker in Noorwegen. Aan de beelden te zien was het best lekker weer. Op Spritsbergen was het misschien wel koud.quote:Op maandag 26 november 2012 21:25 schreef Karina het volgende:
Sjesus dat weet je toch allemaal van te voren? En zo koud was het nou ook weer niet.
Volgens mij zijn wij de enige die kijkenquote:Op maandag 26 november 2012 21:27 schreef Faux. het volgende:
en nu sluit karina dit topic, stoppen wij allemaal met kijken, heeft dit programma geen kijkers meer en stopt het. einde.
Ik ook!quote:Op maandag 26 november 2012 21:27 schreef iFok. het volgende:
He, volgende week wordt het spannend!Ik ga kijken.
Stiekem betaalt de Avro jouquote:Op maandag 26 november 2012 21:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij zijn wij de enige die kijkenOf keken
Beetje ons opfokken om deze onzin te kijkenquote:
Tja ik maar hopen dat het leuk zou zijnquote:Op maandag 26 november 2012 21:32 schreef Faux. het volgende:
[..]
Beetje ons opfokken om deze onzin te kijken
Nouja, als je echt hard aan 't spoten bent en er staat geen wind maakt de tempratuur ook niet uit. Je gaat hoe dan ook zweten en dan moet je kleding uittrekken. Anders bevries je als je stopt met bewegen.quote:Op maandag 26 november 2012 21:28 schreef Karina het volgende:
Ik zag er net een paar in een shirt lopen, goh wat is het toch koud.
Ja daar heb je wel gelijk in, maar hoe dan ook zag het er echt niet koud uit.quote:Op maandag 26 november 2012 21:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nouja, als je echt hard aan 't spoten bent en er staat geen wind maakt de tempratuur ook niet uit. Je gaat hoe dan ook zweten en dan moet je kleding uittrekken. Anders bevries je als je stopt met bewegen.
dat zag het tijdens stage in Jyvaskyla ook niet, maar toen was het toch echt af en toe -30.quote:Op maandag 26 november 2012 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja daar heb je wel gelijk in, maar hoe dan ook zag het er echt niet koud uit.
Ja dus:quote:Op maandag 26 november 2012 21:21 schreef Pietepietje het volgende:
Oeps, ik wou editen. Maar ik dacht dus dat ik een stukje ondertitelt zag zijn.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 07:30 schreef Karina het volgende:
Klabbakusje analyse is spot on. Het meest jammere vind ik dat het gewoon niet spannend is: is er een race, vertrekken ze om de beurt! Laat ze allemaal tegelijkertijd vertrekken in die bootjes, lekker elkaar dwarszitten.
Dat ja, of zelfs al vanaf het oppompen van de bootjes. En dan wie het 1e de boot vol heeft gepompt moet maar zien dat ie als eerste vertrekt..quote:Op dinsdag 27 november 2012 07:30 schreef Karina het volgende:
Klabbakusje analyse is spot on. Het meest jammere vind ik dat het gewoon niet spannend is: is er een race, vertrekken ze om de beurt! Laat ze allemaal tegelijkertijd vertrekken in die bootjes, lekker elkaar dwarszitten.
Dat is echt weinig. Maar goed, wijze les voor de dames en heren bij de Avro. Idee is prima, maar werk het dan wel goed uit.quote:
Denk dat de PO niet meer wilde betalen voor het programma concept, en heeft gedacht zelf wel net zoiets te kunnen makenquote:Op donderdag 29 november 2012 12:33 schreef Angelof9 het volgende:
Hoe kunnen ze eerst 71 graden Noord maken, wat briljant was, en nu deze zooi? Het is toch min of meer hetzelfde concept? Ik begrijp er niets van.
Dat inderdaad, en gewoon lekker bij die groepsopdrachten wél dezelfde route nemen, niet andere routes zodat wij het op een kaartje moeten volgen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 07:38 schreef klabbakus het volgende:
[..]
ja lol sorry, moest het ff kwijt (lang verhaal en ben nog lang niet klaar eigenlijk, maar zonde van m'n tijd om er over uit te wijden)
ook wat jij zegt inderdaad gewoon gelijk vertrekken en dan elkaar die berg aftrappen en die tenten afbreken
"wat jij luxe?!!!! ik dacht het niet!!!"
*bam tent in de fik
*bam! hier met je GPS mongool! stamp stamp!
er gebeurt meer in boer zoekt vrouw dan in dit programma, ze filmen/editten dit gewoon slecht
Aan de materialen ligt het niet, want het is weer dik gesponsord door Bergans, een van de bekendste Noorse outdoormerken. 71 Noord werd ook daardoor van materiaal voorzien destijds, en ook nu is niks te gek, allemaal in 3 laags goretex en mooie donsjasjes.quote:Op donderdag 29 november 2012 12:33 schreef Angelof9 het volgende:
Hoe kunnen ze eerst 71 graden Noord maken, wat briljant was, en nu deze zooi? Het is toch min of meer hetzelfde concept? Ik begrijp er niets van.
Zat te twijfelen tussen wegmisbruikers en dit, EP heeft echter gewonnen...quote:Op maandag 3 december 2012 20:33 schreef Karina het volgende:
Kijkt er nog iemand? Ik denk dat ik vanavond VI maar weer eens kijkMisschien van de week even terugkijken als ik zin heb.
OK kijk ik toch nog even meequote:Op maandag 3 december 2012 20:40 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Zat te twijfelen tussen wegmisbruikers en dit, EP heeft echter gewonnen...
Mijn vader wou wat anders zien, dus ik kijk niet. Ik denk ook niet dat ik het terug ga kijken, ik heb niet het idee dat ik wat mis.quote:Op maandag 3 december 2012 20:33 schreef Karina het volgende:
Kijkt er nog iemand? Ik denk dat ik vanavond VI maar weer eens kijkMisschien van de week even terugkijken als ik zin heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |