Wel leuk dat we die onderste foto wel mogen zienquote:Op donderdag 6 december 2012 14:25 schreef EDMAN- het volgende:
Tis een ex, nu ff wachten op de haatreacties(als ik haar had leren kennen tijdens 'de facebooktijd' had ik haar nooit lief gehad)
[ afbeelding ]
Ik was blij dat ik hem niet tegen was gekomen op Facebook, maar helaas, ook deze komt weer voorbij..quote:Op donderdag 6 december 2012 11:13 schreef Sapstengel het volgende:
Er is weer een nieuwe:
[ afbeelding ]
hahaha fail iddquote:Op donderdag 6 december 2012 16:10 schreef BobW het volgende:
[..]
Wel leuk dat we die onderste foto wel mogen zien
Die personen hebben echt chronisch aandacht te kort.quote:Op vrijdag 7 december 2012 01:16 schreef cinnamon_M het volgende:
Ik word echt doodmoe van al die mensen die denken dat ze kunnen zien wie hen stalkt door naar de broncode van de fb pagina te kijken. How gullible people can be.
'bookmarked'quote:Op vrijdag 7 december 2012 02:02 schreef Skillstorm het volgende:
Oh en:
http://theoatmeal.com/comics/facebook_likes
http://theoatmeal.com/comics/photos
ik tel er slechts 11, heb jij meer fbmatties ofzo?quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:14 schreef ikjijallebei het volgende:
Tot nu toe al iets van 20 sneeuwupdates ofzo, ze blijven komen.
Wellicht heb ik meer mensen die graag sneeuw updaten. Ik heb niet zoveel fb-matties, blijf een FOK!ker toch jwz.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:46 schreef ThaTim het volgende:
[..]
ik tel er slechts 11, heb jij meer fbmatties ofzo?
Mijn hemelquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:37 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
In het kader van Social Media fail.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:37 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Best lastig die your en you're zoals ook de change en chance en de quit en quite, de wereld moet Nederlands praten.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:37 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
your en you're is helemaal niet lastig eigelijk. Zelfde als mensen die het moeilijk hebben met jou en jouwquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Best lastig die your en you're zoals ook de change en chance en de quit en quite, de wereld moet Nederlands praten.
Eerste reactie:quote:Ships; messenger is nu samen met Skype en nu krijg ik geen melding meer als ik een meeltje binnenkrijg? Is er al een slimmerik die ontdekt heeft hoe dat wel weer kan?
Vind ik leuk · · Delen · 2 minuten geleden ·
quote:heerlijk toch, geen melding meer!
Als je er even over nadenkt dan is your en you're inderdaad makkelijk, jou en jouw is niet te doen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:37 schreef wise het volgende:
[..]
your en you're is helemaal niet lastig eigelijk. Zelfde als mensen die het moeilijk hebben met jou en jouw
Niet mijn bericht, maar van iemand uit mn timelinequote:Op vrijdag 7 december 2012 12:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Waarom schrijf je Ships (vertaald schepen)? Vrij onrelevant aan je klacht.
Gelukkig maar, anders had je je hier echt niet meer kunnen vertonen op Fok.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:44 schreef Crientj het volgende:
[..]
Niet mijn bericht, maar van iemand uit mn timelineDiegene schrijft ook meeltje ipv mailtje of email.
Dat mensen dat ding uberhaupt willen winnen!quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:31 schreef junkiexp het volgende:
[ afbeelding ]
Heel veel jonge moeders bij mij op FB, dergelijke berichten komt toch zeker 4 x per dag voorbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |