nou wat zijn we vriendelijkquote:Op donderdag 6 december 2012 13:34 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Nee want je bent mijn vriend niet, en je zal het nooit worden
Haha, lekker bijdehandquote:Op donderdag 6 december 2012 14:25 schreef EDMAN- het volgende:
Tis een ex, nu ff wachten op de haatreacties(als ik haar had leren kennen tijdens 'de facebooktijd' had ik haar nooit lief gehad)
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 december 2012 14:25 schreef EDMAN- het volgende:
Tis een ex, nu ff wachten op de haatreacties(als ik haar had leren kennen tijdens 'de facebooktijd' had ik haar nooit lief gehad)
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 december 2012 14:48 schreef formerjellybean het volgende:
Ok ook een klacht ik heb iemand die allerlei berichtjes van dagen terug van me nagaat niets zegt maar het probleem is dat ik die oude berichtjes die dus in mijn nieuwsfeed krijgt .
Dus om een of andere onbekende reden komen die oude berichtjes dus steeds weer naar boven en het woord nieuwsfeed zegt het al recente nieuwtjes dus ik wil het daar niet tussen hebben .
Heeft dat misschien iets te maken met het overlijden van Jeroen Willems (ik weet niet wat hij speelde in die film)? Dat dat de aanleiding voor het delen was, maar de hele context daarna onduidelijk is geworden en mensen het nu delen als 'haha, grappig filmpje'?quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:27 schreef Sapstengel het volgende:
Wat heeft iedereen met die video's van "komt een man bij de dokter". Hele newsfeed staat vol met die troep.
[ afbeelding ]
En het is niet eens echt grappig, gewoon filmpjes van grappen die 20 jaar geleden al op TV waren bij Moppen Toppers.
Dat was komt een vrouw bij de dokterquote:Op donderdag 6 december 2012 15:47 schreef Nepthys het volgende:
[..]
Heeft dat misschien iets te maken met het overlijden van Jeroen Willems (ik weet niet wat hij speelde in die film)? Dat dat de aanleiding voor het delen was, maar de hele context daarna onduidelijk is geworden en mensen het nu delen als 'haha, grappig filmpje'?
Wel leuk dat we die onderste foto wel mogen zienquote:Op donderdag 6 december 2012 14:25 schreef EDMAN- het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was blij dat ik hem niet tegen was gekomen op Facebook, maar helaas, ook deze komt weer voorbij..quote:Op donderdag 6 december 2012 11:13 schreef Sapstengel het volgende:
Er is weer een nieuwe:
[ afbeelding ]
hahaha fail iddquote:Op donderdag 6 december 2012 16:10 schreef BobW het volgende:
[..]
Wel leuk dat we die onderste foto wel mogen zien
Die personen hebben echt chronisch aandacht te kort.quote:Op vrijdag 7 december 2012 01:16 schreef cinnamon_M het volgende:
Ik word echt doodmoe van al die mensen die denken dat ze kunnen zien wie hen stalkt door naar de broncode van de fb pagina te kijken. How gullible people can be.
'bookmarked'quote:Op vrijdag 7 december 2012 02:02 schreef Skillstorm het volgende:
Oh en:
http://theoatmeal.com/comics/facebook_likes
http://theoatmeal.com/comics/photos
ik tel er slechts 11, heb jij meer fbmatties ofzo?quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:14 schreef ikjijallebei het volgende:
Tot nu toe al iets van 20 sneeuwupdates ofzo, ze blijven komen.
Wellicht heb ik meer mensen die graag sneeuw updaten. Ik heb niet zoveel fb-matties, blijf een FOK!ker toch jwz.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:46 schreef ThaTim het volgende:
[..]
ik tel er slechts 11, heb jij meer fbmatties ofzo?
Mijn hemelquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:37 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
In het kader van Social Media fail.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:37 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Best lastig die your en you're zoals ook de change en chance en de quit en quite, de wereld moet Nederlands praten.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:37 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
your en you're is helemaal niet lastig eigelijk. Zelfde als mensen die het moeilijk hebben met jou en jouwquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Best lastig die your en you're zoals ook de change en chance en de quit en quite, de wereld moet Nederlands praten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |