De eerste en laatste reactie op het onderste bericht zijn wel goed.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:04 schreef Lillian_88 het volgende:
Oud klasgenootje van me:
[ http://img819.imageshack.us/img819/728/lolwtfqz.png (copy/paste deze link) ]
Dit ja, en dan ook de meest karige kakzooi die dan geliked wordtquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:28 schreef Deeltjesversneller het volgende:
ik heb ook wel genoeg van die "LIKE SHARE EN WIN" acties en iedereen die er steeds aan meedoet. de kans is toch 1 op de minimaal 2000 dus stop er gewoon mee
Of van die plaatjes met een zielige volwassen/kind waarbij staat "als je medelijden hebt klik op "like" en als je compleet harteloos bent negeer je het.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:28 schreef Deeltjesversneller het volgende:
ik heb ook wel genoeg van die "LIKE SHARE EN WIN" acties en iedereen die er steeds aan meedoet. de kans is toch 1 op de minimaal 2000 dus stop er gewoon mee
quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:25 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Een van m'n vrienden is zelf amateurscheidsrechter. Hij heeft in z'n eentje m'n hele feed volgeblaft met zulke irritante plaatjes. Zo irritant dat ik nog speciaal naar dit topic ben gesurft om te klagen. Overigens begon hij hiermee:
[ afbeelding ]
Zal ik hem daar eens op wijzen?
Ik ga dan opzeker naar de hel.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:31 schreef HSG het volgende:
[..]
Of van die plaatjes met een zielige volwassen/kind waarbij staat "als je medelijden hebt klik op "like" en als je compleet harteloos bent negeer je het.
Moeten we dan allemaal uit respect maar 1 minuut naar dat zwarte scherm gaan staren?quote:
In theorie wel. In praktijk gaan ze allemaal 1 minuut lang berichtjes plaatsen over hoe geweldig het wel niet is dat iedereen een minuut lang stil is.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:56 schreef Gripper het volgende:
[..]
Moeten we dan allemaal uit respect maar 1 minuut naar dat zwarte scherm gaan staren?
Dat dus. Fuckin' huismoeder die overgestapt zijn op Facebook en alle ellende meeslepen.quote:Op zondag 2 december 2012 22:48 schreef Enchanter het volgende:
Begint steeds meer op Hyves te lijken met al die kut plaatjes
Hier ook godver wat een troep.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:27 schreef Sapstengel het volgende:
Wat heeft iedereen met die video's van "komt een man bij de dokter". Hele newsfeed staat vol met die troep.
[ afbeelding ]
En het is niet eens echt grappig, gewoon filmpjes van grappen die 20 jaar geleden al op TV waren bij Moppen Toppers.
Gisteren kaartjes gewonnen voor feestquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:28 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Imageshack werkt niet op FOK!, probeer tinypic eens.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:09 schreef DhrIns het volgende:
Gepost door een kerel !![]()
[ http://img39.imageshack.us/img39/6323/tragies.jpg (copy/paste deze link) ]
Help hem, aub.. Br33zZer$ op facebook, ga eens deaud.
Edit: doet het niet, que ?
Thank u, fixed !quote:Op woensdag 5 december 2012 12:40 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Imageshack werkt niet op FOK!, probeer tinypic eens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WhatTheHeckRichardSpeck schreef het volgende:
Don't keep me for the fool....
quote:Op woensdag 5 december 2012 13:02 schreef DhrIns het volgende:
[..]
Thank u, fixed !En dat kind is? 13?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon normaal doen ja.
Zag het de derde keer lezen pas.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |